SARA FORSBERG = UUSI TUKIAINEN
Mitä mieltä? Onko tässä tuleva Johanna Tukiainen?
Mä oon siiz niin kuuluisa Holiwoodissaa
Kommentit (112)
Joo, en tykkää siitä yhtään. Mutta oisin kyllä tehnyt ihan saman ja lähtenyt usaan, jos kerta halpahallin osa-aikainen kassa oli se toinen vaihtoehto. Harmi ettei siitä tytöstä saa hyvää kuvaa :(
Niin jos Tunkion ura koostuu väkivallasta, virkamiehen vastustamisesta sekä uhkailusta ja rattijuoppouksista niin siihen vielä matkaa. Eikä unohdeta rottapostista!
Joululahjaksi toivon Saralta yhtä paljastavia kuvia kuin mitä Tukiaisesta on nähty. -kolmekymppinen mies-
Kielivideo oli ihan hauska, mutta muuten hänen huumorinsa ei iske. Pakko tosin myöntää, että karismaa häneltä löytyy.
Mutta uusi Tukainenko? No ei.
En jaksanut katsoa koko Posse-haastattelua, mutta tuli tekopirteä ja vähän ärsyttävä, mutta ei mitenkään tukiaismaisen epärealistinen kuva kuitenkaan. En oikein usko Saran mahdollisuuksiin luoda ainakaan pitkäkestoista ja menestyvää uraa Amerikassa, mutta luulen että hän pääsee jo tämän tasoisella Amerikan menestyksellä Suomessa kestojulkkikseksi.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 23:00"]
Haluaisin tykätä hänestä ja tukea sekä kannustaa häntä, mutta joku Saran olemuksessa vain ärsyttää niin julmetusti.
[/quote]
veit sanat suustani. En ole mikään kade av-mamma ja ihan oikeasti olisi hienoa että Sarasta tulisi jotain, mutta tökkii... Tökkii niin maan pirusti se habitus. En tiedä miksi mutta niin vain on.
Kateus, tuo ihana voima, joka ap:n sielussa sykkii.
Hei, se on oikeasti vielä aika nuori, onko edes 20vee.
Kasvaa ja kypsyy varmasti ajan mittaan.
Tulee mieleen se koomikko Sarah Silverman(?).
Mikä siinä nyt niin tökkii? Eihän sitä nyt Tukiaiseen voi mitenkään verrata samana päivänäkään, eihän Tukiaisella ole mitään lahjoja ja se on juoppo, läski ja sekopää, täysi vastakohta.
Olen sitä mieltä, että hänen videonsa ovat jollain tapaa, miten sitä nyt kuvailisi, vähän väkisin väännettyjä. Teini-ikäisiin sellainen voi vielä iskeä, mutta itse koen lähinnä myötähäpeää sitä sekoilua seuratessa. En tiedä, millainen Sara on oikeasti, mutta saan hänestä jokseenkin liioittelevan ja esittävän mielikuvan. Uskon kuitenkin hänen olevan ihan mukava ihminen (ainakin toistaiseksi), saa tosin nähdä millä tavalla ja milloin hänelläkin nousee vähän hattuun kaikki näin lyhyessä ajassa saamansa huomio ja nousu "maailman tietoisuuteen".
No olihan se vähän olevinaan. Ja yllätyin ulkonäöstä. Videoilla niiin nätti. Ekan kerran näin tv:stä. Suuria puheita.. mutta suurtahan amerikassa on kaikki :)
Ja ei, en koe olevani kade, vaikka olenkin ihan tyytyväinen suomessa asuva perheen äiti kuorrutettuna tylsällä arjella.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 23:30"]
, mutta luulen että hän pääsee jo tämän tasoisella Amerikan menestyksellä Suomessa kestojulkkikseksi.
[/quote]
Se on vissiin tarkoituskin. Jos oikeasti USAssa breikkaaa, ei sieltä todellakaan tulla Suomen telkkariin tekemään jotain "tositeeveetä".
Naamaa vääntelevä, itseään täynnä oleva, ylimielinen, kuin piriä olisi vetänyt...
Se on vähän tällänen buumi, niinku Ari Koivunen tai se vanha äijä joka laulo Suomen Talentissa, tulee ja kohta sitä ei enää kukaa muista. Mutta käärii moninkertasesti sen mitä noi edellämainitut yhteensä :D Kannattaa takoo nyt kun rauta on kuumaa ja ottaa kaikki irti minkä siitä saa. Sit voi hyvillä mielin jatkaa elämää kun on nuori, paljon massia ja aikaa tehdä vaikka mitä kivaa ja panostaa siihen oikeeseen uraan :)
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 23:47"]Naamaa vääntelevä, itseään täynnä oleva, ylimielinen, kuin piriä olisi vetänyt...
[/quote]
Käyttäytyi oikeasti haastattelussa kyllä niin kuin olisi vauhti tai kokkeli maistunut:D
Alkaa vähän äsyttää jo nuo suuret puheet kuinka on tulossa niin mahtava artisti, biisintekijä, näyttelijä ja ties mitä, kun näytöt ovat vielä varsin vähäiset. Olis nyt hetken hiljaa ja katotaan sitten mihin siitä oikeasti on, kun on jotain mitä arvioida.
Haluaisin kyllä tykätä, mutta oon niin kade.
Höpöhöpö. Sara on oikeasti lahjakas ja uskon, että hän menestyykin, toisin kuin itsestään liikoja luuleva Tuksu.