Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SARA FORSBERG = UUSI TUKIAINEN

Vierailija
19.12.2014 |

Mitä mieltä? Onko tässä tuleva Johanna Tukiainen?

Mä oon siiz niin kuuluisa Holiwoodissaa

Kommentit (112)

Vierailija
41/112 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epämiellyttävä esiintyminen Possessa. Haastattelijat olivat kyllä myötämielisiä ja antoivat sopivan vastauksen jo kysymyksissä...

Antoi itsestään siitä huolimatta vastenmielisen vaikutelman.

Vierailija
42/112 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 18:41"]Lähipiirissäni on ollut ihminen, joka veti amfetamiinia, kysyin heti mieheltäni että onko tuo nainen kamoissa??

JA SIIS EN TIETENKÄÄN VÄITÄ ETTÄ SARA KÄYTTÄISI AINEITA!

Jotenkin tuli sellainen väkisinväännetty fiilis tästä naisesta, jota mulla ei ole tullut silloin aikoinaan sen videoita katsoessa, mutta nyt meni jotenkin yli yrittämiseksi ihan sohvalla istumistyylistä lähtieni. Ei jäänyt aito kuva. Mutta mene ja tiedä enhän mä tätä nuorta naista tunne. Lahjakas hän kyllä on, sitä ei voi kieltää, mutta jokin hänessä Possessa ensimmäistä kertaa alkoi ärsyttämään. Odotin vain hänen lausettaan siitä kuinka "Suomi on päässyt unohtumaan, kun on jo niin jenkkiläistynyt.." mutta sitä ei ainakaan tällä erää tullut.

Silti mielenkiinnolla jään hänen uraansa ja sen kulkua seuraamaan. 
[/quote]

Mäkin kysyin samaa! Sen silmät ja olemus oli sellainen.. outo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/112 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen vähän noita ylimielisyysjuttuja. Mielestäni Sara ei ole tuonut itseään katteettomasti esille. Se on nopealiikkeisimmussä piireissä ja piireissä, joissa sinua ei tunneta, semmoinen juttu että omat vahvuudet pitää ääneen sanoa nopeasti ja reippaasti. Kukaan ei jää haaskasmaan aikaansa jokaisen viihdealalle haluavan lahjakkuuksien selvittelemiseen. Bruce Oreck on ihan oikeassa siinä, että ujoudesta ja vaatimattomuudesta ei ole suomalaisille mitään hyötyä.

sitten tuosta Possesta - Sara oli tainnut palata Suomeen päivä-pari sitten eikä voi tietää monessako haastattelussa on ollut Suomeen paluun ja Possen välissä. Helmikuussa oli kaupan kassalla, sitten muutti pous kotoa (näin oletan) ei suinkaan naapurikylän opiskelija-asuntolasn vaan touselle puolelle maapallia miljoonakaupunkiin tekemään viihdealan duunua. Ido elämänmuutos tänä vuonna siis. En ihmettele yhtään jos käy välillä hieman kierroksilla. Pienet ylilyönnit ovat vältyämättömiä, jotta löytää oikeat rajat. Kyseessä on kyllä lahjakas nainen. Toivottavasti pää kestää ja matkassa on mukana oikeat luottohenkilöt. Lisissakin nimittäin varmasti riittää monenlaista namusetää tarjoamaan "roolia" kunhan ensin tekee pienen palveluksen kun on noinkin makea mimmi.

Vierailija
44/112 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok muuten mutta Possessa oli NIIN EPÄAITO!!!

Ihan oikeasti, meni ihan esittämiseksi, en tiedä mitä haki sillä karjumisellaan sisään tullessa ja ihmeellisellä haarat auki sohvalla lojumisellaan, mutta pieleen meni.

Hauskaa oli se, että sketisi jossa oli dokahontas ja kokahontas, lähinnä osoittivat sen kuinka helppoa on kielien matkiminen on, itse en osaa, mutta ei tuo niin ainutlaatuinen kyky taida olla mitä aiemmin luulin.

Eniten kutenkin häiritsi se, että tuli ANNA ABROU hänestä mieleen, en ymmärrä miksi, varmaan sen epäaitouden takia.

Vierailija
45/112 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti käyttäytyvä nuori nainen. Ikään on turha vedota, sillä esim Robin on häntä nuorempi ja osaa käyttäytyä, vaikka on saavuttanut paljon enemmän.

Vierailija
46/112 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 03:46"]Edelleen, mitä se on ihan oikeasti saavuttanut?
[/quote]

- teki videon josta tuli YouTubessa hitti vähäksi aikaa. Näitä tulee ja menee nopeaan tahtiin, sillä netti elää.
- päässyt haastatteluihin ja uutisiin, valtaosin Suomessa. (saavutus kai tämäkin?)
- sai oman "talk shownsa" YouTubeen, joka kuitenkin floppasi.
- levytyssopimus Jenkeistä, mikä sinällään ei vielä ole saavutus kun mitään ei ole tullut ulos.
- sivurooli elokuvasta, joka ei sekään ole vielä tullut ulos.

Vierailija
47/112 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylimielinen, tekopirteä, mukahauska, feikki ja kusipää. Tuon kuvan antoi eilen itsestään Possessa. Ei ollut kivaa katseltavaa. 

Vierailija
48/112 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 07:06"]

Äh, lopettakaa jo. Missä itse olitte 20-vuotiaina? Suurin osa av-mammoista ei olisi lähtenyt edes Helsinkiin Halpa-Hallin kassalta. Kun se on niin turvallista jämähtää paikalleen.  

Sara on epäsuomalaisen energinen, ekstrovertti ja tekee vauhdilla töitä. Sekö teitä ärsyttää että ei vaan istu hiljaa jalat ristissä ja ole samanlainen kuin ...no. vaikkapa te? 

Hyvä ääni kyllä! Ihan varmasti menestyy musiikkibisneksessä. 

[/quote]

Ti HH-juttu on vähän liioiteltu kun isoisä omistaa koko liikkeen ;) Eli ei ihan sama asia kuin taviksen siwankassalla oleminen.

Vierailija
49/112 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 13:03"]

Ruotsalaiset ja tanskalaiset ovat paljon tunnetumpia maailmalla ja yksi syy on se, että siellä ei ole tällaista latistavaa tasapäistämiskulttuuria jossa kaikkien pitäisi olla samasta harmaasta nöyrä-muotista valettuja tai muuten on noussut "kusi hattuun" ja voidaan irviä maailman tappiin saakka...

[/quote]Olen kyllä samaa mieltä, että Suomessa on ollut hieno tasa-arvon ajatus, joka on jotenkin vinksahtanut tasapäistämiseksi.

Vierailija
50/112 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 22:59"]

Mitä mieltä? Onko tässä tuleva Johanna Tukiainen? Mä oon siiz niin kuuluisa Holiwoodissaa

[/quote]

Ananas taas perseessä?

Vierailija
51/112 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei haloo, tuohan on brändäyksen tulosta :D Saran halutaan pysyvän julkisuudessa videoidensa kaltaisena, eli puheliaana, riehakkaana, nopeatempoisena ja itsevarmana. Se on se julkisuuskuva, joka on tarkkaan mietitty ja harkittu. Etenkin Amerikassa se on tärkeää. Näin Saraa vasta livenä, eikä ole yhtään niin äänekäs ja itsetietoinen kuin haastatteluissa, vaan mukava, kaunis, todella pitkä ja jopa hieman ujon oloinen :)

Vierailija
52/112 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plus tarkoitus varmasti myös jäädä mieliin ja herättää tunteita niin puolesta kuin vastaankin.

Vierailija
53/112 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Sara Forsberg on just sellanen jota joko vihataan tai rakastetaan. Ehkä tuo julkisuuskuva on tarkkaan mietitty. Ja tuntuuhan tuo toimivan, kun herättää niin kovasti tunteita puoleen ja toiseen. Hiljaiset hissukat unohtuu äkkiä eikä jää kenenkään mieleen ja tuossa uran alkuvaiheessa on syytäkin pitää meteliä itsestään ja pysyä ihmisten mielissä. Varmasti tuosta naisesta kuullaan vielä paljon. Todella lahjakas tyyppi.

Vierailija
54/112 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä ollenkaan, joskaan en niistä jutuista nyt pidäkään. Kaunis, seksikäs, lahjakas Sara on kiistatta ja toivottavasti menestyy.

Sitä minä ihmettelen kun tätä niin paljon mollataan, miten turhaa touhua ym. mitä siitä, samaa paskaa jos ei pahempaa on joku Ismo Leikola, täysin mitäänsanomaton tyyppi, ääni, ilmeet, olemus jne. Pelkkää paskaa ja häntä pidetään jotenkin haskana? Kun mies on vielä niin vitun ruma ja tyhmä, Sarassa on sentään kauneutta.

Vierailija
55/112 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mikä minussa on vikana, koska hän ei ärsytä minua ollenkaan. Todella energinen nuori. Eihän se mitään haittaa vaikka hänen Hollywood toimintansa olisi pelkkää "häsläystä". Haluaisin minäkin "häsläys"kokemuksia.. Ja sitä paitsi johan hän on saanut aikaan enemmänkin kuin pelkän rahakkaan sopimuksen. 

Vierailija
56/112 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voitte puhua 20-vuotiaasta lapsesta seksikkäänä? Todella oksettavaa. Lapsenpyöreät kasvot vielä ja teini!

Vierailija
57/112 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 07:33"]Minusta tuntuu että Sara ei ihan heti ota kiinni Tuksun "esiintyvän taiteilijan" uraa:

http://3.bp.blogspot.com/--f_aHrRv6r0/UTGX7_hALaI/AAAAAAAAAGQ/2-Zo3tRWN5o/s1600/544195_10151464276653909_1037869517_n.jpg
[/quote]

AAAAARRRGGGHHHH!!!!! Mitä helvettiä mä just näin?? Olin ihan varma että sokeudun ja se olis ollu pahin painajainen kun toi kuva olis ollut viimeinen asia jonka silmilläni näin.

Vierailija
58/112 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas katsoin kateellisena miten hän esiintyy niin itsevarmasti, itse oon aina ollut sellainen nössö, enkä osaa esiintyä, varsinkin parikymppisenä olin tosi epävarma. Ehkä tuo itsevarmuus voi jotakuta ärsyttää. Toivottavasti kuullaan hänestä!

Vierailija
59/112 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan Sara ottanut jotain?

Vierailija
60/112 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sara oli tainnut palata Suomeen päivä-pari sitten eikä voi tietää monessako haastattelussa on ollut Suomeen paluun ja Possen välissä. Helmikuussa oli kaupan kassalla, sitten muutti pous kotoa (näin oletan) ei suinkaan naapurikylän opiskelija-asuntolasn vaan touselle puolelle maapallia miljoonakaupunkiin tekemään viihdealan duunua. Ido elämänmuutos tänä vuonna siis. En ihmettele yhtään jos käy välillä hieman kierroksilla. Pienet ylilyönnit ovat vältyämättömiä, jotta löytää oikeat rajat. Kyseessä on kyllä lahjakas nainen."

Meita on satoja, ellei tuhansia suomalaisia naisia jotka ovat muuttaneet toiselle puolen maapalloa monenlaisiin miljoonakaupunkeihin tai viidakoihin tekemaan paljon merkityksellisempia toita. Joitakin on haastateltu, monia ei mutta ei tietaakseni kukaan ole hypannyt haastattelijan kaulaan jalat vyotaron ymparilla :), sen verran itsekuria pitaa olla. Eika noita gangsta kasimerkkejakaan voi pitaa minaan "pienena ylilyontina" kun on vain vahan aikaa sitten ollut tunnettu hengellisten laulujen laulajana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi