Tuplarokotettu, aiotko ottaa kolmannen rokotteen?
Itse olen pohtinut, että eiköhän omalta osaltani tämä 2 piikkiä riitä.
Kommentit (226)
Tietysti aion. Enhän ole kouluttamaton elämäm koululainen.
En todellakaan ota! Olen nyt ollut flunssassa 1,5 kk. Ikinä ennen ei tällaista ole 45 vuoden aikana ollut.
Laskeeko nuo rokotteet ihan oikeasti vastustuskykyä?
Mieheni ei ole rokotettu ja hän pääsi flunssasta parissa päivässä. Näin minäkin olen tähän saakka sairastanut flunssat 2 päivässä.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan ota! Olen nyt ollut flunssassa 1,5 kk. Ikinä ennen ei tällaista ole 45 vuoden aikana ollut.
Laskeeko nuo rokotteet ihan oikeasti vastustuskykyä?
Mieheni ei ole rokotettu ja hän pääsi flunssasta parissa päivässä. Näin minäkin olen tähän saakka sairastanut flunssat 2 päivässä.
Höpö höpö.
Kaikki lähi- ja tuttavapiirissä, itseni mukaan lukien ovat todenneet, että kuumetta nostavat flunssat ovat jääneet nyt kokonaan. Ei varmaankaan ole rokotteen ansiota, vaan tämän yleisen muutoksen hygieniassa jne. mutta se on melko selvää, että rokote ei ole ainakaan heikentänyt tilannetta kenenkään kohdalla.
Tunnen pari vanhempaa ihmistä, joille AstraZeneca viime keväänä nosti lievän kuumeen rokotuksen jälkeisinä päivinä. Muilla reaktiot ovat rajoituneet pistoskohdan arkuteen ensimmäisinä päivinä.
Suunnittelen raskautta joten varmaan otan kun nyt on jengiä joutunut raskaana huonoon kuntoon