Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko pituus 1.76 m naiselle muka paljon?

Vierailija
19.10.2021 |

TTK:ssa Poikelus useaan kertaan päivitteli, kuinka pitkä on.

Ohis. Poikelus aika harvinainen sukunimi, vain kahdeksalla henkilöllä.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole epänormaali pituus. Suurin osa naisia on nykyään yli 170 cm, jopa yli 172 cm. Luonto putsaa persjalkaiset teletapit pois vähitellen.

No ei ole kyllä suurin osa, keskipituus on edelleen nuorissakin naisissa alle 170 cm, olisiko joku 168 cm nuorten naisten keskimitta.

Kyllä 176 cm alkaa olla jo pitkä, mutta ei huomattavan pitkä. Moni tuon pituinen ei mielellään pidä korkkareita, esim. oma teinini (179 cm) pitää korkkareita vain, jos on seurassa, missä on muitakin pitkiä. Osaa myös tekeytyä lyhyemmäksi kuin onkaan, vetää ryhdin vähän lysyyn ja seisoo "lonkkalepo-asennossa".

Kyllä se teinisi vielä tajuaa pituutensa arvon ja upeuden  :)

T. N178 cm 

Pituus on hieno juttu mutta pitkät ovat liian usein kömpelöitä.

Harva kykenee volttiin ja ketteryyttä vaativiin pyrähdyksiin.

Olen itse mies 167cm ja voimistelu sekä ketteryyttä vaativat sirkustemput ovat olleet aina minulle helppoja.

Pituutta voi kompensoida ketteryydellä ja notkeudella.

Oma vaimoni on 178cm pitkä. Hän kyllä meinaa viedä minua kuin metrin pulkkaa maratoonilla, koska askel on paljon pidempi, mutta minäpä olen sisukkaampi ja halukas näyttämään paremmuuteni.

Se lyhykäisyydessään on parasta. Näyttämisen halu on usein kovempi.

Lapsellinen kommentti tai sitten provo. Pitkät eivät ole sen kömpelömpiä kuin muutkaan. Asian määrittää perityt ominaisuudet ja lapsena harrastettu liikunta. Minulla on 190cm pitkä isä, joka on todella notkea. Edelleen lähes 70-vuotiaana onnistuu kärrynpyörät ja kuperkeikat molempiin suuntiin. Käy joogassa ja qiqongissa. Itse olen 180cm pitkä nainen ja olen harrastanut balettia ikäni ja keho kyllä taipuu ihan joka suuntaan. Tunnen monia pitkiä ihmisiä, jotka ovat notkeita ja vikkeliä. Useimmilla on toki urheilutausta. Tunnen myös lyhyitä puupökkelöitä, jotka eivät taivu mihinkään.

No tuota, ei eri lajeissa syyttä ole aika samanlaisia kaikki huiput...

Esim. tuossa  voimistelussa on aika lyhyttä kaveria vaan aina .

Hyvin vähän poikkeuksia .Lajista riippumatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla