Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset ostaa miehille naismaisia lahjoja

Vierailija
20.12.2014 |

Eli siis, olen huomannut että moni nainen (ei kaikki) ostaa miehelle/poikaystävälle naismaisia lahjoja. Eli esim boksereita, sukkia, paitoja, ihonhoitotuotteita, hajuvettä jne. Miksi harva ostaa miehisiä lahjoja, esim harrastusvälineitä miehen makuun? Kuitenkin miehet ostaa naisille naismaisia lahjoja, koruja, hajuvettä jne. Tuntuu, että naiset ostaa miehen lahjan enemmän itselleen. Vai ovatko miehet näihin ihan tyytyväisiä ja huoleni turha?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 11:03"]

Vähän enemmän toivoisin nyt miehiltä vastauksia. Varmasti miehet tykkää sukista ja boksereista, tykkään itsekin. Mutta nuo on aika turvallisia valintoja ja samaa joka vuosi. Naiset sais mielestäni vähän enemmän panostaa siihen nimenomaiseen mieheen, ja ostaa lahjoja hänelle eikä yleisesti vain "miehelle". Että niiden sukkien lisäks vaikka sitten se viehe tai lahjakortti tuulitunneliin tms erikoisempaa. Näkeehän miehetkin vaivaa naisten lahjojen eteen, esim vertailee koruja ja sen mukaan miettii lahjaa tai laittaa naisen lempihajuvesiä ylös ja kysyy myyjältä apua niiden avulla jne. Ja edelleen puhun vaan näistä yleistyksistä.

[/quote]

Vois ne miehetkin panostaa. Hajuvesien, seksikäiden alusvaatteiden, korujen ja suklaan ostaminen ei ole panostamista vaan kliseiden toistamista. Ja tietysti puhun vaan näistä yleistyksistä minäkin.

Vierailija
22/47 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin haluun harrastusvälineitä lahjaksi!

t. nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansainvälisenä miesten päivänä ostin tapailemalleni miehelle kymmenen tulipunaista ruusua. Mies meni ihan sanattomaksi, mutta selvästi ilahtui. :) 

Vierailija
24/47 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 11:10"]

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 11:04"]Juu, miesten sukat ja kalsarit ovatkin "tosi naisellisia"... [/quote] Jos ei tajua pointtia niin ei varmaan tajua vaikka löis sillä päähän. Lähinnä siis naiset haluaa, että mies pukeutuu kivoihin boksereihin ja ostaa ne sen takia lahjaksi (tällaisia perusteluita olen oikeasti kuullut.) Onhan noi ihan hyvä lisä muuhun lahjaan, mutta ei nyt pelkkänä lahjana kyllä mielestäni kummoiset.

[/quote]

Miehet taas antaa naisilleen lahjaksi jotain seksijuttuja koska haluvat naistensa käyttävän niitä lisätäkseen itsekkäästi ihan omaa nautintoaan. Seksirintsikat on naisen kannalta hiton ankee lahja.

Vierailija
25/47 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalsarit ja sukat hyviin lahjoi. Käyttöö monel varmaan löytyy jos koko menee oilein. Ei mee ainakaan niin helposti hukkaan. Pikkuhousut ja tissiliivit kandee varmaan kyl jättää naisille

Vierailija
26/47 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on sellainen inisijä että toivottavasti hän ei saa jouluna yhtäkään lahjaa. Osta itse kalliit harrastusvälineesi.

Vierailija
27/47 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies harrastaa kalsarikännejä toisinaan. Ostanko hänelle kalsarit ja viinaa?

Vierailija
28/47 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 11:20"][quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 11:10"]

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 11:04"]Juu, miesten sukat ja kalsarit ovatkin "tosi naisellisia"... [/quote] Jos ei tajua pointtia niin ei varmaan tajua vaikka löis sillä päähän. Lähinnä siis naiset haluaa, että mies pukeutuu kivoihin boksereihin ja ostaa ne sen takia lahjaksi (tällaisia perusteluita olen oikeasti kuullut.) Onhan noi ihan hyvä lisä muuhun lahjaan, mutta ei nyt pelkkänä lahjana kyllä mielestäni kummoiset.

[/quote]

Miehet taas antaa naisilleen lahjaksi jotain seksijuttuja koska haluvat naistensa käyttävän niitä lisätäkseen itsekkäästi ihan omaa nautintoaan. Seksirintsikat on naisen kannalta hiton ankee lahja.
[/quote]

Seksirintsikat? Hmm, nyt alkoi kiinnostamaan. :D Joko mies on ex?

Mutta asiasta, oletin kyllä, että miehet toivois enemmän persoonallisempia lahjoja. Turhaanpa olen siis ostanut kauko-ohjattavia autoja, vaelluskenkiä, linkkuveitsiä ja sikarileikkureita. Taidan siis siirtyä hajuvesi/ruusukimppu/kasvovoide-osastolle, jos se onkin noin toivottua eikä yhtään persoonatonta. Av yllätit minut. Case closed.

Ap.

