Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elämänkoulun yliopiston tutkimuksia:

Vierailija
09.01.2015 |

Näin kaupassa yhden perheen sipsihyllyllä, joten tutkimusteni mukaan kaikki perheenäidit ovat sipsejä syöviä möhömahoja.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen suorittanut tutkimuksen suomalaisten alkoholinkäytöstä samassa yliopistossa. Kävelin Alkon ohitse ja näin siellä naisen ja miehen. Suomalaiset ovat alkoholisteja. LUE LISÄÄ HUOMISEN HESARISTA!

Vierailija
2/31 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska lähihoitajana työskentelen vanhusten kanssa ja työnkuvaani kuuluu auttaa asiakkaita kaikissa toiminnoissa, kaikki lähärit ovat mummojen perseenpesijöitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näin yhden av-mamman kiikaroimassa sipsihyllylle päin. Eli kaikki av-mammat ovat stalkkereita.

Vierailija
4/31 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt samaisessa yliopistossa naistutkimusta. Sain naiselta pakit, eli kaikki suomalaiset naiset ovat tutkimusteni mukaan pihtareita. Luin netin keskustelupalstalta että ikäiseni mies oli Thaimaan reissulla saanut maksullista naista. Tutkimusteni loppupäätelmä on se että suomalainen nainen ei voi mitenkään vetää vertoja Thaimaalaiselle kauneudessa tai käytöstavoissa.

Vierailija
5/31 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on elämäMkoulu

Vierailija
6/31 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen myös lähihoitaja vanhuspuolella, olemme kaikki välinpitämättömiä luuserikoulutuksen läpäisseitä, jotka eivät osaa ja viitsi tehdä mitään. Olemme laiskoja idiootteja, jotka eivät ole päässeet muualle töihin vaan meidät on väkisin tungettu hoitamaan maamme vanhuksia, puutteellisine tietoinemme sekä taitoinemme. Sääliksi käy vanhusparkojamme, kun heidän elämänsä loppuvaihe on meidän tyhmien lähihoitajien käsissä.

Vierailija
7/31 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valmistunut Elämän Koulun Yliopistosta hyvin arvosanoin. ElämänGraduni tein aiheesta Pera petti mua, pani kaverini Kaisan paksuksi ja petti sitäkin, niin tiedän että kaikki miehet ovat kusipääpettureita jotka panevat kaikkea millä on pulssi.

Vierailija
8/31 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen päiväkotiavustaja, seison hiljaa nurkassa kun lapset haetaan enkä puhu vanhemmille. Olen siis syyllinen siihen, että påiväkoti on lapselle paska paikka ja kukaan päiväkodissa työskentelevistä ei tee muuta kuin istuu kahvihuoneessa pitämässä turhia palavereita sen sijaan, että viettäisi laatuaikaa 25 Nico-Jessican kanssa.

Vierailija
9/31 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitämässä ensi viikolla elämänkoulun yliopiston tupakkapaikalla luentoa siitä, kuinka tutkimusteni mukaan omakotitalojen hinnat tulevat tippumaan, sillä tuttavanikin joutui avioeron takia myymään omakotitalonsa alemmalla hinnalla kuin pyyntihinta oli.

Vierailija
10/31 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tää elämänkoulun pilkkaaminen lähti? Itse kasvoin siihen, että se tarkoitti kouluttamattoman, lapsesta asti kovaa työtä tehneen ihmisen elämänkokemusta. Miltähän teidän wt-lässytyksenne mahtaa tuntua sellaisista henkilöistä?

Vierailija
11/31 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 19:51"]

Mistä tää elämänkoulun pilkkaaminen lähti? Itse kasvoin siihen, että se tarkoitti kouluttamattoman, lapsesta asti kovaa työtä tehneen ihmisen elämänkokemusta. Miltähän teidän wt-lässytyksenne mahtaa tuntua sellaisista henkilöistä?

[/quote]

laitapuolen kulkijat sen on ihan itse tehneet. rikolliset, nistit yms kuvaavat itseään eläm koulu laisena kun ei olla kuin hädin tuskin selvitty peruskoulusta.

Vierailija
12/31 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luulet että koulutetut eivät ole tehneet kovaa työtä koulun ohella?

Vierailija
13/31 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 19:51"]Mistä tää elämänkoulun pilkkaaminen lähti? Itse kasvoin siihen, että se tarkoitti kouluttamattoman, lapsesta asti kovaa työtä tehneen ihmisen elämänkokemusta. Miltähän teidän wt-lässytyksenne mahtaa tuntua sellaisista henkilöistä?
[/quote]
no kerro meille miltä se tuntuu?

Vierailija
14/31 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Uskottavuutta syö se mun mielestä kuinka se on yleinen facebookissa koulutus/työ-kohdassa,jotkut vieneet sen vielä kovemmalle asteelle kuten:helvetin kova elämänkoulu,tosi kova elämänkoulu.Ja enpä tiedä mut kaikki nämä facebook-kaverit keillä se on(listallani)suurinosa työttömiä,sossupummeja,kotiäitejä,pössyttelijöitä pari kunnon narkkaria jne.Miksiköhän tuppaa hymyilyttämään ja ai niin onhan se parilla 15vee ja 18vee ikäisellä muijalla.

Vierailija
15/31 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ketjun pointti eiolepilkaata koulutuksen puutetta. Sen pointti on parodioida sitä kuin ihmiset tekevät johtopäätöksiäasioista yhden tai kahden tapauksen perusteella ja julistavat tätä sitten totuutena. Av palsta on tällaisia täynnä.

Vierailija
16/31 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmillaan koulutuksena on "elämän kova korkea koulu ;)"

Ite oon ollu asunnoton ja asunu kirjaimellisesti siltojen alla ja rappukäytävissä, kiitos (ex-)kuningas Alkoholin. Silti laitan mieluummin koulutukseks maa- ja metsätieteiden maisterin, vaikka tuntuu, että kadulla oppi melkeen yhtä paljon, ehkä ennemminkin ihmistieteistä ja sosiaalitieteistä, mutta kuitenkin.

Vierailija
17/31 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 20:03"][quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 19:51"]

[/quote]Uskottavuutta syö se mun mielestä kuinka se on yleinen facebookissa koulutus/työ-kohdassa,jotkut vieneet sen vielä kovemmalle asteelle kuten:helvetin kova elämänkoulu,tosi kova elämänkoulu.Ja enpä tiedä mut kaikki nämä facebook-kaverit keillä se on(listallani)suurinosa työttömiä,sossupummeja,kotiäitejä,pössyttelijöitä pari kunnon narkkaria jne.Miksiköhän tuppaa hymyilyttämään ja ai niin onhan se parilla 15vee ja 18vee ikäisellä muijalla.
[/quote]
Se hel vetin kova elämäm koulu on se elämäm koulun yli opisto

Vierailija
18/31 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

17 vielä jatkaa, että mulla ei oo onneks ollu sillon lapsia, mutta tein semmosen tutkimuksen, että kaikilla hoitolaitoksiin päätyvillä nuorilla naisilla on lapsia jossain huostaanotettuna. Siis ihan ihan kaikilla. Paitsi ite olin säännön vahvistava poikkeus.

Ja sitten sain kanssa selville, että alkoholistit on paljon ystävällisempiä ja lojaalimpia kuin huumeidenkäyttäjät. Eli tutkimuksei mukaan kaikki piripäät on ikuisesti epäluotettavaa ihmisjätettä.

Vierailija
19/31 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin eilen yhden kauniin normaalipainoisen naisen kadulla, niin sehän tarkoittaa, että suurin osa suomalaista naisista on kauniita ja normaalipainoisia.

t. mies

Vierailija
20/31 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä, ei yhtään alapeukkua koko ketjussa?