Millainen ihminen käy joka viikko treffeillä?
itse kävin joskus 7 vuotta sitten, ei todellakaan kiinnosta tehdä treffejä tuntemattomien ihmisten kanssa, istua ja jutella ja jopa joutuu tarjoamaan lounaan,. miksi?
en kyllä harrastanut treffejä nuorenakaan koskaan
tv Mies Mualta 52 v
Kommentit (13)
Sosiaalinen. Keskimääräistä paremman näköinen.
Luulisi, että jos noin usein käy treffeillä, niin viimeistään puolessa vuodessa löytäisi jonkun kenen kanssa edes alkaisi tapailla hetken aikaa. Kun ajattelee, että puolessa vuodessa ehtii tavata 26 tyyppiä. Tai sitten henkilö vaan tosi matalalla kynnyksellä lähtee kaikkien matchien kanssa treffeille.
tinder ja sosiaalinen media on tehnyt ihmisistä mielisairaita ja itsetunto perustuu deittailuun ja selfien jokapäiväiseen julkaisuun tik tokissa
homot noin toimii ja panee peppuun toisiaan joka päivä
Ihmiset, jotka eivät osaa elää yksin. Ja ovat riippuvaisia muiden huomiosta.
Hyvä kun muistutit. Täytyykin huomiseksi yrittää sopia treffit, en ole vielä naista nähnyt mut kirjoiteltu on. Tosin nyt ei pariin viikkoon, mut eihän ehdotus mitään maksa.
Ootko naisen löytänyt ap? Oletko ollu koskaan pitkässä parisuhteessa?
Vierailija kirjoitti:
Sosiaalinen. Keskimääräistä paremman näköinen.
Totta. Ei tavikset/rumat pääse treffeille.
Toki ei tarvitse olla sosiaalinen.
Minä, 47 v nainen, hoikka, nätiksi sanottu. Kesän olen ollut sinkkuna, ja treffejä on ollut 2-3/vko. Eikä minulla nyt niin vakavaa aietta vielä ole ketään vakavaa löytää. Kunhan pidän hauskaa, ja seksiäkin tarjolla jos sille tuntuu.
Silloin kun olin sinkku niin kävin suunnilleen joka vko treffeillä. Niitä vain oli, jostain syystä olin kai kiva treffattava. Introvertti ja autistinen olen mutta miehet kai sitten tykkäävät sellaisesta. N32
Christiiina kirjoitti:
Luulisi, että jos noin usein käy treffeillä, niin viimeistään puolessa vuodessa löytäisi jonkun kenen kanssa edes alkaisi tapailla hetken aikaa. Kun ajattelee, että puolessa vuodessa ehtii tavata 26 tyyppiä. Tai sitten henkilö vaan tosi matalalla kynnyksellä lähtee kaikkien matchien kanssa treffeille.
Ei välttämättä, jos ei varsinaisesti etsi ketään
jer 17
5 Näin sanoo Herra: Kirottu on se mies, joka turvaa ihmisiin ja tekee lihan käsivarreksensa ja jonka sydän luopuu Herrasta.
6 Hän jää alastomaksi arolle eikä näe mitään onnea tulevan; hän asuu poudan polttamissa paikoissa erämaassa, asumattomassa suolamaassa.
7 Siunattu on se mies, joka turvaa Herraan, jonka turvana Herra on.
8 Hän on kuin veden partaalle istutettu puu, joka ojentaa juurensa puron puoleen; helteen tuloa se ei peljästy, vaan sen lehvä on vihanta, ei poutavuonnakaan sillä ole huolta, eikä se herkeä hedelmää tekemästä.