Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SARA FORSBERG = UUSI TUKIAINEN

Vierailija
19.12.2014 |

Mitä mieltä? Onko tässä tuleva Johanna Tukiainen?

Mä oon siiz niin kuuluisa Holiwoodissaa

Kommentit (112)

Vierailija
101/112 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän nöyryyttä vois opetella tai edes näytellä vaikka uskomattomia on saavuttanut ja oikeasti onkin lahjakas esiintyjä/näyttelijä/laulaja. Saa olla energinen ja pirteä rento tyyppi mutta överi käytös vaikuttaa ylimieliseltä. Ehkä iän myötä. Toivottavasti.

Vierailija
102/112 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä oonko niin perisuomalainen luonteeltani, että se ylitsepursuava pirteys saa aikaiseksi pienen jumin mun aivoissa. Ei sitä posse pätkää nautinnolla voinut katsoa. Mutta hienoa että on päässyt noin pitkälle, itsekkin kassahommat varmasti olisin pois vaihtanut.. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/112 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 23:20"]

Joo, en tykkää siitä yhtään. Mutta oisin kyllä tehnyt ihan saman ja lähtenyt usaan, jos kerta halpahallin osa-aikainen kassa oli se toinen vaihtoehto. Harmi ettei siitä tytöstä saa hyvää kuvaa :(

[/quote]

Sama kai se mitä Sara touhuilee, kun se kolmas vaihtoehto on siellä taustatukena antamassa mukavasti liikkumatilaa, eli miljoonaperijätär.

Vierailija
104/112 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 22:59"]

Mitä mieltä? Onko tässä tuleva Johanna Tukiainen? Mä oon siiz niin kuuluisa Holiwoodissaa

[/quote]

Ihan väärä analogia. Tukiainen nousi maineeseen tekstailemalla Ike Kanervalle ja pudotti sen pois ministerinpaikalta. Sara on kehittellyt oman juttunsa ja tekee nyt rahaa sillä. Ihan kunnioitettava suoritus, mikä ei perustu mitenkään reiden mittaan tai skandaaleissa ryvettymiseen.

Mutta logiikka pelaa siinä, että Tuksulle kateellinen wt on myös Saralle kateellinen.

Vierailija
105/112 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saraa on kyllä selkeästi brändätty tiettyyn suuntaan. Ennen se oli jotenkin herttaisempi, sellainen "höpsö", mutta nyt vaikuttaa rääväsuiselta rokkimuijalta, joka laukoo kaiken päin naamaa. En tykkää muutoksesta, mutta ehkä se on jotain mitä ovat jenkeissä tarkoin pohtineet. Toivottavasti ei nyt tee mitään mileyciruksia tms. Toi pelkkä haarat auki-asento sohvalla oli aika mauton. Teki mieli ravistella tyttöä, että rauhoittuis, pyöri kuin adhd-häkkyrä.

Vierailija
106/112 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 18:16"]Ilman suvun rahoja ei ois päässy jenkkiläänkään.
[/quote]
Voi helvetti sua saamatonta, kateellista nillittäjää.
Saran rahoilla ei ollut MITÄÄN tekemistä sen suhteen, että hänen kieliyoutube-videonsa on saanut 13 MILJOONAA katsojaa, 2x enemmän ihmisiä kuin koko täällä Suomessa elämäänsä viettelee. Hän on tehnyt levysopimuksen Capitol Recordsin kanssa ja näyttelyt samassa elokuvassa Jackie Chanin kanssa. Rahoilla ei ollut paskankaan tekemistä ton kanssa.
On todella suomalaista käyttää "isin rahat"-korttia lyömäaseena. Se on kato helpompaa kuin myöntää olevansa ahdistunut omasta saamattomuudestaan ja kateellisuudestaan.
Suomessa on niin mukava ruikuttaa ja vaatia, opiskella matapalkkainen ala tai ei alaa ollenkaan ja sitten itkeä kuinka porvarit riistää ja en saa tukia nyyh :'(.
Kirjoitin 6 ällää ja nyt opiskelen Skoteissa, en voi laskea kuinka monta kertaa olen mutkien kautta kuullut tämän johtuvan isin rahoista. Harmi, että otin opintolainaa, olen 17v asti ollut kesät töissä, en käynyt yhdelläkään preppauskursilla ja isäni "kontakteilla" ei ole paskaakan väliä yliopistoon haettaessa, koska sun hakemukseen tarvitaan opettajan suositus eikä jonkun faijan. Silti on vaan niin kauheen helpottavaa syyttää kaikkea muuta kuin itseään omasta kurjuudestaan.
Sara oli kaunis, fiksu, hauska ja veti hyvin. Olen ylpeä, on jo aikakin, että saadaan edes YKSI julkkis täältä. Toivottavasti ei romahda teidän hampaisiin niinkuin monet muut jotka uskaltavat yrittää ja olla muutakin kuin mauttomia ja hajuttomia. Sen voi päätellä miljoonista haukkumaketjuista jo pelkästään tietylle bloggarille.
Hävetkää haahkat. Ehkä jos antaisitte tukea muille, saisitte sitä myös itse.

