Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuplarokotettu, aiotko ottaa kolmannen rokotteen?

Vierailija
19.10.2021 |

Itse olen pohtinut, että eiköhän omalta osaltani tämä 2 piikkiä riitä.

Kommentit (226)

Vierailija
21/226 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin otan kolmannen rokotteen. Otetaanhan influenssarokotekin vuosittain, kuvitteliko joku että koronarokotteen teho kestäisi koko elämän?

Vierailija
22/226 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu kuin olisi aasi, jonka selkään on sidottu keppi ja sen päähän porkkana. Meille luvattiin viime vuonna että yksi piikki vapauttaa rajoitukset. Nyt se onkin kaksi piikkiä ja varmaan kohta kolme. Aina vaan luvattu vapaus on saman matkan päässä vaikka mitä tekisin. Olen menettämässä uskoni tähän touhuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/226 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole rokotettu. En huoli kokeellisia korona rokotteita. Päätöksen tehnyt omalla kohdalla. Jokainen tehköön oman ratkaisunsa.

Vierailija
24/226 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 64 v, otan ilman muuta

Vierailija
25/226 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota.

Vierailija
26/226 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan ja toivottavasti muutkin ottaa, että päästäisiin jo tästä helvetistä eroon.

Vierailija
27/226 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ottanut ensimmäistäkään, niin en ota kolmatta, neljättä jne. Ikäni puolesta kyllä saisin kolmannen mutta olkoon.

Vierailija
28/226 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ottanut ensimmäistäkään, niin en ota kolmatta, neljättä jne. Ikäni puolesta kyllä saisin kolmannen mutta olkoon.

Olet ällöttävä. Pysy sitten kotona. Jos käyt vessassa etkä pyyhi, niin et mene ihmisten ilmoille. Jos et ota rokotetta, niin et mene ihmisten ilmoille.

Vierailija
30/226 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä otan.

Vierailija
31/226 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin nautin kun hitaammatkin alkavat pikkuhiljaa tajuta, miten niitä on kusetettu. Piikkiä on luvassa piikin perään. Haittavaikutukset sen kun lisääntyvät, pian alkaa porukkaa tippua uuteen ’varianttiin’. Niin, teitä varoitettiin, mutta haukuitte vain niin ylimielisinä meitä.

Vierailija
32/226 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tarpeen. Ja siinä, onko tarpeen, uskon enemmän tutkijoita kuin keskustelupalstoja ja youtube-videoita.

Vierailija
33/226 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan ja toivottavasti muutkin ottaa, että päästäisiin jo tästä helvetistä eroon.

Turha luulla että otan rokotteen.

Vierailija
34/226 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Who downvoted?

Vierailija
35/226 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä kahden piikin sankarit ovat kyllä säälittäviä itsekeskeisiä satiaisia.

Nyt ottamaan se kolmas rokote!!!

Vierailija
36/226 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota. Toisesta sain inhottavat oireet.

Vierailija
37/226 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan jos sitä suositellaan. Kahdesta ekasta ei tullut mitään oireita, ja kolmen pienen lapsen äitinä en halua delata ennenaikaisesti jos pystyn sen välttämään.

Vierailija
38/226 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä niin nautin kun hitaammatkin alkavat pikkuhiljaa tajuta, miten niitä on kusetettu. Piikkiä on luvassa piikin perään. Haittavaikutukset sen kun lisääntyvät, pian alkaa porukkaa tippua uuteen ’varianttiin’. Niin, teitä varoitettiin, mutta haukuitte vain niin ylimielisinä meitä.

Itse ainakin oletin jo heti alkuun että koronarokote tulee vuosittain otettavaksi. Eikä minulla ole mitään ongelmaa sen suhteen, mielelläni otan kuten muutkin rokotteet. 

Vierailija
39/226 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi olen ottanut ja kolmannen otan sitten kun sen saa.

Vierailija
40/226 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu ihan tilanteesta. Jos korona jyllää vahvasti vielä ensi vuonna, ja hallituksen toivomaa rokotuskattavuutta ei olla saavutettu, niin sitten otan kolmannen piikin ihan mielelläni, jos ilmaiseksi annetaan.