Huomenna juhlat & pelkkää vegaanitarjottavaa
Siinäpä se otsikossa tulikin. Täällä on ollut välillä niin kova p*skamyrsky kasvissyönnistä ja juhlien tarjottavista, että mitäs tunnetta tämä teissä mammoissa herättää?
Tarjolla on siiis;voileipäkakku (sipuli-savutofu & paprika-rucola -täytteillä)
kinuski-puolukka -täytekakku
pesto-sieni"kierteitä"
kanelisia chili-suklaamuffineita
quinoa-kasvissalaattia
kaurakeksejä
karkkia & perunalastuja
Juomapuolelta löytyy kuoharia, limua, mehua, siideriä ja lonkeroa.
Siis ihan hirveää viherpiiperrystä, ei varmana voi maistua miltään, hyi! Oikeasti ootte sitä mieltä että jokainen ruoka tarvitsee makkaraa, kananmunaa ym?
- 20v lähihoitajaksi valmistuva
Kommentit (73)
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 17:54"]
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 17:51"]
Mites ne karkit ja sipsit, ootko varma että on vegaanisia? Etenkään ne karkit...
[/quote]
Eiköhän vegaani tiedä. Perussipsit ovat yleensä vegaanisia, noissa maustetuissa voi olla juustojauhetta. Monet kovat karkit ja lakut ovat vegaanisia, kun tsekkaa ettei niissä ole mehiläisvahaa tai karmiinia. Samoin suklaista löytyy vegaanisia/maidottomia malleja.
[/quote]
Eikä liivatetta..
Kaikki ruoka kuulostaa herkulliselta. Olen varmaan vahan tyhma, mutta miten leivot ilman munia?
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 20:01"]
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 19:27"]Kuulostaa hyvältä tyttäreni <3 huomenna nähdään :D t.mommy [/quote]Oikeesti? =D
[/quote]
Joo......:D oon koukussa av:n keskusteluihin, ja tästä tietää vain äiti joka myös satunnaisesti jaksaa vielä käydä......xd
Mut hei, kiitos onnitteluista!
Ja joo, musta tuntuu että mm. koulukiusaaminen ym. vaikutti mun sairastumiseen enemmän kuin joku kasvissyönti (ainiin muuten, enhän mä silloin edes viel ollu vege)
Viihdyttävää :D Seinähullu on keksinyt sivupersoonan, vastailee itse itselleen ja peukuttaa viestejä sormi punaisena :D Malliesimerkki miten veganismi sekoittaa ihmisen pään aivan totaalisesti. Tuo tutkimuslinkki on pakko laittaa talteen :D
En söis ku muffineit, kaurakeksei ja sipsui.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 21:29"]Viihdyttävää :D Seinähullu on keksinyt sivupersoonan, vastailee itse itselleen ja peukuttaa viestejä sormi punaisena :D Malliesimerkki miten veganismi sekoittaa ihmisen pään aivan totaalisesti. Tuo tutkimuslinkki on pakko laittaa talteen :D
[/quote]
No, kerroppas sherlock kuka on kenenkin sivupersoona? Voin kertoa sitten omat viestini ja miten peukutin mitäkin kommenttia.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 18:37"]
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 17:57"]
Nam :)! Mäki haluun. Hauskaa kyllä miten kaikki lihaani-idiootit kyllä noita vetää niin kauan kun ei mainosta että on vegaanit tarjottavat, nimimerkillä kokemusta on.
[/quote]
Lihaani? Ihan vaan vinkiksi, ei semmoista olekaan. On vain vegaaneja ja niitä jotka ei ole vegaaneja. Toinen on ismi jota siihen uskovat fanaattisesti noudattavat, toinen ei.
[/quote]
Myös lihaanius on ismi jota monet fanaattisesti ja joustamatta noudattavat.
Veganismi on "fanaattista" väkivallattomuutta, lihanismi on fanaattista väkivaltaisuutta.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 17:48"]
Siinäpä se otsikossa tulikin. Täällä on ollut välillä niin kova p*skamyrsky kasvissyönnistä ja juhlien tarjottavista, että mitäs tunnetta tämä teissä mammoissa herättää?
