Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen oletko kokenut turvattomuutta liikkuessasi ulkona tai oletko kokenut ahdistelua

Vierailija
19.10.2021 |

Nainen oletko kokenut turvattomuutta liikkuessasi ulkona tai onko sinua joskus ahdisteltu, kerro mitä tapahtui.

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ahdisteltu lapsesta (!!!) saakka: kähmitty intiinialueilta, suudeltu väkisin, puhuttu kaksimielisiä, ja stalkattu.

Uhkailtu, ja nimitelty. Tehty aiheettomia valituksia työnantajilleni, kun en ole suostunut "lähempään kanssakäymiseen."

Yleensä asialla ovat olleet itseäni huomattavastikin vanhemmat miehet, nykyään jopa paljon itseäni nuoremmatkin.

Syytä en tiedä. Olen jo yli viisikymppinen nainen, onnallisesti naimisissa kohta 30 vuotta. Enkä ole todellakaan. mikään missityyppi.

Pahin "tapaus" on kytännyt minua jo toistakymmentä vuotta, enemmän tai vähemmän intensiivisesti. Mies on kuin hyeena, joka odottaa heikkoa hetkeäni - ja sitten hyökkää. En ymmärrä miksi hän ei voi jättää minua rauhaan!

Vähän aikaa sitten yksi auto alkoi taas ajamaan hiljaa vieressäni - ja sieltä minua katsoi neljä todella nuorta niestä - kuskin lisäksi. Mittailivat minua päästä varpaisiin rivoja liikkeitä tehden... Yök!

En lähde enää yksin ulkoilemaan. Välttämättömillä asioillanikin käyn mieluiten jonkun perheenjäseneni kanssa.

Tämä seksin kyllästämä maailma ilmeisesti luulee että kaikki ovat "sitä" vailla? Vai kuullaanko että me ylipainoiset naiset olemme niin epätoivoisia ja llyhämoraalisia, että "kaikki kelpaa?" (Tai pitäisi kelvata.)

Vierailija
82/84 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen raiskaa miehiä kirjoitti:

Olen 49v mies. Yksin kaupungilla tai syrjäisessä paikassa tunnen turvattomuutta ja ahdistusta. Pelkään että nainen käy päälle ja ahdistelee. Nainen osaa päälle käyvä ja julma. Pelkään että nainen voi käyttää miestä seksuaalisesti hyväksi. Nainen myös raiskaa miehiä.

Voi sinua rassukkaa, älä liiku pimeällä yksin.

Sano se sama tämän ketjun naisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ihan kantasuomalaisten miesten toimesta. Huutelua, kourimista, stalkkaamista, vaikka mitä. Ei ole mikään marginaali-ilmiö.

Vierailija
84/84 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, asun pikkukaupungissa pohjois-Pohjanmaalla. Ei ole mammuloita riesana ja muutoinkin keskustassa liikkuu fiksua porukkaa, edes baarissa kukaan ei ole käyttäytynyt törkeästi.

Pohjois-Pohjanmaalla asuvat kaikkein ikävimmät miehet. Voi naisparkoja siellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän