Mikä on ollut maailmanlaajuisesti suurin uutinen teidän elinaikananne?
Kommentit (1189)
Chernobyl sano... Berliinin muuri, Jeltsinin rälläys YKn kokouksessa, Internet, kännykät, mitään ei tapahtunut Taivaallisen rauhan aukiolla, Yrjö Pensaiden sotaretket Lähi-itään seuraamuksineen... onhan näitä.
Olen vuosimallia -94 ja mieleen on painunut hyvin 9/11. Tulin koulusta ja laitoin television päälle iltapäiväohjelmien toivossa, mutta siellä näytettiinkin uutisia, hetkeä aiemmin tornit oli romahtanut. Se oli käsittämätön asia 7-vuotiaalle.
Muita mieleen jääneitä olleet Thaimaan tsunami v. 2006, Japanin maanjäristys, tsunami ja ydinvoimalaonnettomuus v. 2011 ja tietenkin nyt tämä pandemia.
Vierailija kirjoitti:
Olen vuosimallia -94 ja mieleen on painunut hyvin 9/11. Tulin koulusta ja laitoin television päälle iltapäiväohjelmien toivossa, mutta siellä näytettiinkin uutisia, hetkeä aiemmin tornit oli romahtanut. Se oli käsittämätön asia 7-vuotiaalle.
Muita mieleen jääneitä olleet Thaimaan tsunami v. 2006, Japanin maanjäristys, tsunami ja ydinvoimalaonnettomuus v. 2011 ja tietenkin nyt tämä pandemia.
Tähän vielä lisäys, että Osama bin Ladenin kuolema! Luokkakaveri oli hakenut ihan iltapäivälehden, josta sitten luettiin porukalla aukeaman mittainen juttu m u r h a n suunnittelusta ja toteuttamisesta
Neuvostoliiton romahtaminen. Hyvänä kakkosena New Yorkin iskut.
Vierailija kirjoitti:
Suurin uutinen teillä on tähänmennessä koronahuijaus
Sanoppa tuo uudestaan kun olet käynyt teholla koronan vuoksi. Varmasti mieli muuttuu. Olen itse käynyt sen reissun ja jatkossa otan kaikki rokotteet mitä koronaan tarjolla on!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
WTC mutta eniten se miten tyhmiä ihmiset ovat. Ja korona on sen osoittanut.
Ihmiset eivät olleet ennen niin tyhmiä kuin nykyisin.
Tämä on totta. Johtuuko siitä, että ennen tietoa sai sanomalehdistä, telkkarista ja radiosta. Niissä oli ammattimaiset toimittajat. Uutisissa oli jonkinlainen seula, siten että, "clintonit syö lapsia" -tyyppiset hulluudet ei menneet läpi. Nykyisin, kun urpot uskoo kaikki, mitä netissä lukee, niin tyhmyys leviää. Nyt kun kaikki uutisointi on mennyt nettiin, niin ei osata erottaa Ylen tai MV lehden uutisia toisistaan. Niitä pidetään samanveroisina totuusarvoltaan.
Joskus oli sanonta, että "kaikki netissä oleva ei ole totta". Mihin tämä viisaus on hävinnyt?
Vierailija kirjoitti:
911
Tämä oli ykkönen, mutta kyllä hyvä kakkonen on Tsernobyl. Sitten ehkä Berliinin muurin murtaminen ja sen jälkeen tsunami ja Estonia.
Ihminen kuussa.
Laskutikulla laskettiin lentoradat ja moottireiden polttoajat. Ihme.
Venäjän hyökkäys Suomeen, kesä/22
Kyllä se on kun Suomi voitti ensimmäisen kerran jääkiekon MM-kultaa ja heti perään Euroviisut
Matti Vanhasta heitettiin vessapaperirullalla - Katainen vain nauroi!
Vierailija kirjoitti:
Tshernobyl, prinsessa Dianan kuolema, tsunami, Fukushima... Mikä noista mahtaa suurin uutinen olla.
Elviksen kuolema..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
WTC mutta eniten se miten tyhmiä ihmiset ovat. Ja korona on sen osoittanut.
Ihmiset eivät olleet ennen niin tyhmiä kuin nykyisin.
Tämä on totta. Johtuuko siitä, että ennen tietoa sai sanomalehdistä, telkkarista ja radiosta. Niissä oli ammattimaiset toimittajat. Uutisissa oli jonkinlainen seula, siten että, "clintonit syö lapsia" -tyyppiset hulluudet ei menneet läpi. Nykyisin, kun urpot uskoo kaikki, mitä netissä lukee, niin tyhmyys leviää. Nyt kun kaikki uutisointi on mennyt nettiin, niin ei osata erottaa Ylen tai MV lehden uutisia toisistaan. Niitä pidetään samanveroisina totuusarvoltaan.
Joskus oli sanonta, että "kaikki netissä oleva ei ole totta". Mihin tämä viisaus on hävinnyt?
https://commonlaw.earth/iclcj-verdict-and Tuomio liittyen korona piikkiin. Suomeksi txt. Avaako silmiä. Miksi ette löydä netistä mitään oikeata asiaa?
Berliinin muuri.Täällä oli kyllä hyvin nuiva suhtauminen ja vakavailmeiset toimittajat paikanpäällä kun juhlivaa kansaa sitten taustalla?
Elviksen kuolema kosketti kyllä reipasta isäukkoa aikoinaan ja Kennedyn murha oli ollut kyllä erittäin kova shokki mikä oli hiljentänyt myös työpaikan suupaltin.
Oho, vauva-palstalla hengailee kovin iäkästä porukkaa :D
https://commonlaw.earth/iclcj-verdict-and- sentence/
Kansainvälisen tuomioistuimen Tuomio, common law crime tuomio koskien Covid piikkejä.
Tiktokit, onlyfans jne. Nyt voi kokoajan katsella kauniita naisia vähissä vaatteissa 😅
Ja sitten naiset vielä itse puhuvat siitä, kuinka naisia ei saa esineellistää tai halventaa..... Ja he itse tekevät itsestään noin halpoja ja esineellisiä yhä enemmän ja enemmän.
No, meille miehille naisten vähenevät vaatteet on ilo silmälle 💪
Tämä 2020 luvun tuleva seksin vapautuminen, irtosuhteet, naisten vähäpukeisuus on minun elämäni suurin ja iloisin uutinen koskaan