Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mua vituttaa luomuhipit

Vierailija
17.01.2015 |

Ja muut hihhulit. Mitä enemmän mainostavat niitä ah niin eettisiä ja luomuja tuotteita, sitä enemmän mä ostan "riisto"tuotteita.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 09:38"]

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 09:28"]

Osoitatpa hyvin tuolla toiminnallasi ja asenteellasi oman tyhmyytesi. Ihmisten on aika TOIMIA jotta lastemme lapsenlapsillekin on vielä luonnonvaroja käytettäväksi. En ole "ituhippi", mutta tiedostava ja maapallon tilasta huolestunut kyllä olen.

[/quote]

ja miten se luomu tuohon liittyy?

[/quote]

Aika paljonkin. Luomu- ja lähiruokaa suosimalla on suuri merkitys ekologiseen jalanjälkeen.

Vierailija
2/12 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 09:53"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 09:37"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 09:35"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 09:27"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 09:26"]Osta vaan, ei se meitä kiinnosta. Muista kuitenkin että lapsesi saavat tuolla elämäntyylillä paljon enemmän myrkkyjä kehoonsa.
[/quote]
Ihan hirveitä myrkkyjä joo.
[/quote]Uusissa vaatteissa ja huonekaluissa on homeenestoaineita ja hyönteismyrkkyjä, ne nimittäin tuodaan kosteissa merikonteissa tänne. Vaipoissa myös esimerkiksi formaldehydiä. Puuvillan värjäämiseen käytetään esimerkiksi kobolttia ja leluihin lyijyä. Mitäs se haittaa.
[/quote]
no ei paljo kiinnosta kun ei ole mitään räkänokkaa pyörimässä jaloissa.
[/quote]Ne vaikuttavat myös sinuun mutta toki voi valita itse myrkytyksen tasonsa.
[/quote]
Hommaa nyt itselles ne lääkkeet. Kummasti harva on sairastunut noiden sun myrkkyjes takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihminenhän saa vapaasti syödä vaikka paskaa jos niin haluaa, ei sitä kukaan kiellä. Ja monet syökin. Kirjaimellisesti.

T: hoitaja

Vierailija
4/12 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta vaan, ei se meitä kiinnosta. Muista kuitenkin että lapsesi saavat tuolla elämäntyylillä paljon enemmän myrkkyjä kehoonsa.

Vierailija
5/12 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä :D mä ostan luomua mut en siitä kyllä numeroa pidä, ymmärrän ettei kaikilla ole varaa.

Vierailija
6/12 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 09:26"]Osta vaan, ei se meitä kiinnosta. Muista kuitenkin että lapsesi saavat tuolla elämäntyylillä paljon enemmän myrkkyjä kehoonsa.
[/quote]

Vierailija
7/12 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osoitatpa hyvin tuolla toiminnallasi ja asenteellasi oman tyhmyytesi. Ihmisten on aika TOIMIA jotta lastemme lapsenlapsillekin on vielä luonnonvaroja käytettäväksi. En ole "ituhippi", mutta tiedostava ja maapallon tilasta huolestunut kyllä olen.

Vierailija
8/12 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 09:27"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 09:26"]Osta vaan, ei se meitä kiinnosta. Muista kuitenkin että lapsesi saavat tuolla elämäntyylillä paljon enemmän myrkkyjä kehoonsa.
[/quote]
[/quote]Uusissa vaatteissa ja huonekaluissa on homeenestoaineita ja hyönteismyrkkyjä, ne nimittäin tuodaan kosteissa merikonteissa tänne. Vaipoissa myös esimerkiksi formaldehydiä. Puuvillan värjäämiseen käytetään esimerkiksi kobolttia ja leluihin lyijyä. Mitäs se haittaa.

Vierailija
9/12 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 09:35"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 09:27"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 09:26"]Osta vaan, ei se meitä kiinnosta. Muista kuitenkin että lapsesi saavat tuolla elämäntyylillä paljon enemmän myrkkyjä kehoonsa.
[/quote]
[/quote]

Vierailija
10/12 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 09:28"]

[/quote]

ja miten se luomu tuohon liittyy?

Vierailija
11/12 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muistakaa kun tilaatte EUn ulkopuolelta halpaa tavaraa, muualla ei päde vaatteiden ja tavaroiden ja kemikaalien direktiivit joten niissä voi olla ihan mitä vaan.

Vierailija
12/12 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 09:37"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 09:35"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 09:27"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 09:26"]Osta vaan, ei se meitä kiinnosta. Muista kuitenkin että lapsesi saavat tuolla elämäntyylillä paljon enemmän myrkkyjä kehoonsa.
[/quote]
[/quote]
[/quote]Ne vaikuttavat myös sinuun mutta toki voi valita itse myrkytyksen tasonsa.