Heikki Hurstin ja tyttären toiminta on palkkatyötä
He saavat toiminnastaan palkkaa - todennäköisesti ihan kilpailukykyista. Ja ruokamenot ympäri vuoden vähaiset.
Kommentit (18)
Eikö se olekaan vapaaehtoistyötä ?
Vierailija kirjoitti:
Eikö se olekaan vapaaehtoistyötä ?
Haloo, ei kai se toiminnan pyörittäjille ole vapaaehtoistyötä. Kuka sitä silloin tekisi.
Minä sain 4300€ kuukaudessa palkkaa.n 55
Ja luulitko sinä tyhmä Ap että joku tekee noin raskasta työtä ilmaiseksi? Voitko oikeasti olla noin tyhmä? Olet itse ollut työtön vuosikausia ja rasite yhteiskunnalle.
Jos tekee kokoaikatyötä, niin palkkaa siitä tarvitsee. Ihan elääkseen.
Vierailija kirjoitti:
Ja luulitko sinä tyhmä Ap että joku tekee noin raskasta työtä ilmaiseksi? Voitko oikeasti olla noin tyhmä? Olet itse ollut työtön vuosikausia ja rasite yhteiskunnalle.
Ei se ole mikään raskasta tulla paikalle välillä pomottamaan ja haukkumaan vapaaehtoistyöläisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole mikään raskasta tulla paikalle välillä pomottamaan ja haukkumaan vapaaehtoistyöläisiä.
Ja sä luulit, että kaikki tuo organisoituu itsestään?
Kaikki tällaiset avustukset kannattaisi vain lopettaa. Näköjään herättää vain vihaa ja raivoa ja pettymystä. Väärin autettu.
🇺🇦🇮🇱
" työmies on palkkansa ansainnut."
Kuka ja mistä rahasta heidän palkka maksetaan.
Ja se on huono asia, koska...?
Eikö tärkeää ole se, mitä he tekevät? Ja täytyyhän heidänkin maksaa laskunsa.
Hursti kärähti rattijuoppoudesta muutama vuosi sitten. 35 päiväsakkoa/1440€, eli palkka on tuolla neljän tonnin huiteilla. Hursti tarvitsee köyhiä.
Tästäkö ap on kateellinen? Juhana Vartiainen sen sijaan sai yli 6000e pelkästä paskan puhumisesta ja torkkupeittoilusta.
Tuo Hurstin valinta on jo aikansa elänyt. Sen voisi lopettaa. Jonoissa seisoo ulkomaalaiset ja eläkeläiset. Ei kuulu hyvinvointivaltioon leipäpalan jonottaminen.
Yleensä lihatuotteet ja muut paremmat ruuat menee jakajille ja hävikkiruokaloiden pyörittämiseen. Eli köyhien pitäisi vielä maksaa vanhoista ruuista.
Ap puhuu vain "todennäköisesti". Luulo ei ole tiedon väärti.
Mahtaisiko se Heikki olla jo eläkkeellä. Ja nostaako vielä palkkaa en tiedä. (Jotkut nostavat eräänlaisesta "kutsumustyöstään" eläkkeellä palkkaakin, toiset eivät ja saattavat jopa eläkkeestään maksaa toimintaan liittyviä menojakin.)
Luuleeko AP että hyvntekeväisyys toimii pyhällä hengellä? Kyllä järjestöissä on useampia palkattuja työntekijöitä, joiden palkka maksetaan lahjoituksista.
No totta kai saavat palkkaa, jos kokopäivätyökseen tuota tekevät.