Tuplarokotettu, aiotko ottaa kolmannen rokotteen?
Itse olen pohtinut, että eiköhän omalta osaltani tämä 2 piikkiä riitä.
Kommentit (226)
Tuntuu kuin olisi aasi, jonka selkään on sidottu keppi ja sen päähän porkkana. Meille luvattiin viime vuonna että yksi piikki vapauttaa rajoitukset. Nyt se onkin kaksi piikkiä ja varmaan kohta kolme. Aina vaan luvattu vapaus on saman matkan päässä vaikka mitä tekisin. Olen menettämässä uskoni tähän touhuun.
En ole rokotettu. En huoli kokeellisia korona rokotteita. Päätöksen tehnyt omalla kohdalla. Jokainen tehköön oman ratkaisunsa.
Otan ja toivottavasti muutkin ottaa, että päästäisiin jo tästä helvetistä eroon.
En ole ottanut ensimmäistäkään, niin en ota kolmatta, neljättä jne. Ikäni puolesta kyllä saisin kolmannen mutta olkoon.
Vierailija kirjoitti:
En ole ottanut ensimmäistäkään, niin en ota kolmatta, neljättä jne. Ikäni puolesta kyllä saisin kolmannen mutta olkoon.
Olet ällöttävä. Pysy sitten kotona. Jos käyt vessassa etkä pyyhi, niin et mene ihmisten ilmoille. Jos et ota rokotetta, niin et mene ihmisten ilmoille.
Vierailija kirjoitti:
https://rapsodia.fi/koronaviruksen-patenttitiedot-paljastavat-biologisen...
https://rapsodia.fi/suurin-osa-rokotetuista-kuolee-3-vuodessa-3/
turpakiiqanonpelle
Mä niin nautin kun hitaammatkin alkavat pikkuhiljaa tajuta, miten niitä on kusetettu. Piikkiä on luvassa piikin perään. Haittavaikutukset sen kun lisääntyvät, pian alkaa porukkaa tippua uuteen ’varianttiin’. Niin, teitä varoitettiin, mutta haukuitte vain niin ylimielisinä meitä.
Jos on tarpeen. Ja siinä, onko tarpeen, uskon enemmän tutkijoita kuin keskustelupalstoja ja youtube-videoita.
Vierailija kirjoitti:
Otan ja toivottavasti muutkin ottaa, että päästäisiin jo tästä helvetistä eroon.
Turha luulla että otan rokotteen.
Vierailija kirjoitti:
Who downvoted?
Nämä kahden piikin sankarit ovat kyllä säälittäviä itsekeskeisiä satiaisia.
Nyt ottamaan se kolmas rokote!!!
En ota. Toisesta sain inhottavat oireet.
Otan jos sitä suositellaan. Kahdesta ekasta ei tullut mitään oireita, ja kolmen pienen lapsen äitinä en halua delata ennenaikaisesti jos pystyn sen välttämään.
Vierailija kirjoitti:
Mä niin nautin kun hitaammatkin alkavat pikkuhiljaa tajuta, miten niitä on kusetettu. Piikkiä on luvassa piikin perään. Haittavaikutukset sen kun lisääntyvät, pian alkaa porukkaa tippua uuteen ’varianttiin’. Niin, teitä varoitettiin, mutta haukuitte vain niin ylimielisinä meitä.
Itse ainakin oletin jo heti alkuun että koronarokote tulee vuosittain otettavaksi. Eikä minulla ole mitään ongelmaa sen suhteen, mielelläni otan kuten muutkin rokotteet.
Kaksi olen ottanut ja kolmannen otan sitten kun sen saa.
Johtuu ihan tilanteesta. Jos korona jyllää vahvasti vielä ensi vuonna, ja hallituksen toivomaa rokotuskattavuutta ei olla saavutettu, niin sitten otan kolmannen piikin ihan mielelläni, jos ilmaiseksi annetaan.
Tietenkin otan kolmannen rokotteen. Otetaanhan influenssarokotekin vuosittain, kuvitteliko joku että koronarokotteen teho kestäisi koko elämän?