Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tulin kertomaan miten finnit katosivat

Vierailija
20.12.2014 |

Eräässä ketjussa jokunen kuukausi sitten kerroin tilanneeni astaksantiinia finni ongelmaani, silloin ketjun aloittaja pyysi että tulen kertomaan kokemukseni kokeiltuani niitä, mutta en löydä enään ketjua.

Tulin nyt kuitenkin kertomaan että astaksantaani toimi, minulla ei ole varsinaisesti aknea, mutta AINA on ollut 4-10 finniä kasvoissa, olin lukenut että finnit ensin pahenevat kun aloittaa ja niin todella kävi, tämä kesti onneksi ehkä vain noin viikon ja sitten kaikki näppyni hävisivät, samoin hävisi kuivuus, iho muuttui tasaisen väriseksi ja arvet alkoivat paranemaan. Uskomatonta, mutta totta. Kasvojeni iho oli virheetön 2 kuukautta. No pillerini loppuvat ja tilasin lisää tässä välissä olen ollut käyttämättä nyt n. 2 viikkoa niitä ja kasvoihin ilmeistyi ensimmäisen käyttämättömän viikon jälkeen 6 finniä, siinä ne nyt ovat, leuassa, molemmissa poskissa ja otsassa. Minulla on aina ollut ongelma iho, on atopiaa, psoria ja finnejä, syön terveellisesti.

Postissa on onneksi jo uudet purkit ja lähden kohta noutamaan niitä.

Astaksantiini on vahva antioksidantti. Suosittelen!

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 07:40"]

Eli toihan on vähän niin kuin e-pillerit? Kun lopettaa, ongelma on kahta pahempi.

[/quote]

Ei nyt kahta pahempi, ongelma palasi sellaisena kuin olikin.

Vierailija
22/29 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 07:45"]

Oikea ruokavalio on iholle tärkeää. Ei mitkään pillerit tai voiteet ihon terveyttä hoida.

[/quote]

Minä syön terveellisesti, astaksantiini on antioksidantti, vaikka kuinka söisi terveellisesti ei näitä välttämättä saa tarpeeksi, esim. Lohet ovat nykyisin viljeltyjä ja saavat punaisen värinsä synteettisistä väriaineista eikä levästä.. itselläni on myös psori ja kuivaiho joten immuunijärjestelmässäni on vikaa muutoinkin.

Voiteisiin en usko minäkään vaan avun on tultava sisältä päin . Oikeastaan minulle on ihan sama kuka uskoo ja kuka ei, mutta itse olen saanut täydellisen kasvon ihon näin ja toivoin että joku muukin saa avun ongelmaansa oman kokemukseni kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 07:54"]

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 07:45"]

Oikea ruokavalio on iholle tärkeää. Ei mitkään pillerit tai voiteet ihon terveyttä hoida.

[/quote]

Minä syön terveellisesti, astaksantiini on antioksidantti, vaikka kuinka söisi terveellisesti ei näitä välttämättä saa tarpeeksi, esim. Lohet ovat nykyisin viljeltyjä ja saavat punaisen värinsä synteettisistä väriaineista eikä levästä.. itselläni on myös psori ja kuivaiho joten immuunijärjestelmässäni on vikaa muutoinkin.

Voiteisiin en usko minäkään vaan avun on tultava sisältä päin . Oikeastaan minulle on ihan sama kuka uskoo ja kuka ei, mutta itse olen saanut täydellisen kasvon ihon näin ja toivoin että joku muukin saa avun ongelmaansa oman kokemukseni kautta.

[/quote]

Jos sun iho oireelee, niin miten voit sanoa syöväsi terveellisesti?

Vierailija
24/29 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, tämän ketjun ansioista pääsin omasta aknestani eroon!

Vierailija
25/29 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 12:39"]

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 08:52"]

Voiko siis vetää johtopäätöksen, että antioksidantit vaikuttavat positiivisesti ihon kuntoon? Vaiko tämä tietty a-oksidantti vain? Tekeekö esim. runsas c-vitamiinin (antioksidantti) syöminen saman?

[/quote]

En osaa sanoa mikä aineessa toimii ja voisiko vitamiini tuoda samanlaista apua finneihin, mutta psorissa on todettu runsaan c vitamiinin nauttimisen auttavan oireita eli helpottavan tulehdusta iholla.. 

Tässä linkki josta tietoa lisää:

http://www.magneettimedia.com/keho-vahvemmaksi-astaksantiinilla/

[/quote]

Sorry, mutta magneettimedia ja tieto ei sovi yhteen, ei sitten mitenkään. Tältä sun jutulta meni täysin uskottavuus kun lähteenä käytät magneettimediaa. Se on täysin hörhöjen tietotoimisto. Ei uskottava tietolähde.

Vierailija
26/29 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 19:08"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 12:39"]

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 08:52"]

Voiko siis vetää johtopäätöksen, että antioksidantit vaikuttavat positiivisesti ihon kuntoon? Vaiko tämä tietty a-oksidantti vain? Tekeekö esim. runsas c-vitamiinin (antioksidantti) syöminen saman?

[/quote]

En osaa sanoa mikä aineessa toimii ja voisiko vitamiini tuoda samanlaista apua finneihin, mutta psorissa on todettu runsaan c vitamiinin nauttimisen auttavan oireita eli helpottavan tulehdusta iholla.. 

Tässä linkki josta tietoa lisää:

http://www.magneettimedia.com/keho-vahvemmaksi-astaksantiinilla/

[/quote]

Sorry, mutta magneettimedia ja tieto ei sovi yhteen, ei sitten mitenkään. Tältä sun jutulta meni täysin uskottavuus kun lähteenä käytät magneettimediaa. Se on täysin hörhöjen tietotoimisto. Ei uskottava tietolähde.
[/quote]

Lopeta jankkaaminen.

Vierailija
27/29 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain avun finni-ongelmaan V 10 Plus lakritsiseerumista. Meidän otsafinninen teinikin innostui hyvistä tuloksista ja osti seerumin! Lekuseerumi auttaa finneihin, mutta käytän sitä auringonoton jälkeen punoittavalle otsalle ja sheivauksen jälkeen sääriinkin. 

Hyvä kuorinta on tietty A & O - kuorinta ei saa ärsyttää finnitulehtunutta ihoa. V 10 Plussalta löysin siihenkin loistavan kuorintavoiteen, joka on muuten mainittu useiden lehtien palstoilla ja monissa blogeissa IHMEtuotteena!!

Vierailija
28/29 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässäkin täytyy muistaa, että markkinamiehet osaavat myös mainostaa vauvan sivuilla

Vierailija
29/29 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Onko muilla kestänyt tuo näppyily pitempään? Mulla iho pahenee pehenemistaan, kohta 2 kk takana pillereiden napsimista tuolla 12 mg annoksella. Luovuttaa en aio, vaan tahdon uskoa että tämä on vastaus koko aikuisiän ajan vaivaamiin iho-ongelmiin.