Vierailija
107/112 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 23:00"]Haluaisin tykätä hänestä ja tukea sekä kannustaa häntä, mutta joku Saran olemuksessa vain ärsyttää niin julmetusti.
[/quote]
Se, että on pitkä, hoikka, mallimaisen kaunis, lahjakas laulaja, ei pyytele anteeksi olemustaan ja uskaltaa olla oma itsensä koulukiusaamistraumasta huolimatta? Ja on tähän kaupan päälle 20v. Ei ihme, että ärsyttää. Mammat kiehuu. Kun ei päästy raatelemaan vähäpukeisuudesta ja ulkonäöstä, kaivetaan väkisin yksikin negatiivinen asia. Vaikka sit väkisin. Ettei Suomesta vaan kehtais joku ponnistaa maailmankartalle. Hävettää niin kauheesti ajatus, hävetään nyt kaikki yhdessä.

Vierailija
108/112 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huom. Ellen shöyhyn ei kyllä pääse nimittäin ihan helposti.

Vierailija
109/112 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 00:15"][quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 23:00"]Haluaisin tykätä hänestä ja tukea sekä kannustaa häntä, mutta joku Saran olemuksessa vain ärsyttää niin julmetusti.
[/quote]
Se, että on pitkä, hoikka, mallimaisen kaunis, lahjakas laulaja, ei pyytele anteeksi olemustaan ja uskaltaa olla oma itsensä koulukiusaamistraumasta huolimatta? Ja on tähän kaupan päälle 20v. Ei ihme, että ärsyttää. Mammat kiehuu. Kun ei päästy raatelemaan vähäpukeisuudesta ja ulkonäöstä, kaivetaan väkisin yksikin negatiivinen asia. Vaikka sit väkisin. Ettei Suomesta vaan kehtais joku ponnistaa maailmankartalle. Hävettää niin kauheesti ajatus, hävetään nyt kaikki yhdessä.
[/quote]
Tää on kulttuurijuttu. Suomalaisessa kulttuurissa on kauhean paljon samaa kuin esim. itä-aasian kulttuureissa. Itse olen asunut kiinassa ja suomalaisena sinne oli helppo sopeutua, kun taas esim. jenkeille kulttuuri oli paljon haastavampi. Suomessa rakastetaan tasapäistämistä, nöyryyttä, vaatimattomuutta ja kohteliaisuutta. Menestymisestä ei saa koskaan kiittää itseään, vaan muita ihmisiä ja teroitettava ahkeruuden merkitystä. Mä ymmärrän miksi Sara ärsyttää monia; koska monien mielestä se on saanut kaiken liian helposti, eikä edes käyttäydy riittävän nöyrästi vaan "julkean itsevarmasti". Tabujen rikkominen on tietenkin ihan virkistävää. Mutta tosiaan, en usko että tässä on kyse kateudesta vaan pelkästä kulttuuriristiriidasta. Me suomalaiset ei olla niin länsimaalaisia kuin me kuvitellaan.

