Tulin kertomaan miten finnit katosivat
Eräässä ketjussa jokunen kuukausi sitten kerroin tilanneeni astaksantiinia finni ongelmaani, silloin ketjun aloittaja pyysi että tulen kertomaan kokemukseni kokeiltuani niitä, mutta en löydä enään ketjua.
Tulin nyt kuitenkin kertomaan että astaksantaani toimi, minulla ei ole varsinaisesti aknea, mutta AINA on ollut 4-10 finniä kasvoissa, olin lukenut että finnit ensin pahenevat kun aloittaa ja niin todella kävi, tämä kesti onneksi ehkä vain noin viikon ja sitten kaikki näppyni hävisivät, samoin hävisi kuivuus, iho muuttui tasaisen väriseksi ja arvet alkoivat paranemaan. Uskomatonta, mutta totta. Kasvojeni iho oli virheetön 2 kuukautta. No pillerini loppuvat ja tilasin lisää tässä välissä olen ollut käyttämättä nyt n. 2 viikkoa niitä ja kasvoihin ilmeistyi ensimmäisen käyttämättömän viikon jälkeen 6 finniä, siinä ne nyt ovat, leuassa, molemmissa poskissa ja otsassa. Minulla on aina ollut ongelma iho, on atopiaa, psoria ja finnejä, syön terveellisesti.
Postissa on onneksi jo uudet purkit ja lähden kohta noutamaan niitä.
Astaksantiini on vahva antioksidantti. Suosittelen!
Kommentit (29)
Paljonko niissä pillerissä on ainetta? Onko valmistajaa yms?
Lisään vielä positiivista sivuvaikutuksista, jaksoin hyvin. Minulla on erittäin raskas elämäntilanne ja jaksoin aamusta iltaan reippaana ja hyväntuulisena, nyt ei voi sanoa samaa. Astaksantiinia käyttävät urheilijat koska se lisää kestävyyttä, vitaepro sisältää sitä myös.
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 18:05"]Paljonko niissä pillerissä on ainetta? Onko valmistajaa yms?
[/quote]
Yhdessä kapselissa on 4mg. Itsellä on käytössä healthy origins natural merkkisiä joita olen tilannut iherb.istä koska ne ovat sieltä tilattuina olleet halvempia, mutta googlettamalla löytyy varmaan usean eri valmistajan kapseleita. En enään muista miksi juuri valitsin tämän tuotteen, ehkä luin jonkin kliinisen testin, nyt joka tapauksessa luotan tämän valmistajan kapseleihin itse kun olen huomannut eron.
Mulla taas finnit katosi niin, että panin poikki ja ne käveli ovesta ulos omistajansa kanssa!
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 18:40"]
Mulla taas finnit katosi niin, että panin poikki ja ne käveli ovesta ulos omistajansa kanssa!
[/quote hyi hyi
Kauanko meni, että alkoi vaikuttaa? En itse ainakaan monessa kuukaudessa huomannut eroa ja lopetin.
Magneettimediaan nyt ei pidä mennä luottamaan vaikka kuinka olisi intohimoja aiheuttamaton aihe kyseessä. Valehtelijoita ja aivan käsittämättömiä vajukkeja koko porukka.
Olen lukenut asiasta useista eri lähteistä ja tämä nyt sattui tulemaan ekana kun googletin.
Mutta asiasta kiinnostuneet voivat tietenkin itse googletella aineesta muista luotettavammista lähteistä.
Itse en luota sokeasti mihinkään teksteihin, mutta tosiaan ihan oman kokeiluni ja kokemukseni kautta luotan että voi parantaa finnit ja ketjun tosiaan aloitin ihan vaan auttaakseni muita samasta asiasta kärsiviä kun kerran itse löysin avun niin ehdottomasti haluan jakaa ja toivon että auttaisin jotain toista.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 07:58"]
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 07:54"]
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 07:45"]
Oikea ruokavalio on iholle tärkeää. Ei mitkään pillerit tai voiteet ihon terveyttä hoida.
[/quote]
Minä syön terveellisesti, astaksantiini on antioksidantti, vaikka kuinka söisi terveellisesti ei näitä välttämättä saa tarpeeksi, esim. Lohet ovat nykyisin viljeltyjä ja saavat punaisen värinsä synteettisistä väriaineista eikä levästä.. itselläni on myös psori ja kuivaiho joten immuunijärjestelmässäni on vikaa muutoinkin.
Voiteisiin en usko minäkään vaan avun on tultava sisältä päin . Oikeastaan minulle on ihan sama kuka uskoo ja kuka ei, mutta itse olen saanut täydellisen kasvon ihon näin ja toivoin että joku muukin saa avun ongelmaansa oman kokemukseni kautta.
[/quote]
Jos sun iho oireelee, niin miten voit sanoa syöväsi terveellisesti?
[/quote]
Ihanko tosissasi meinaat, että iho ei voi oireilla jos syö terveellisesti?
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 07:58"]
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 07:54"]
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 07:45"]
Oikea ruokavalio on iholle tärkeää. Ei mitkään pillerit tai voiteet ihon terveyttä hoida.
[/quote]
Minä syön terveellisesti, astaksantiini on antioksidantti, vaikka kuinka söisi terveellisesti ei näitä välttämättä saa tarpeeksi, esim. Lohet ovat nykyisin viljeltyjä ja saavat punaisen värinsä synteettisistä väriaineista eikä levästä.. itselläni on myös psori ja kuivaiho joten immuunijärjestelmässäni on vikaa muutoinkin.
