Mitä itsellänne päässä ulkoillessa?
Monelta varmaan löytyy kuoripuvut ja gore-kengät ulkoiluun mutta mitä ihmettä laitatte päähän sadesäällä? Itse en tykkäisi pitää huppua päässä, mutta onko aikuisille olemassa kivannäköisiä kosteussuojattuja hattuja..lippis menee vielä tihkusateella mutta jos vettä tulee taivaan täydeltä niin onko muuta vaihtoehtoa kuin kiskoa huppu tiukasti päähän?
Meillä kuitenkin ulkoillaan säällä kuin säällä, mitä enemmän vettä taivaalta tulee, sitä innokkaammin lapset lähdössä ulos... ;)
Kommentit (6)
Täytyykin seuraavalla " kaupunkireissulla" käydä katsomassa. Olishan se mukava jollain pää sateessa suojata :) Muistatko oliko muita värejä?
Turkoosi ja vaalean harmaa oli täällä vaihtoehdot.
Ei valu vesi niskaan eikä huppua tarvitse. Itse käytän koska on käytännöllinen.
Tietenkin jos on muotitietoinen niin se on sit toinen juttu...
ja just ajattelin mennä katsastamaan barbourin sydvestit että minkälaisia ovat- ja sitten varmaan johonkin retkikauppaan katsomaan mitkä olisivat goreversiot- lipallista päähinettä minäkin etsin...
Meidän seudull avaihtoehtoina kun on metsästyshatut (villakangasta tai nahkaa) rukka-sydvestit ja sit tuo icepeak. Ei tarvi monesti miettiä minkä sitä laittaa kadulle päähän. ;)
Saattaa jotain naisellisia fredrikson tyyppisiä lierillisiä lakkeja olla, mutta en vielä tällä iällä sellasta laita.
Mulla on vaalean harmaa IcePeakin lierilakki. Hylkii vettä hyvin, mutta rankkarateella olen pitänyt huppua lisäksi. Nostaa kuitenkin hupun kauemmaksi ihosta ja korvista. Aleksi13 tuota myy täällä pohjoisessa ja hintaa alle 10e.
Olen asentanut irroitettavat nauhat lakkiin jotta se pysyy päässä myös kovassa tuulessa. Kiinnikkeiden paikat lakissa on jo valmiina, itse vain hommattava nauhat.