Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen oletko kokenut turvattomuutta liikkuessasi ulkona tai oletko kokenut ahdistelua

Vierailija
19.10.2021 |

Nainen oletko kokenut turvattomuutta liikkuessasi ulkona tai onko sinua joskus ahdisteltu, kerro mitä tapahtui.

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein pelottaa jos kuljen pimeässä yksin baarista kotiin. Pidän puhelinta ja avaimia käsillä.

Vierailija
2/84 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään pelottaa narkkarit joita näkyy ihan päiväseltäänkin käyttämässä puistoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En liiku missään juopposeurueissa mikä tarkoittaa sitä ettei pelota.

Aika menee opiskellessa.

Vierailija
4/84 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taksiinkaan ei uskalla enää mennä taksiuudistuksen jälkeen kun on ihan ihme tyyppejä kuskina.

Vierailija
5/84 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe turvattomuutta liikkuessani ulkona. En tosin asu pääkaupunkiseudulla.

Vierailija
6/84 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttelen ulkona liikkumista pimeään aikaan, jos olen yksin. Jos on seuraa, olen pimeällä ulkona.

Vierailija
7/84 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin espoossa muunmaalaiset ovat uhkaavia,pelätä saa

Kannattaa mennä kotimaisen huomaan.

Ei menetä kuin korvat.

Vierailija
8/84 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku alapeukuttaa toisten pelkoja, fiksua?!

Vierailija
9/84 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kokenut ulkona ahdistelua enkä oikeastaan turvattomuuttakaan.

Olen asunut aikuisikäni Helsingissä, matkustanut yksin mussslimivaltioissa, jakanut huoneen usean terrroriztin näköisen myslimimiehen kanssa jne. eikä ole ahdisteltu.

Minua on ahdisteltu tasan yhden kerran elämässä, mutta se oli sisällä kaverini kotona, ja tekijä oli sinisilmäinen, suomalainen Veikko.

Lisäksi on teininä raizxzzkattu, samoin sisätiloissa kaverin tuttavien kämpässä, tässäkin tekijä oli suomalainen, blondi ja sinisilmäinen Anssi.

Nykyään kolmikymppinen perus K-Raudan mainoksen näköisessä laatikkotalossa asuva perheenisä.

Eli ”plakkarissa”: yksi ahdistelukokemus ja yksi raizzzkaus.

Molemmat by Finnish boy ja kuten yleensä mäissä tapauksissa: tuttavapiirin sisällä ja asunnoissa tapahtuneita juttuja, ei missään kaduilla.

Vierailija
10/84 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On puristeltu takapuolta ruuhkabussissa, hinkattu reittä ratikassa ja saatu stalkkaaja vahtaamaan parvekkeen alla. Viimeisin bussitapaus on tältä kesältä. Asialla sanotaanko nyt vierasmaalaisen näköinen parikymppinen mies. Tönin syrjemmälle ja kerroin olevani 54-vuotias, jotta jättäisi edes tällaiset mummot rauhaan.

Vierailija
11/84 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En liiku pimeällä, ellei ole ihan välttämätöntä. Pelkään kyllä valoisalla kun. Joku aika sitten tuli humalainen puiston penkiltä eteeni, olisi pitänyt lähteä hänen mukaansa. Tuli ihan käsivarteen kiinni ja kiskomaan, huusin ja pääsin irti. Juoksin kauemman enkä sen jälkeen ole sitä reittiä kävellyt.

Vierailija
12/84 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein pelottaa jos kuljen pimeässä yksin baarista kotiin. Pidän puhelinta ja avaimia käsillä.

Suosittelen myös tämän tekniikan opiskelua, YLE opettaa kuinka raiskaus ehkäistään:

Vierailija
13/84 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden ainoan kerran on känninen kouraissut laivalla. Ulkona en pelkää koska liikun aina hämärillä/epäilyttävillä alueilla ison koirani kanssa.

Vierailija
14/84 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kokenut. En juuri liiku myöhään missään keskustassa tms., ainakaan yksin. Täällä hiljaisemalla laidalla kaupunkia vastaan tulee korkeintaan tuulipukuvanhuksia, koirankusettajia ja muuta tavallista kansaa, jotka ei ole millään tavalla uhkaavia.

Vierailija
15/84 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä ei ole Suomessa syntyneitä taksikuskeja.

Vierailija
16/84 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsingissä ei ole Suomessa syntyneitä taksikuskeja.

Aijaa? Minulla on yleensä ollut vanhempia, suomalaisia miehiä taksikuskeja kun olen taksia tarvinnut.

Tosi mukavia tyyppejä yleensä.

Vierailija
17/84 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy lähistön kaupoissa illalla 8 jälkeen kun narkkareita pyörii liikaa  vaan ajelen vähän kauempana sijaitsevaan Lidliin. Muutaman kilometrin matka, mutta seutu rauhaisampaa.  Muutaman kerran on lähikaupan pankkiautomaatilla ja sen jonossa tullut vähän epämääräisiä ihmisiä kyselemään kaikenlaista ja koittivat pummata rahaa. 

Vierailija
18/84 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan.

N25

Vierailija
19/84 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kokenut ulkona ahdistelua enkä oikeastaan turvattomuuttakaan.

Olen asunut aikuisikäni Helsingissä, matkustanut yksin mussslimivaltioissa, jakanut huoneen usean terrroriztin näköisen myslimimiehen kanssa jne. eikä ole ahdisteltu.

Minua on ahdisteltu tasan yhden kerran elämässä, mutta se oli sisällä kaverini kotona, ja tekijä oli sinisilmäinen, suomalainen Veikko.

Lisäksi on teininä raizxzzkattu, samoin sisätiloissa kaverin tuttavien kämpässä, tässäkin tekijä oli suomalainen, blondi ja sinisilmäinen Anssi.

Nykyään kolmikymppinen perus K-Raudan mainoksen näköisessä laatikkotalossa asuva perheenisä.

Eli ”plakkarissa”: yksi ahdistelukokemus ja yksi raizzzkaus.

Molemmat by Finnish boy ja kuten yleensä mäissä tapauksissa: tuttavapiirin sisällä ja asunnoissa tapahtuneita juttuja, ei missään kaduilla.

Näin se yleensä on, että naiselle suurin uhka on tutut ihmiset ja seksuaalirikokset tapahtuvat asuntojen sisällä eivätkä ulkona.

Vierailija
20/84 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja olen. Pelottavin oli varmaan mieslauma, joka uhkasi usuttaa ison koiransa puremaan persettäni. Pyllyä kommentoitu myös liukuportaissa ja puristeltu baarissa ja keikoilla. Kerran joku äijä veti letistä, kun olin juuri astumassa bussiin, onneksi ei itse tullut sinne. Halattu väkisin pari kertaa, tämäkin julkisessa liikenteessä. Työpaikalla asiakaspalvelussa kommentoitu ulkonäköä, yritetty halata, huoriteltu jne.

Kyllä koen että on turvatonta liikkua etenkin yksin ja illalla/yöllä, vaikka noita ahdisteluja on myös tapahtunut päiväsaikaan ja niin että on muita ympärillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi