Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuplarokotettu, aiotko ottaa kolmannen rokotteen?

Vierailija
19.10.2021 |

Itse olen pohtinut, että eiköhän omalta osaltani tämä 2 piikkiä riitä.

Kommentit (226)

Vierailija
101/226 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin jo viime viikolla kolmannen. Kuulun niihin riskiryhmäläisiin joilla se on tarpeen.

Vierailija
102/226 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesrt kirjoitti:

noo, jos kaksi rokotetta on jo saanut, niin tuskin olen rokotevastainen. keskusteluun voisi tuoda rohkeutta niille, jotka eivät ota rokotteita se , että kerrotaan avoimemmin myös niiden rokotteesta saaneiden oireista, koska niitäkin on. Niitä kait moni pelkää. Että jos nekin tuotaisiin ilmi, se lisäisi luotettavuutta, että ne loputkin uskaltaisi ottaa piikin.

Olen saanut kolme koronarokotetta enkä mitään oireita. Olen ihmetellyt tämän foorumin valitusketjuja. Kaikista koomisinta oli se, että joku sanoi ohuenohella neulalla rokottamisen pistävät. Sääskenpisto on huomattavasti kipeämpi ja pahemmat seuraukset kutiavan pistospaikqn vuoksi jos ei ole Etonoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/226 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan kolmannenkin kun saan sen ottaa. Pitääkö aiheesta tehä montakin aloitusta vielä?

Vierailija
104/226 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee pikkuhiljaa noista piikeistä riipuvaiseksi, kun ei tule omaa vastususkykyä virukseen.

Vierailija
105/226 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan kolmannenkin kun saan sen ottaa. Pitääkö aiheesta tehä montakin aloitusta vielä?

Itse en enää vastaa näille, mutta taitavat hoitaa senkin itse. Tärkeintä on levittää tota omaa sanomaa. Kai se auttaa johonkin ahdistukseen. Kyllä muakin ilman rokotteita ahdistaisi.

Vierailija
106/226 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin otan kolmannen rokotteen. Otetaanhan influenssarokotekin vuosittain, kuvitteliko joku että koronarokotteen teho kestäisi koko elämän?

No tuskin kukaan kuvitteli, että koko elämän kestäisi mutta muutaman kuukauden teho on kyllä aika surkea saavutus. Eikä voi kummoisesta tehostakaan puhua, kun tuplarokotuksesta huolimatta voi sairastua, tartuttaa, joutua teholle ja jopa kuolla. Vai voiko joko vakavalla naamalla väittää, että tosi hyvä rokote on?

Toistaiseksi. Mutta kehittely jatkuu.

Vierailija
107/226 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota enää kolmatta. Pakko myöntää, että kadun kahta ensimmäistäkin, jotka sinisilmäisenä otin. Mitä enemmän tutkimuksiin ja THL:n tilastoihin perehtyy, sitä enemmän herättää kysymyksiä koko tämä pandemia-aika. Nyt on taidettu ampua tykillä kärpästä ja saatu isoa vahinkoa sillä. Nimenomaan koronatoimet ovat tehneet kansanterveydelle ja taloudelle isompaa vahinkoa kuin itse korona olisi ikinä tehnyt.

Vierailija
108/226 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan. Pakko uusia passi.

Mitä sillä passilla tekee? Mulle ei sillä passilla mitää virkaa ole. En huoli koko passia.

Vierailija
109/226 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmatta rokotetta kaikki eivät edes saa.

Joten se ei ole valinnan paikka, otatko vai et.

Vierailija
110/226 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan niin monta rokotetta kuin minulle annetaan. Olen kolmekymppinen enkä riskiryhmään kuulu.

Vierailija
111/226 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.jpost.com/health-science/covid-19-might-be-over-but-viral-i…

no niin, israelissa ovat alkaneet rokotettujen immuniteettiongelmat. 

Tämä ei liene salaliittosivusto? 

Vierailija
112/226 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö, lue se  artikkeli ensin niin ymmärrät asian laidan.

Vierailija
113/226 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion, jos sen vain saan. Jos olisin vielä normityössäni, olisin jo rokotettu kolmesti, en ymmärrä mitä ihmeellistä tai pelättävää useammassa rokotuksessa on. Varsinaisia '"sankareita" nämä rokotteista kieltäytyjät, toisin sanoen pelkureita.

Vierailija
114/226 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain sen jo. Otan neljännenkin, jos se on myöhemmin tarpeen.

Vierailija
115/226 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan, koska kuulun riskiryhmään ja koska mummoni kuoli koronaan keväällä ja kuolema ei ollut todellakaan kaunis.

Vierailija
116/226 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan, mitään oireita ei ole kahdesta aikaisemmasta tullut. Toivottavasti kolmosrokottessa on parannettu 5G, se ei minulla toimi kahden rokotteen jälkeen.

Vierailija
117/226 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se vaikuttaa tarpeelliselta niin kyllä. Toivon mukaan Pfizer saa elokuussa elkaneet delta-spesifin rokotteen kliiniset kokeet pakettiin ennen sitä ja kolmospiikkini on päivitetty versio. 

https://www.npr.org/sections/goatsandsoda/2021/09/07/1033677208/new-stu…

Toisaalta myös tuollaiset tutkimukset lupaavat hyvää tulevaisuuden rokotteille, vaikkeivät vielä ehkä kolmannelle piikille.

Vierailija
118/226 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aion, jos sen vain saan. Jos olisin vielä normityössäni, olisin jo rokotettu kolmesti, en ymmärrä mitä ihmeellistä tai pelättävää useammassa rokotuksessa on. Varsinaisia '"sankareita" nämä rokotteista kieltäytyjät, toisin sanoen pelkureita.

Ehkä olen pelkuri, mutta en halua ottaa piilkkiä jota ei ole selvästi testattu kunnolla. Ensinhän sen kahden rokotteen piti riittää mutta ei riitäkkään

Vierailija
119/226 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, rokottamattomien lasten infektioepidemia kuulostaa tosiaan rokotettujen immuniteettiongelmilta :-D

Vierailija
120/226 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä olen pelkuri, mutta en halua ottaa piilkkiä jota ei ole selvästi testattu kunnolla. Ensinhän sen kahden rokotteen piti riittää mutta ei riitäkkään

Sellaista se on, parhaan tiedon mukaan mennään ja kurssia korjataan tarpeen mukaan kun tieto lisääntyy. Poliorokotteita olet sinäkin luultavasti saanut neljä jo lapsena ja jos matkustat tietyille riskialueille pidemmäksi aikaa niin lääkärisi suosittelee sinulle boosteria.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän