Tuplarokotettu, aiotko ottaa kolmannen rokotteen?
Itse olen pohtinut, että eiköhän omalta osaltani tämä 2 piikkiä riitä.
Kommentit (226)
Hulluhan se on joka ei 30.ttä ottais, eikun kolmatta.
no, oikeesti en vielä oo varma. tutkimukset varmaan vielä kehityy, kun vuoro tulee kolmanteen rokotteeseen.
kesrt kirjoitti:
noo, jos kaksi rokotetta on jo saanut, niin tuskin olen rokotevastainen. keskusteluun voisi tuoda rohkeutta niille, jotka eivät ota rokotteita se , että kerrotaan avoimemmin myös niiden rokotteesta saaneiden oireista, koska niitäkin on. Niitä kait moni pelkää. Että jos nekin tuotaisiin ilmi, se lisäisi luotettavuutta, että ne loputkin uskaltaisi ottaa piikin.
Tuo valoa ja iloa vaan on rokotevastaisilla kovin yleinen hokema. Siksi luulin...
On kyllä alkanut mennä hulluksi tämä touhu. Aika monet ”foliohattujen” löpinät on nyttemmin osoittautuneet oikeiksi. Eiköhän tää touhu pidä vaan lopettaa
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin otan kolmannen rokotteen. Otetaanhan influenssarokotekin vuosittain, kuvitteliko joku että koronarokotteen teho kestäisi koko elämän?
No tuskin kukaan kuvitteli, että koko elämän kestäisi mutta muutaman kuukauden teho on kyllä aika surkea saavutus. Eikä voi kummoisesta tehostakaan puhua, kun tuplarokotuksesta huolimatta voi sairastua, tartuttaa, joutua teholle ja jopa kuolla. Vai voiko joko vakavalla naamalla väittää, että tosi hyvä rokote on?
tottakai otan, jos se taas siirtää taudin vakavan muodon sairastamista puolivuotta eteenpäin, niin silloin vastaa tarkoitustaan.Tammik. puolelle menee, mikäli kaavailtu 6 kk väli edelliseen pitää.
Influenssarokotteen kävimme eilen juuri sitä silmällä pitäen hakemassa, jos täytyy jokin väli olla.
En kuulu riskiryhmiin enkä ikäni puolesta saa vielä kolmatta rokotetta. Ihan hyvä siinä mielessä, että jos ne ehtisivät päivittää variantteihin paremmin tepsivän rokotteen ennen kuin itse on vuorossa. Niin ei tulisi kovin paljon tätä puolen vuoden välein piikittelyä, kun odotan itsekin sitä että influenssan tapaan varmaan vuosittain tulee uusi rokote.
Valitettavasti niin voi minustakin käydä kuten joku epäili, että painostaminen ja syyllistäminen mediassa koskee pian kolmannenkin rokotuksen ottamista, eikä vain rokottamattomia.
Bodi22 kirjoitti:
En ota ensimmäistäkään. Rokote on kehitetty vähentämään väestömäärää. Piikkiproteiini tuhoaa elimistösi mekanismit 2-3vuodessa.Nyt kannattaa nauttia elämästä.
Kerrohan vielä tämän piikkiproteiinin elimistön tuhoamis mekanismit? Eli tiede tämän takana? Ja kuka sen kehitti toimimaan noin ja miksi? Miksi kukaan haluaisi tuhota älykkään ja kuuliaisen ja luottavaisen kansanosan ja jättää heikomman aineksen henkiin?
Otan jos tulee tarjolle. Mulla toisesta piikistä vasta 2 kk, joten suoja toistaiseksi hyvä.
Ensi viikolla influenssarokotus, sitten odottelemaan kolmatta koronapiikkiä.
Kiva olla elossa ensi kesänäkin.
Vähän hirvittää kyllä. Tokasta piikistä sain runsaasti oireita. Olin muutaman päivän aivan kaputt. Mutta järjellä ajatellen, kolmas varmistaa jotain ja olisi ainakin melko selvä homma mistä sairastuu, jos sairastuu. Tossahan pitää mennä puoli vuotta kakkosen ja kolmosen välissä.
Koronafaktaa | Pelastaako rokote koronataudilta alle prosentin vai 95 prosenttia? Lukuja tulkitaan monin tavoin, mutta rokotteen suojateho on erinomainen: https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000008324691.html?share=e1eb202dee6530f3…
Vähän faktaa pohdinnan tueksi. Itse en vielä saa kolmatta, mutta toinen toimii ainakin tammikuulle. Katotaan sitten.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin otan kolmannen rokotteen. Otetaanhan influenssarokotekin vuosittain, kuvitteliko joku että koronarokotteen teho kestäisi koko elämän?
Luulis sen nyt kestävän pitempään, kun jonkun 3 kuukautta?
3-4 piikkiä jokavuosi loppuelämän ajan? Ei kiitos!
Bodi22 kirjoitti:
En ota ensimmäistäkään. Rokote on kehitetty vähentämään väestömäärää. Piikkiproteiini tuhoaa elimistösi mekanismit 2-3vuodessa.Nyt kannattaa nauttia elämästä.
Höpö höpö !
Olen jo saanut sekä korona- että influenssarokotukset. Kuulun ykkösriskiryhmään. En saanut mitään oireita rokotuksista.
Tuskin olen vielä edes maskia nenälleni lasettanut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisistä tulee auktoriteettiuskovaisia juurettomia tuuliviirejä juurikin koska luontoyhteys on niin heikko. Kaikki ihmiskunnan paha olo johtuu Luontoyhteyden rikkoutumisesta.
Tunge nyt se luontoyhteys perseeseesi - sellaista ei ole olemassakaan.
Jos ihmisellä ei ole luontoyhteyttä, planeetta alkaa hylkiä ihmiskuntaa, silloin todella häviämme täältä. Juuria on fyysisiä että henkisiä juuria, yhteyksiä esi-isiin, paikkoihin, mantereihin ja universumiin eri planeetoihin. Parhaimmillaan ihminen tiedostaa omat laajat juuriverkostonsa ja vahvistaa niitä kunnioittamalla elämää.
Vierailija kirjoitti:
Bodi22 kirjoitti:
Höpö höpö !
Näköjään jollain on mennyt ohi, että rokotuksissa on modernina aikana käytetty aina viruksen pintaproteiinia. Koronaviruksella on oman muotoisessa mutta yhtä lailla pintaproteiinia. Ihme varkaus on saatu aikaan yhden viruksen pintaproteiinista kun se ei olekaan sileä.
Bodi22 kirjoitti:
Oletko aivan varma siiNtä?
Mistä se epävarmuus kumpuaa? ehkä kaikki pelkää, osa pelkää että saa vaikean koronan tai piikistä vaikean sivuoireen. on kait molemmat tosi pienet riskit matemaattisesti.
. en vielä tiedä otanko kolmatta...sen näkee sitten, miten tää kehittyy.