Vierailija
110/112 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 19:14"]Ihan ok muuten mutta Possessa oli NIIN EPÄAITO!!!

Ihan oikeasti, meni ihan esittämiseksi, en tiedä mitä haki sillä karjumisellaan sisään tullessa ja ihmeellisellä haarat auki sohvalla lojumisellaan, mutta pieleen meni.

Hauskaa oli se, että sketisi jossa oli dokahontas ja kokahontas, lähinnä osoittivat sen kuinka helppoa on kielien matkiminen on, itse en osaa, mutta ei tuo niin ainutlaatuinen kyky taida olla mitä aiemmin luulin.

Eniten kutenkin häiritsi se, että tuli ANNA ABROU hänestä mieleen, en ymmärrä miksi, varmaan sen epäaitouden takia.

Anna Abrou, hahahahahahaa! Kade av-tyyppi kommentoi!
[/quote]

Vierailija
111/112 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 00:29"][quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 00:15"][quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 23:00"]Haluaisin tykätä hänestä ja tukea sekä kannustaa häntä, mutta joku Saran olemuksessa vain ärsyttää niin julmetusti.
[/quote]
[/quote]
Tää on kulttuurijuttu. Suomalaisessa kulttuurissa on kauhean paljon samaa kuin esim. itä-aasian kulttuureissa. Itse olen asunut kiinassa ja suomalaisena sinne oli helppo sopeutua, kun taas esim. jenkeille kulttuuri oli paljon haastavampi. Suomessa rakastetaan tasapäistämistä, nöyryyttä, vaatimattomuutta ja kohteliaisuutta. Menestymisestä ei saa koskaan kiittää itseään, vaan muita ihmisiä ja teroitettava ahkeruuden merkitystä. Mä ymmärrän miksi Sara ärsyttää monia; koska monien mielestä se on saanut kaiken liian helposti, eikä edes käyttäydy riittävän nöyrästi vaan "julkean itsevarmasti". Tabujen rikkominen on tietenkin ihan virkistävää. Mutta tosiaan, en usko että tässä on kyse kateudesta vaan pelkästä kulttuuriristiriidasta. Me suomalaiset ei olla niin länsimaalaisia kuin me kuvitellaan.
[/quote]
Ohhoh. Asiallinen, hyvin argumentoitu ja fiksu kommentti tän ala-arvosen oksennuksen keskellä. Piristit suuresti mun päivää (yötä) jota vietän ruokamyrkytyksen merkeissä, kiitos siitä.
Mä pohdin tota ja luultavasti on vahvasti kulttuurisidonnainen. Mukana on kuitenkin myös rutkasti pahantahtoisuutta, sillä voin hyvin kuvitella av:lla vilistävien mammojen lapsuuden sisältäneen perisuomalaisen kehumattomuuden (ettei kakara ylpisty) ja mitätöimisen, nöyryyttämisen ja vähättelyn mehukkaan itsetunnontappajakombon, jota niin kotona kuin kouluissa viljellään. Ja koska mä en ite saanu niin kostan sen 20-vuotiaalle tytölle netissä, kjäh kjäh.
Miettikää, miltä teistä tuntuisi lukea tälläistä teksti sivukaupalla itsestänne. Tuntemattomia, pahantahtoisia kommentteja, joissa puhutaan ja toivotaan pahaa sivukaupalla.
Jännä, etten löydä ainuttakaan, Eb YHTÄKÄÄN vihaketjua nuoresta/keski-ikäisestä/vanhasta viihdetähtimiehestä.
Ironista, että palstalla itketään naisten vähättelyä ja sitä harrastetaan silmät kiiluen itse.

Vierailija
112/112 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus... Kansantauti :)
Jos joku pärjää ikinä missään niin sen kuuluu esittää et tää oli ihan vahinko ja toivoin et kukaan ei huomaisi...
Jos on ylpeä ja tyytyväinen onnistumisistaan niin on turhantärkee kusipäitä ja pelle. Ai että me nautitaan kun se ei onnistukaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi