Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko pituus 1.76 m naiselle muka paljon?

Vierailija
19.10.2021 |

TTK:ssa Poikelus useaan kertaan päivitteli, kuinka pitkä on.

Ohis. Poikelus aika harvinainen sukunimi, vain kahdeksalla henkilöllä.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole epänormaali pituus. Suurin osa naisia on nykyään yli 170 cm, jopa yli 172 cm. Luonto putsaa persjalkaiset teletapit pois vähitellen.

No ei ole kyllä suurin osa, keskipituus on edelleen nuorissakin naisissa alle 170 cm, olisiko joku 168 cm nuorten naisten keskimitta.

Kyllä 176 cm alkaa olla jo pitkä, mutta ei huomattavan pitkä. Moni tuon pituinen ei mielellään pidä korkkareita, esim. oma teinini (179 cm) pitää korkkareita vain, jos on seurassa, missä on muitakin pitkiä. Osaa myös tekeytyä lyhyemmäksi kuin onkaan, vetää ryhdin vähän lysyyn ja seisoo "lonkkalepo-asennossa".

Kyllä se teinisi vielä tajuaa pituutensa arvon ja upeuden  :)

T. N178 cm 

Hänellä on ristiriitaiset fiilikset pituudestaan. Harrastuksensa takia saisi pituutta olla jopa enemmänkin, mutta normaalielämässä haluaisi mieluummin olla lyhyempi. Alkaa olla aika lailla sinut kuitenkin asian kanssa.

Vierailija
22/41 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 179cm nainen ja olin kyllä aina luokkani pisimpiä tyttöjä. Monia poikakin pidempi. Kyllä sitä pituutta nuorena vähän harmitteli ja sai kuulla sitä pelaatko korista? Voisit osallistua missikisoihin jne.

Poikaystäviä kuitenkin löytyi ja sittemmin puolisokin. Kaikki suunnilleen saman pituisia tai pidempiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 172cm ja kokenut olevani pitkä. Osaltaan vaikuttaa ryhti, koska usein on arvioitu pidemmäksi.

Nyttemin koen olevani lyhytpitkä (tyyliin laihaläski), eli lyhimpiä pitkänä pidetyistä  :)

Vierailija
24/41 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä pituus mielestäni. Itse olen 180 cm nainen ja siihen tyytyväinen.

Vierailija
25/41 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs paino ?

Vierailija
26/41 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 173. Useammat ovat mua lyhyempiä kuin pitempiä.

Vierailija
27/41 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 190 cm ja 88 kg. Hyväkroppainen nainen.

Vierailija
28/41 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

176 on suomalaisen naisen keskipuuttua enemmän, mutta mitä nyt kukakin pitää paljona. 

Vierailija
29/41 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä 176 cm alkaa olla jo pitkä, mutta ei huomattavan pitkä. Moni tuon pituinen ei mielellään pidä korkkareita, esim. oma teinini (179 cm) pitää korkkareita vain, jos on seurassa, missä on muitakin pitkiä. Osaa myös tekeytyä lyhyemmäksi kuin onkaan, vetää ryhdin vähän lysyyn ja seisoo "lonkkalepo-asennossa".

Tuosta lyhyemmäksi tekeytymisestä pitäisi kyllä opetella ajoissa pois. Sukulaisnainen valitteli vanhoilla päivillään, että ryhti jäi pysyvästi vinoksi, kun nuorena häpesi pituuttaan ja kyyristellen koetti näyttää pienemmältä.

Vierailija
30/41 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehukkailla törröryntäillä optimipituus. Pienirintaiset ovat söpömpiä lyhyinä.

Vierailija
31/41 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se nyt muka paljoa ole, höh.

Vierailija
32/41 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs paino ?

Paino ja ruumiinrakenne vaikuttavat kyllä paljon. Tuon pituinen voi hoikkana ja sirorakenteisena olla keijukainen, mutta rotevampivartisena vaikuttaa todella isolta kavereiden rinnalla.

