Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset ostaa miehille naismaisia lahjoja

Vierailija
20.12.2014 |

Eli siis, olen huomannut että moni nainen (ei kaikki) ostaa miehelle/poikaystävälle naismaisia lahjoja. Eli esim boksereita, sukkia, paitoja, ihonhoitotuotteita, hajuvettä jne. Miksi harva ostaa miehisiä lahjoja, esim harrastusvälineitä miehen makuun? Kuitenkin miehet ostaa naisille naismaisia lahjoja, koruja, hajuvettä jne. Tuntuu, että naiset ostaa miehen lahjan enemmän itselleen. Vai ovatko miehet näihin ihan tyytyväisiä ja huoleni turha?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en kyllä osta, oon ostanut mm. Hyvät kalliimmat kuulokkeet, ps3 pelejä, dvd bokseja, sama omalle isälle, että mieluummin jotain dvd:tä. Mä oonkin oonkin poikatyttö kuulemma.

Vierailija
42/47 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 11:26"]

Seksirintsikat? Hmm, nyt alkoi kiinnostamaan. :D Joko mies on ex? Mutta asiasta, oletin kyllä, että miehet toivois enemmän persoonallisempia lahjoja. Turhaanpa olen siis ostanut kauko-ohjattavia autoja, vaelluskenkiä, linkkuveitsiä ja sikarileikkureita. Taidan siis siirtyä hajuvesi/ruusukimppu/kasvovoide-osastolle, jos se onkin noin toivottua eikä yhtään persoonatonta. Av yllätit minut. Case closed. Ap.

[/quote]

Kas kun nuo sun ostamat lahjat eivät ole yhtään sen persoonallisempia kuin ne kasvovoiteet sun muutkaan. Kuvittelet vaan, että KUNNON mies kelpuuttaa vain jotain linkkuveitsiosastoa. Mitäpä, jos sovitaan, että jokainen tuntee sen oman miehensä parhaiten ja pyrkii ostamaan sille rakkaalleen sopivia lahjoja. Mun mies varmaan olisi todella kummastunut jostain kauko-ohjattavasta autosta, kun autot, etenkään lelut, ei kiinnosta lainkaan vaikka ihan suomalainen heteromies (jota tässä ilmeisesti haettiin) onkin. Vaimon valitsema kauluspaita sen sijaan saa joka kerta kehuja, kun sen päälleen laittaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tyhmää antaa poika ystävälle geisha sydämmen muotoinen suklaarasia?

Vierailija
44/47 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa hyvän lahjan antanut on vaimoni... tosin vastaava lahja ei olisi äidiltä tai siskolta sopiva.

Vierailija
45/47 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut omalle miehelleni lahjaksi mm. laadukkaat vastamelukuulokkeet, hyvän rinkan, harrastustarvikkeita yms mutta myös ihonhoitotuotteita, lomamatkoja, hierontalahjakortteja, tuoksuja, illallisia, boksereita yms. Kyllä tuo on kaikista ollut ilahtunut, myös näistä naismaisista lahjoista.

Vierailija
46/47 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalle tiedoksi, että kukkien näkeminen vapauttaa aivoissa dopamiinia.

Tässä ei ole huomattu eroja naisten tai miesten välillä, vaan molempien aivot toimii kemiallisesti samalla tavalla.

Vierailija
47/47 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on osa naisten yritystä muuttaa miehiä haluamaansa suuntaan. Tähän ei miesten tule alistua. Osta naisellesi vastavuoroisesti lahjaksi esim. kausikortti jääkiekkoseuran peleihin, tai vaikkapa kauko-ohjattava pienoishelikopteri.

Jätä se lahjojen osto vaan tekemättä. Vaikka tuskin sulla naista edes on.