Tuplarokotettu, aiotko ottaa kolmannen rokotteen?
Itse olen pohtinut, että eiköhän omalta osaltani tämä 2 piikkiä riitä.
Kommentit (226)
Sanomalehti KESKISUOMALAINEN 5.3.2021 Sivu 8
"Rämetin mukaan eräs mahdollinen tulevaisuuden skenaario on se, että koronarokotus lisättäisiin Suomessa lasten rokotusohjelmaan.
-Se jää nähtäväksi, miten rokotteet annettaisiin. Annettaisiinko rokote heti varhaislapsuudessa vai vasta muöhemmin, Rämet arvioi. "
Olen varannut jo ajan kolmanteen rokotukseen. Olisi kauhea joutua johonkin letkuihin makaamaan sairaalaan. Jos sen voi tällä välttää niin otan.
Voi voi. Kyllä tulee väki putoamaan kovaa ja korkealta.
Vierailija kirjoitti:
Johtuu ihan tilanteesta. Jos korona jyllää vahvasti vielä ensi vuonna, ja hallituksen toivomaa rokotuskattavuutta ei olla saavutettu, niin sitten otan kolmannen piikin ihan mielelläni, jos ilmaiseksi annetaan.
Kyllä tämä jyllää valitettavasti vielä monta vuotta,
Sen kanssa pitää oppia elämään ja tällä tarkoitan sitä että se pitää ottaa vakavasti ja toimia sen mukaan, kuten Aasiassa.
Se jo tiedetään että laumasuojaa tähän ei saada, eli jokainen sen sairastaa tai sitten se tukahdutetaan pois. Ei ole muita vaihtoehtoja,
otan, ei olleet paha rasti kumpikaan piikki
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu kuin olisi aasi, jonka selkään on sidottu keppi ja sen päähän porkkana. Meille luvattiin viime vuonna että yksi piikki vapauttaa rajoitukset. Nyt se onkin kaksi piikkiä ja varmaan kohta kolme. Aina vaan luvattu vapaus on saman matkan päässä vaikka mitä tekisin. Olen menettämässä uskoni tähän touhuun.
Mikä vapaus sulta nyt vielä puuttuu? Jos olet kahdesti rokotettu, pääset jo jopa yökerhoihin bilettämään.
Vierailija kirjoitti:
Olen varannut jo ajan kolmanteen rokotukseen. Olisi kauhea joutua johonkin letkuihin makaamaan sairaalaan. Jos sen voi tällä välttää niin otan.
Joo, sairaalassa on inhottava maata. Tehohoitokaan ei kiinnosta. Pikkupiikki ei haittaa.
En ota vaikka olen riskiryhmää. Olen sairastanut koronan flunssan kaltaisena ja ottanut myöhemmin kaksi piikkiä. Tutkimusten mukaan tämä kombo takaa parhaimman immuniteetin kaikkia muunnoksia vastaan.
Bodi22 kirjoitti:
En ota ensimmäistäkään. Rokote on kehitetty vähentämään väestömäärää. Piikkiproteiini tuhoaa elimistösi mekanismit 2-3vuodessa.Nyt kannattaa nauttia elämästä.
Kysymys oli osoitettu tuplarokotetuille...
Vierailija kirjoitti:
Voi voi. Kyllä tulee väki putoamaan kovaa ja korkealta.
Kuule, tuo on vain tokentubettajan sanahelinää jolla ei ole mitään perää. Avaa silmät ja tutki asioita äläkä purematta niele kaikkea mitä joku tubettaja tai rapsodia sanoo. Heillä ei ole mitään todisteita näistä väitteistä.
en ota. teho ei kestä edellisilläkään piikeillä. virusta vastaan ei voi pysyvästi rokottaa, yrittää toki voi...en altista jatkuvasti itseäni piikeille, muuten pidän vastustuskykä yllä kaikin kenoin. Sydänoireita on jo ilman piikkiäkin, se on nyt syynä, vaikka elintavat on hyvät. Maltan mielummin olla kokonaan pois ihmismassoista, ja helppo ffp2 maskia on käyttää. Muutenkin nautin rauhallisesta elämästäni ja vähäisestä äksönistä, niin ei tässä oo kiirus mihinikään.
Uskon siihen että ihmisjoukkoa yms välttämällä pärjää vielä parhaiten . hallitus avasi mestat rytinällä, ihmehän se ois jos ei jotain tartuntoja ilmenis. ihmeellistä että sairaanhoito kokoajan ilmentää että ei pystytä sitä ja tätä tekemään?, eikö hallitus ole tehnyt mitään apuja hoitojonoihin? tai varaututnut mihinkään?
Mikä onkaan maksimimäärä rokotetta pumpattuna ihmisen elimistöön.
Herää kysymys, vaikutukset jatkossa elimistöön.
Tutkittua tietoa tarvittaisiin.
Menen viranomaisohjeiden mukaisesti asiasssa. Jos sitä ikäisilleni riskiryhmäläisille vahvasti suosittellaan niin kyllä sen otan.
En ota yhtäkään, en anna kuolemanpelon hallita elämääni, tulee kun on tullakseen.
onhan tää erikoista, että väkeä on tungoksiin asti ravintoiloissa, ja sitten yhtä aikaa ihmetellään että mites nyt leviää, tarttisko tehdä jotain...
Saako valita sen ettei mene noihin tungoksiin? Virus tuskin löytää joka ikisen ihmisen , vaikka nyt halutaankin niin kertovan. Kaikki eivät ole koululuokissa tai massatapahtumissa. saako edes kaupassa käydä maskin kanssa kerran viikossa vanhukset. Kaikki eivät elä samalla tavalla. Osa matkustaa ulkomailla asti, osa ei käy kuin kaupassa. Aikalailla koko ajan on peloteltu ihmisiä, ehkäpä kaiken takana onkin geeni, jossa on vastustuskyky tai joillain ei. Näinhaän alussa oli uutisissa. En ota kolmatta, talvi on flunssa aikaa muutoinkin, joten vältän kaikkea kohtaamisia sisätiloissa muutoinkin.
Israelissa tulossa jo neljäs piikki.
Otan tietysti, koska luotan sokeasti viranomaisiin. Menen myös suihkuun, kun viranomaiset käskevät. Mitä haittaa suihkusta muka voisi olla?
Otan tietenkin jos asiantuntijat sitä suosittelee, eli suomalaiset terveysviranomaiset. Kuulun riskiryhmään.
Vierailija kirjoitti:
Mikä onkaan maksimimäärä rokotetta pumpattuna ihmisen elimistöön.
Herää kysymys, vaikutukset jatkossa elimistöön.
Tutkittua tietoa tarvittaisiin.
Eipä sillä ole väliä kuule muutenkaan. Useimmat meistä erää elämisen arvoista elämää jonnekin ehkä 65-vuotiaaksi asti kun pääsee eläkkeelle. Sen jälkeen saatavat vuodet ovat useimmille meistä kituuttamista jatkuvasti huononevan terveyden kanssa. Yhteiskunnan kannalta olisi parasta, jos ihminen kupasahtaa viimeisenä palkkapäivänään, josta saadaan vielä verot. Sen jälkeen olet vain menoerä yhteiskunnalle ja sen mukainen on yhteiskunnan kohtelu. Ainakin itse lähden omin ehdoin vielä siinä vaiheessa kun pystyn sen toteuttamaan. Eipä tämä elämä ole niin nautinnollista, että täällä haluaisi paljoa yli 50 vuotiaaksi elää. Siinä aikan on jo nähnyt riittävästi.
Otan. Koronarokote varmaan kehittyy vielä.
Voisin ottaa myös influenssapiikin ja tuhkarokkopiikin.
Minuun on piikitetty oikeaakin myrkkyä, solumyrkkyä, niin eipä tunnu tuollaiset pikkupiikit missään.
Lapsellista kitinää ihmisillä. Itse olen kiitollinen lääketieteelle.