Vierailija
33/41 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta lyhyemmäksi tekeytymisestä pitäisi kyllä opetella ajoissa pois. Sukulaisnainen valitteli vanhoilla päivillään, että ryhti jäi pysyvästi vinoksi, kun nuorena häpesi pituuttaan ja kyyristellen koetti näyttää pienemmältä.

tiedetään... ja jopa teini tietää itse.

Vierailija
34/41 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole epänormaali pituus. Suurin osa naisia on nykyään yli 170 cm, jopa yli 172 cm. Luonto putsaa persjalkaiset teletapit pois vähitellen.

No ei ole kyllä suurin osa, keskipituus on edelleen nuorissakin naisissa alle 170 cm, olisiko joku 168 cm nuorten naisten keskimitta.

T. N178 cm 

Pituus on hieno juttu mutta pitkät ovat liian usein kömpelöitä.

Harva kykenee volttiin ja ketteryyttä vaativiin pyrähdyksiin.

Olen itse mies 167cm ja voimistelu sekä ketteryyttä vaativat sirkustemput ovat olleet aina minulle helppoja.

Pituutta voi kompensoida ketteryydellä ja notkeudella.

Oma vaimoni on 178cm pitkä. Hän kyllä meinaa viedä minua kuin metrin pulkkaa maratoonilla, koska askel on paljon pidempi, mutta minäpä olen sisukkaampi ja halukas näyttämään paremmuuteni.

Se lyhykäisyydessään on parasta. Näyttämisen halu on usein kovempi.

Miten eron hyvä asia, että haluaa näyttää olevansa parempi?.

Vierailija
35/41 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä nainen on komea ja seksikäs ilmestys. Alle 175-senttiset ei kiinnostaa miehen kokoisia miehiä yhtään.

Vierailija
36/41 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on teitä tanhupalloja manleteille.

Vierailija
37/41 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

T. N180cm

Vierailija
38/41 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. N178 cm 

Pituus on hieno juttu mutta pitkät ovat liian usein kömpelöitä.

Harva kykenee volttiin ja ketteryyttä vaativiin pyrähdyksiin.

Olen itse mies 167cm ja voimistelu sekä ketteryyttä vaativat sirkustemput ovat olleet aina minulle helppoja.

Pituutta voi kompensoida ketteryydellä ja notkeudella.

Oma vaimoni on 178cm pitkä. Hän kyllä meinaa viedä minua kuin metrin pulkkaa maratoonilla, koska askel on paljon pidempi, mutta minäpä olen sisukkaampi ja halukas näyttämään paremmuuteni.

Se lyhykäisyydessään on parasta. Näyttämisen halu on usein kovempi.

Lapsellinen kommentti tai sitten provo. Pitkät eivät ole sen kömpelömpiä kuin muutkaan. Asian määrittää perityt ominaisuudet ja lapsena harrastettu liikunta. Minulla on 190cm pitkä isä, joka on todella notkea. Edelleen lähes 70-vuotiaana onnistuu kärrynpyörät ja kuperkeikat molempiin suuntiin. Käy joogassa ja qiqongissa. Itse olen 180cm pitkä nainen ja olen harrastanut balettia ikäni ja keho kyllä taipuu ihan joka suuntaan. Tunnen monia pitkiä ihmisiä, jotka ovat notkeita ja vikkeliä. Useimmilla on toki urheilutausta. Tunnen myös lyhyitä puupökkelöitä, jotka eivät taivu mihinkään.

Vierailija
39/41 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma tyttäreni on saman pituinen. Ei näytä mitenkään poikkeuksellisen pitkältä, mutta silti selvästi pitkältä. Erityisesti jos kengässä vähänkin korkoa ja näyttävämpi asu/kampaus niin aivan varmasti kiinnittää huomiota. 

Vielä kun teini ymmärtäisi itse arvostaa mallikroppaansa. 

Vierailija
40/41 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten keskipituus kasvaa koko ajan. Tämän päivän keskimittaiset ovat parin vuosikymmenen päästä kääpiöitä.