Vierailija
29/47 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 11:26"]

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 11:20"][quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 11:10"] [quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 11:04"]Juu, miesten sukat ja kalsarit ovatkin "tosi naisellisia"... [/quote] Jos ei tajua pointtia niin ei varmaan tajua vaikka löis sillä päähän. Lähinnä siis naiset haluaa, että mies pukeutuu kivoihin boksereihin ja ostaa ne sen takia lahjaksi (tällaisia perusteluita olen oikeasti kuullut.) Onhan noi ihan hyvä lisä muuhun lahjaan, mutta ei nyt pelkkänä lahjana kyllä mielestäni kummoiset. [/quote] Miehet taas antaa naisilleen lahjaksi jotain seksijuttuja koska haluvat naistensa käyttävän niitä lisätäkseen itsekkäästi ihan omaa nautintoaan. Seksirintsikat on naisen kannalta hiton ankee lahja. [/quote] Seksirintsikat? Hmm, nyt alkoi kiinnostamaan. :D Joko mies on ex? Mutta asiasta, oletin kyllä, että miehet toivois enemmän persoonallisempia lahjoja. Turhaanpa olen siis ostanut kauko-ohjattavia autoja, vaelluskenkiä, linkkuveitsiä ja sikarileikkureita. Taidan siis siirtyä hajuvesi/ruusukimppu/kasvovoide-osastolle, jos se onkin noin toivottua eikä yhtään persoonatonta. Av yllätit minut. Case closed. Ap.

[/quote]

Mikä sai sinut luulemaan että puhun omasta miehestäni? Ihan yleistyksistähän tässä on koko ajan keskusteltu, sinun toivomuksestasi.

Vierailija
30/47 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 11:25"]

Mun mies harrastaa kalsarikännejä toisinaan. Ostanko hänelle kalsarit ja viinaa?

[/quote]

Ehdottomasti. Lisää mukaan vielä nimikoitu oksennussanko, joka on henkilökohtainen eivätkä muut saa käyttää sitä.

Vierailija
31/47 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin miehelle Makitan iskuporakoneen, toivoi sitä lahjaksi.

Vierailija
32/47 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 11:20"][quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 11:10"]

[/quote]

[/quote]

Minä tykkäisin kyllä.

Vierailija
33/47 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Seksirintsikat? Hmm, nyt alkoi kiinnostamaan. :D Joko mies on ex?

Mutta asiasta, oletin kyllä, että miehet toivois enemmän persoonallisempia lahjoja. Turhaanpa olen siis ostanut kauko-ohjattavia autoja, vaelluskenkiä, linkkuveitsiä ja sikarileikkureita. Taidan siis siirtyä hajuvesi/ruusukimppu/kasvovoide-osastolle, jos se onkin noin toivottua eikä yhtään persoonatonta. Av yllätit minut. Case closed.

Ap.
[/quote]

Eihän kyse ole siitä että niitä pitäisi ostaa. Toiset yksinkertaisesti pitävät niistä lahjoina ja haluavat niitä. Lahjojen antamisessa on hyvä tietää kohde ja mitä tämä toivoisi lahjaksi. Et tainnut itsekään tietää mistä halusit keskustella. Aloituksessa puhut kuinka ostetaan naismaisia lahjoja ja nyt ongelms onkin persoonattomuus.

Vierailija
34/47 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin miehelleni moottorisahan. Kylkeen tulee kyllä kalsareita ja sukkiakin. Jälkimmäisiä toivoi itse, mutta saha tulee yllärinä.

Vierailija
35/47 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin justiin että mä en ole koskaan saanut naisilta joululahjoja. Olen kyllä seurustellut mutta en ikinä joulun aikaan. :(

Vierailija
36/47 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen saanut äitienpäivälahjaksi työkalupakin :) ja vastaus on kyllä, vieläkin ollaan naimisissa:). Lainailin aina miehen työkaluja, kun kunnostan vanhoja huonekaluja, joten ihan o.k ostos!

Vierailija
37/47 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ostanu mun miehelle jo kolmet verkkarit joululahjaksi, sillä kun hajoaa niitä töissä ja on niin tiukat kriteerit mitkä on hyvät. Kun hyvät löydän, niin kannattaahan ne silloin ostaa. Mies on mielissään kun ei halua mitään, mutta tarvii verkkareita. Eikä ole ensimmäinen kerta kun ostan sille verkkareita lahjaksi. Toinen vakio on kahvikupit, mutta niitä ei passaa ostella liikaa.

Vierailija
38/47 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin miehelle Apple tv:n ja infrapunahierontalaitteen. Joskus oon hajuvesiäkin antanut, koska tykkää kovasti tuoksuista muttei raaski itse ostaa (kallis maku).
Tota noin ap, musta tuntuu että sä nyt haluat vain sanella minkälainen on Isäm maallinen tosi mies etkä ota huomioon että meitä - sekä miehiä että naisia - on moneen junaan. Sun kannattais ehkä jutella naises kans lahjatoiveistasi niin saisit mieluisia lahjoja, jätä meidät muut rauhaan ;)

Vierailija
39/47 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

... 39 luki nyt vasta ketjun toisen sivun ja sai tietää että ap ei ollutkaan valittamassa saamistaan lahjoista vaan kehumassa itseään lahjan antajana haukkumalla muita. Hohhoijaa, täytyy olla heikko itsetunto jos sitä tuolla tavalla täytyy pönkittää. Mukavaa jatkoa sulle ap!

Vierailija
40/47 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muu se naisellinen lahjakaan naiselle on kuin naisen asettamista tiettyyn rooliin. Mies haluaa nähdä naiden tietissä alusvaatteissa tai ostaa oman makunsa mukaisen korun. Mulla on yksi ainut mieheltä saatu koru, josta tykkään, sen olen toivonut. Mikään muu ei ole ollut makuuni. Kurjaa tässä on se, että minä kyllä vihjailen ja toivon ja petyn aina lahjoihini. Mies on saanut monenlaisia lahjoja, sellaisia joita huomaan hänen tarvitsevan ja vaatelahjatkin ovst olleet hänelle mieleen. Niitä harvemmin ostan. Ja muuten, itse ilahtuidin esim siitä kauko-ohjattavasta helikopterista.