Tarjolla on siiis;voileipäkakku (sipuli-savutofu & paprika-rucola -täytteillä)
kinuski-puolukka -täytekakku
pesto-sieni"kierteitä"
kanelisia chili-suklaamuffineita
quinoa-kasvissalaattia
kaurakeksejä
karkkia & perunalastuja
Juomapuolelta löytyy kuoharia, limua, mehua, siideriä ja lonkeroa.
Siis ihan hirveää viherpiiperrystä, ei varmana voi maistua miltään, hyi! Oikeasti ootte sitä mieltä että jokainen ruoka tarvitsee makkaraa, kananmunaa ym?
- 20v lähihoitajaksi valmistuva
[/quote]
mikä sinussa on vikana? Avarra tyttöseni vähän mieltä, voit yllättyä että maailman ainoa ruoka ei ole jauheliha ja pasta :) kokeilemalla oppii, ja johonkin hyvää saatat vielä tutustua.
Tarkemmin ajatellaan, tämähän on täysi provo ! No vastasin silti.
69: ei lue kahden viini lasin jälkeenkin kovin tarkasti :D
loistava menu, uppoaisi muhun paremmin ku makkara.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 20:38"]
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 19:41"]
Hah :D Kyllä, olen huomioinut sekasyöjät (lähes kaikki ovat) niin, että ruokaa on tarjolla riittävästi :) En näe mitään järkeä värkätä v i e r a i t a varten erikseen syötävää, "koska ei tykkää". Tottakai allergiat ja muut otan huomioon.
Ja juuri siksi tein tän aloituksen, kun täällä ollaan usein niin aggressiivisia juurikin kasvisruokailijoita kohtaan.
Olen ihan terävä kyllä, KA 2.8 ja pääsin 25. joukossa kätilöksi opiskelemaan (viime vuonna yli 300 hakijaa, joten ihan jees)
4,5 vuotta siitä kun koulun aloitin, mutta toisaalta heti muutavan viikon jälkeen jouduinkin kesään asti osastolle, sen jälkeen terapiaa ym. jonka takia opot ja muut olivat sitä mieltä, että kannattaa keventää lukkaria niin, että valmistuin jouluksi :)
[/quote]
Jos sinä jo noin nuorena olet joutunut osastolle ja tarvinnut terapiaa, niin kannattaa miettiä tuota ruokavaliotasi uudestaan. Ihan ystävällisenä neuvona. On nimittäin ihan tieteellisesti todistettu, että kasvissyönti on yhteydessä mielenterveysongelmiin:
"Moreover, our results showed that a vegetarian diet is associated with poorer health (higher incidences of cancer, allergies, and mental health disorders), a higher need for health care, and poorer quality of life."
[/quote]
Tää on loistava :DDDDD Ja vinkiksi ap:lle, jotain rajaa noihin peukutuksiin. Kaikkihan sen tajuaa, että sinä itse tuollaisia määriä peukuttelet. Tsiisus.
[/quote]
Tää on loistava :DDDDD Ja vinkiksi ap:lle, jotain rajaa noihin peukutuksiin. Kaikkihan sen tajuaa, että sinä itse tuollaisia määriä peukuttelet. Tsiisus.
[/quote]
Sori, en oo itse yhtäkään peukkua laittanut, ja katoinkin niitä vasta nyt. Mut koita kestää asian kanssa, tsiisus.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 22:37"]
[/quote]
[/quote]
Sori, en oo itse yhtäkään peukkua laittanut, ja katoinkin niitä vasta nyt. Mut koita kestää asian kanssa, tsiisus.
[/quote]
Lopeta jo selittely, kiinni jäit :D
Eiköhän useimmat valmistuneet, alasta riippumatta, tahdo pistää parasta pöytään hienon saavutuksen kunniaksi. Ja noiden sapuskoiden teko on ollut kyllä oma hommansa, kyllä silläkin voi vähän kehuskella :)