Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SARA FORSBERG = UUSI TUKIAINEN

Vierailija
19.12.2014 |

Mitä mieltä? Onko tässä tuleva Johanna Tukiainen?

Mä oon siiz niin kuuluisa Holiwoodissaa

Kommentit (112)

Vierailija
21/112 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, lopettakaa jo. Missä itse olitte 20-vuotiaina? Suurin osa av-mammoista ei olisi lähtenyt edes Helsinkiin Halpa-Hallin kassalta. Kun se on niin turvallista jämähtää paikalleen.  

Sara on epäsuomalaisen energinen, ekstrovertti ja tekee vauhdilla töitä. Sekö teitä ärsyttää että ei vaan istu hiljaa jalat ristissä ja ole samanlainen kuin ...no. vaikkapa te? 

Hyvä ääni kyllä! Ihan varmasti menestyy musiikkibisneksessä. 

Vierailija
22/112 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nostan kyllä tytölle hattua, mutta jotain kovin outoa hänessä on.

Yli-vilkkaus tai jotain. ADHD?

Tsemppiä silti ja toivottavasti hommat menee hienosti. Tuolla luonteella kannataa kyllä pysyä kaukana päihteistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/112 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
24/112 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 22:59"]

Mitä mieltä? Onko tässä tuleva Johanna Tukiainen? Mä oon siiz niin kuuluisa Holiwoodissaa

[/quote]Luulen että se uuden Tuksun titteli menee sinulle, ap. Jos et enempään pysty kuin nostamaan omaa häntääsi täällä av:lla. Mä oon siiz niin fidun figsu kun mä oon tääl aaveella buhumassa basgaa Sarasta enkä jossain haliwuudissa degemäsh döidä. shaadana.

Älä ihmeessä yritä koskaan mitään, muuten sinutkin haukutaan tällä palstalla.

Vierailija
25/112 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu että Sara ei ihan heti ota kiinni Tuksun "esiintyvän taiteilijan" uraa:

http://3.bp.blogspot.com/--f_aHrRv6r0/UTGX7_hALaI/AAAAAAAAAGQ/2-Zo3tRWN5o/s1600/544195_10151464276653909_1037869517_n.jpg

Vierailija
26/112 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli vähän myötähäpeä siitä naaman vääntelystä ja piti vaihtaa kanavaa. tukiaiseen ei ole kyllä verrattavissa

Vierailija
27/112 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 07:33"]Minusta tuntuu että Sara ei ihan heti ota kiinni Tuksun "esiintyvän taiteilijan" uraa:

http://3.bp.blogspot.com/--f_aHrRv6r0/UTGX7_hALaI/AAAAAAAAAGQ/2-Zo3tRWN5o/s1600/544195_10151464276653909_1037869517_n.jpg
[/quote]apua...! siis ...veti sanattomaksi!

Vierailija
28/112 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman suvun rahoja ei ois päässy jenkkiläänkään.

Vierailija
29/112 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 02:19"]

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 00:50"]

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 00:37"]

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 00:00"]Vähän nöyryyttä vois opetella tai edes näytellä vaikka uskomattomia on saavuttanut ja oikeasti onkin lahjakas esiintyjä/näyttelijä/laulaja. Saa olla energinen ja pirteä rento tyyppi mutta överi käytös vaikuttaa ylimieliseltä. Ehkä iän myötä. Toivottavasti. [/quote] Valaise minuakin, mitähän nämä "uskomattomat saavutukset" mahtavat olla?

[/quote] Sita minakin olen tassa ihmetellyt. Jos se Ellen-haastattelu oli 'saavutus' niin se on kylla ohjelmassa ihan vakiopatka. Milloin mikakin viisivuotias ihmelapsi kay nayttamassa kartalta kaikki maailman maat jne. ja mikas hanen nimensa oli?

Olen myoskin ihmetellyt miten kaikki sadut vaan julkaistaan Suomessa eika kukaan viitsi edes googlettaa etta onko niissa mitaan peraa. Eika tarvitse haukkua kateelliseksi, minulla on jo ihan hyva elama USAssa.

[/quote] Kuinka moni muu suomalainen on Ellenin ohjelmassa ollut? Ruotsalainen, tanskalainen, virolainen, ranskalainen, saksalainen? Saran juttu oli erilainen, vetosi moniin. Kyllä siihen lahjoja tarvitaan. Hyvä Sara! 

[/quote]

Jenkit ei edes tajunnut Saran kielivideota. Sara puhui jenkkiaksentilla "englantia" ja Ellen sanoi, että ei ymmärtänyt sanaakaan, että mitä sä hölötät. Ei selkeästi edes tiennyt MIKSI Sara on niin julkkis tai mikä "kielivideon" idea on. Yksikään jenkkikaverini ei myöskään ole kuullut koko tyypistä. Että joo rahakas levysoppari, kun ostelee bemareita ja chaneleita, mutta en nyt siitä julkisuudesta tiedä.

Vierailija
30/112 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähipiirissäni on ollut ihminen, joka veti amfetamiinia, kysyin heti mieheltäni että onko tuo nainen kamoissa??

JA SIIS EN TIETENKÄÄN VÄITÄ ETTÄ SARA KÄYTTÄISI AINEITA!

Jotenkin tuli sellainen väkisinväännetty fiilis tästä naisesta, jota mulla ei ole tullut silloin aikoinaan sen videoita katsoessa, mutta nyt meni jotenkin yli yrittämiseksi ihan sohvalla istumistyylistä lähtieni. Ei jäänyt aito kuva. Mutta mene ja tiedä enhän mä tätä nuorta naista tunne. Lahjakas hän kyllä on, sitä ei voi kieltää, mutta jokin hänessä Possessa ensimmäistä kertaa alkoi ärsyttämään. Odotin vain hänen lausettaan siitä kuinka "Suomi on päässyt unohtumaan, kun on jo niin jenkkiläistynyt.." mutta sitä ei ainakaan tällä erää tullut.

Silti mielenkiinnolla jään hänen uraansa ja sen kulkua seuraamaan. 

Vierailija
31/112 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 12:48"]

No ei todellakaan ole mikään uusi Tuksu. Tekee töitä tuottajan kanssa, joka on tehnyt biisejä mm. Lady Gagalle, Michael Jacksonille, Whitney Houstonille jne.

"In July, 2014, it was revealed that Forsberg had signed a record deal with Capitol Records with Rodney Jerkins acting as her executive producer. Capitol Records Chairman & CEO Steve Barnett said that the only artists that he had had the same feeling about other than Forsberg was Adele and Sam Smith."

[/quote] Rodney JERKINS :D, Freudian slip?

Vierailija
32/112 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen värjätty musta letti näyttää tosi kovalta ja peruukkimaiselta, suklaanruskea olisi parempi.

Vierailija
33/112 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi tyttöhän on oikeesti hauska! Harva julkkisnainen nimittäin on. Ja nättikin Sara on. Kyllä, olen kateellinen.

Vierailija
34/112 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa jo toi kateuskortin veto. Jos on sitä mieltä ettei Sara esiintynyt luontevasti ei oo mitään kateutta. Saralla on kyllä rahkeita menestyä mut ei se vielä oo julkaissut yhtään musaa, jenkeissä on pienet armeijat tulevia artisteja, kilpailu on kovaa. 

Vierailija
35/112 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku jo kertoa, onko tämä Sara tehnyt jotain muuta kuin sen youtube-videon? Youtubessa on kuitenkin tuhansia videoita, joilla on päälle miljoona katsontakertaa. Muistaako kukaan enää edes Chocolate Rainia tai Numa Numaa tai muuta vastaavaa, mitä hehkutettiin sen vuoden ajan? 

Vierailija
36/112 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 03:08"]Voisiko joku jo kertoa, onko tämä Sara tehnyt jotain muuta kuin sen youtube-videon? Youtubessa on kuitenkin tuhansia videoita, joilla on päälle miljoona katsontakertaa. Muistaako kukaan enää edes Chocolate Rainia tai Numa Numaa tai muuta vastaavaa, mitä hehkutettiin sen vuoden ajan? 
[/quote]
Vain youtube videon? Tutustu mummo vaikka ruotsalaiseen PewdiPiehen niin kyllä tajunta räjähtää. Numa numa, ei luoja..

Vierailija
37/112 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 00:15"][quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 23:00"]Haluaisin tykätä hänestä ja tukea sekä kannustaa häntä, mutta joku Saran olemuksessa vain ärsyttää niin julmetusti.
[/quote]
Se, että on pitkä, hoikka, mallimaisen kaunis, lahjakas laulaja, ei pyytele anteeksi olemustaan ja uskaltaa olla oma itsensä koulukiusaamistraumasta huolimatta? Ja on tähän kaupan päälle 20v. Ei ihme, että ärsyttää. Mammat kiehuu. Kun ei päästy raatelemaan vähäpukeisuudesta ja ulkonäöstä, kaivetaan väkisin yksikin negatiivinen asia. Vaikka sit väkisin. Ettei Suomesta vaan kehtais joku ponnistaa maailmankartalle. Hävettää niin kauheesti ajatus, hävetään nyt kaikki yhdessä.
[/quote]

Minäkin olen pitkä, nätti, hoikka ja hui! Myös 20! Sanoit luettelossasi että Sara on kiusaamisesta huolimatta oma itsensä... Minä olen itse koulukiusattu ja tunnistan samoja piirteitä hänessä kuin omassa ulosannissani, kun minua alkaa jännittää. Tuolla huutamisella ja feikkiydellä yritetään peitellä asioita, pelkoa ja jännitystä, ei tuollainen Sara varmastikaan ole.

Vierailija
38/112 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko tämä Sara on jotakin jossain? Kyselen vaan kun täällä jenkkilässä ei ole tullut missään vastaan mitään juttua hänestä, kukaan ei ole kuullutkaan hänestä.

Rohkea tyttö mutta ei jenkkityyppiä. 

Vierailija
39/112 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että sillä on vain ehkä joku sisäinen pakko tullut siitä, että pitää olla kauhean rento ja kreisi, ja sitten kun vaikka tuollainen tv- esiintyminen yhtäkkiä jännittääkin, niin siitä rentoudesta tulee esitystä. Hänhän on vasta noin 20 vee joten ihan ymmärrettävää.

Vierailija
40/112 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen, mitä se on ihan oikeasti saavuttanut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan