Hain korotusta Bank Norwegianin Visan luottorajaan
Myöntö pamahti heti, että 20 000 €! Olin ihmeissäni, kun Bank Norwegianin sivuilla kerrotaan, että luottoraja heidän visassaan on enimmillään 15 000 €.
Kommentit (10)
itse en saanut työttömänä
pitäs keksiä joku valeammatti taas ja työsopimus
Jaa. Mulle sanottiin op:sta että suositeltava luottoraja on 2 kuukauden bruttotulot.
Itse en saanut S-Pankilta korotusta 3000€ luottorajaan, vaikka säännölliset lähes 4000€ kuukausitulot. Eivätkä edes selittäneet miksi.
Vierailija kirjoitti:
Itse en saanut S-Pankilta korotusta 3000€ luottorajaan, vaikka säännölliset lähes 4000€ kuukausitulot. Eivätkä edes selittäneet miksi.
S-pankilta on tosi vaikea saada luottorajan korotusta. Muutaman kerran viime vuosina olen yrittänyt.
Sain aikoinaan opiskelijana Norwegianilta 4000e luottorajan Visaan. Enää ei vissiin ole yhtä lepsua.
Nyt vielä on nollakorko norskin visassa. Aika kova! Pitäisköhän itsekin ottaa korotusta ja vaikka sijoittaa noi rahat
Minullekin tyrkyttivät puolipakolla hullua luottorajan korotusta kun oli reilusti yli 100000€ tilillä. En tarvinnut. Pankki OP.
Maatalousministeriö on peruuttanut 300 000 dollarin arvoisen sopimuksen ruokaoikeudenmukaisuutta ja ruokatasa-arvoa koskien San Franciscossa. Tämä koulutus oli tarkoitettu transsukupuolisille ja seksuaalisesti poikkeaville maanviljelijöille. Vastaavaa koulutusta on järjestetty myös New Yorkissa ja sekin on nyt peruutettu.
https://www.suomenuutiset.fi/usan-maatalousministerio-lopetti-transsuku
Erikoista 🧐