Voiteisiin en usko minäkään vaan avun on tultava sisältä päin . Oikeastaan minulle on ihan sama kuka uskoo ja kuka ei, mutta itse olen saanut täydellisen kasvon ihon näin ja toivoin että joku muukin saa avun ongelmaansa oman kokemukseni kautta.
[/quote]
Jos sun iho oireelee, niin miten voit sanoa syöväsi terveellisesti?
[/quote]
Terveellinen ruokavalio on tietenkin jokaisen oma mielipide, joidenkik mielestä maidoton ja viljaton on terveellinen ruokavalio toiset vannovat raakaruuan nimeen. Itse tarkoitan terveellisellä ruualla monipuolista, luomuraaka-aineista, hyvistä rasvoista koostuvaa ruokaa. En noudata mitään diettejä.
Söin lapsena todella huonosti muuta kuin karkkia ja lihaa joten olisiko se voinut vaikuttaa ihon ja immuunipuolustuksen kehitykseen.. iho ongelmat ovat usein myös perinnöllisiä, suvussani on allergioita ja esim. Psori on vahvasti perinnöllinen sairaus joka näkyy geeneissä.
Voiko siis vetää johtopäätöksen, että antioksidantit vaikuttavat positiivisesti ihon kuntoon? Vaiko tämä tietty a-oksidantti vain?
Tekeekö esim. runsas c-vitamiinin (antioksidantti) syöminen saman?
Ihoa pitäisi höyryttää jos ei käy saunassa, poistin puhdistuslapuilla mustapäitä ja iho vaaleni.
Terveellinen ruokavalio on ei vain auta pelkästään.
Mä tulin tuosta 3 pilleriä per päivä jutusta ajatelleeksi että mun aknen kurissa pitävä doksisykliini ei toimi (läheskään yhtä hyvin) jos otan vain yhden pillerin päivässä normaalin kahden sijaan (aamu ja ilta).
Voisi siis kokeilla näitä muita auttavia aineita kuten niasiinia ja sinkkiä ottaa vaikka pari kolme kertaa päivässä jos nekin alkais toimimaan paremmin. Miksei C-vitamiiniakin vaikkei se yleisesti ottaen kovin apuisa taida tähän ollakaan. Ehkä vaan pitäisi syödä ravinteikasta ruokaa sen 4 kertaa päivässä kuten perinteisesti on kai tehty, mä ainakin lähinnä päivällisellä mätän melkein kaiken päivän ruoan kerralla.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 08:52"]
Voiko siis vetää johtopäätöksen, että antioksidantit vaikuttavat positiivisesti ihon kuntoon? Vaiko tämä tietty a-oksidantti vain? Tekeekö esim. runsas c-vitamiinin (antioksidantti) syöminen saman?
[/quote]
En osaa sanoa mikä aineessa toimii ja voisiko vitamiini tuoda samanlaista apua finneihin, mutta psorissa on todettu runsaan c vitamiinin nauttimisen auttavan oireita eli helpottavan tulehdusta iholla..
Tässä linkki josta tietoa lisää:
http://www.magneettimedia.com/keho-vahvemmaksi-astaksantiinilla/
Tulin päivittämään! Aloitin uudestaan astaksantaanit heti purkit haettuani, syön 3 pilleriä per. pvä. Ja nyt on kasvot taas kuin vauvan pylly :) ei finnin finniä ole ollut pariin viikkoon. Alkuun finnit taas pahenivat ja muuttuivat syvistä tulehtuneusta finneistä todella pinnallisiksi ja valkoisiksi, ne puristettuani ei ole enään uusia tullut vaan iho parani jälleen astaksantiinilla, ei epäilystäkään miksi ihoni on nykyään niin mahtavassa kunnossa.
Olen monissa ketjuissa antanut ihonhoito vinkiksi myös voiteiden lopetuksen, itsellä siis todella kuiva hilseilevä iho (siis OLI 30vuotta), olen kokeillut kaikki apteekin rasvat ja aina vaan iho hilseilee irti suurina ja pieninä laattoina kasvoissa, päätin lopulta kokeilla täys voiteettomuutta ja ihon hilseily loppui, iho alkoi toimimaan itse ja vaikka pesun jälkeen ihoa kiristää, on se aamulla kimmoisa ja pehmeä. Saan aina alapeukkuja vinkilleni, mutta se toimii ja kannattaa kokeilla.
Tässä oma reseptini täydelliseen ihoon kaikille jotka ovat kyllästyneet taisteluun ja ihonhoitotuotteiden jatkuvaan osteluun:
- pese iltaisin mikrokuituliinalla (ei pesuaineita ikinä enään ollenkaan)
-syö astaksantiinia 3pil/pvä
- käytä luonnonkosmetiikkaa (itsellä käytössä mineraalimeikkipuuteri)
- älä käytä voiteita ollenkaan kasvoille
KOKEILE JOS ET USKO!
Eli toihan on vähän niin kuin e-pillerit? Kun lopettaa, ongelma on kahta pahempi.
En huomannut mitään haittavaikutuksia. En muista tarkalleen kauanko kesti että alkoi vaikuttaa niin että uskoin että se on astaksantiinin vaikutus, mutta n. 1kk kuluttua finnejä ei enään ollut. Itse söin alkuun n. Viikon 4 kapselia päivässä ja jatkoin syömistä kahdella kapselilla, voisiko olla että söit liian vähän...?
Myös muut huomasivat ihoni muuttuneen ja kysyivät mitä olen tehnyt...nyt nappasin taas 4 kapselia aloitukseksi kun tässävälissä tosiaan oli 2 viikkoa ilman, toivottavasti nämä finnit häviävät nopeasti, olin jo tottunut virheettömään ihoon.