Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin vaimolle läpinäkyvän silkkiyöpaidan.

Vierailija
19.12.2014 |

Menikö pieleen?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 18:02"]

No voi itku. Täytyy mennä huomenna vaihtamaan johonkin mistä en itse pidä. ap

[/quote]

Kerro liikkeessä, että et kestä nähdä vaimoasi liian pitkään lähes alasti, ja hanki läpinäkymätön flanellijuttu! Kerro, että olet itse se päällä kerran vetäissyt handyyn?!

Vierailija
22/44 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi oikeasti silkkiä (ja oikeaa kokoa), tykkäisin. Jos olisi polyesteriä, en tykkäisi koska en muutenkaan käytä polyesteria kuin urheilu- ja ulkoiluvaatteissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno lahja.

Vierailija
24/44 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin tykkäisin! ;) Onko teidän seksielämä millä tolalla? Jos hyvällä, niin piristänee sitä entisestään. Jos taas huonolla, niin sit voi loukata jos vaimo ajattelee lahjan olevan vain yritys saada seksiä.

Vierailija
25/44 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ainakin olisi ihana lahja. Mulla on yksi tuollainen yöpaita, en kylläkään käytä sitä näin talvella kun olen niin palelevainen. Ja se on kyllä ihan 100% silkkiä ja läpinäkyvä...

Vierailija
26/44 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö vaimo yleensäkin niukkoja yöasuja? Pukeutuuko joskus seksiä varten erilaisiin alusasuihin? Jos nukkuu T-paidoissa tai flanellipyjamissa tai ei tykkää seksikkäistä alusasuista, todennäköisesti loukkaantuu tuosta lahjasta. Mutta jos on "tottunut" läpinäkyvään asuun edes jollain tasolla, ilahtuu varmasti.

Vierailija
27/44 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 18:09"]

Mä ainakin tykkäisin! ;) Onko teidän seksielämä millä tolalla? Jos hyvällä, niin piristänee sitä entisestään. Jos taas huonolla, niin sit voi loukata jos vaimo ajattelee lahjan olevan vain yritys saada seksiä.

[/quote]

Niin!

Vierailija
28/44 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 17:47"]

No itse en tykkäisi ihan sen takia, että yöpuku on läpinäkyvä. Tulee kyllä heti mieleen että mies on ajatellut lähinnä itseään.

[/quote]

Mutta eikös tuo pitäisi ottaa kehuna, että olet niin haluttava että miehesi haluaa katsella sinua vaikka sitten yöpaidan läpi? ;) 

Vierailija
29/44 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaimo on fitness-ihmisiä, niin miksei. Muuten ei missään nimessä HYIII!

Vierailija
30/44 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
31/44 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 18:09"]Mä ainakin tykkäisin! ;) Onko teidän seksielämä millä tolalla? Jos hyvällä, niin piristänee sitä entisestään. Jos taas huonolla, niin sit voi loukata jos vaimo ajattelee lahjan olevan vain yritys saada seksiä.
[/quote]
Vaimo haluaa useammin seksiä. ap

Vierailija
32/44 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 18:14"]

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 17:47"]

No itse en tykkäisi ihan sen takia, että yöpuku on läpinäkyvä. Tulee kyllä heti mieleen että mies on ajatellut lähinnä itseään.

[/quote]

Mutta eikös tuo pitäisi ottaa kehuna, että olet niin haluttava että miehesi haluaa katsella sinua vaikka sitten yöpaidan läpi? ;) 

[/quote]

Todennäköisesti ottaa ahdistavana asiana eikä kehuna. Koska seksuaalinen lahja, josta ei ole ollut millään tasolla puhetta etukäteen on sama kuin toivomus jostain muutoksessa seksielämässä. Muutos voi olla täysin päinvastainen kuin tilanne joka on parhaillaan vakiona. Jos sitä ei pohjusteta mitenkään vaan antaa ymmärtää "lahjan" muodossa että toisen/tilanteen pitäisi muuttua. Jos se tulee puuntakaa tuloksena on epävarmuutta ja pahaamieltä.

Eiks tän nyt jokainen olisi pystynyt funtsimaan ihan ite jos vähän keskittyisi ajattelemaan asiaa toisen kannalta?

Vierailija
33/44 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 18:09"]Mä ainakin tykkäisin! ;) Onko teidän seksielämä millä tolalla? Jos hyvällä, niin piristänee sitä entisestään. Jos taas huonolla, niin sit voi loukata jos vaimo ajattelee lahjan olevan vain yritys saada seksiä.
[/quote]
Vaimo haluaa useammin seksiä. ap

Vierailija
34/44 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 18:02"]

No voi itku. Täytyy mennä huomenna vaihtamaan johonkin mistä en itse pidä. ap

[/quote]

Reagoitko martyrismilla arjessakin Ap? Sinähän tänne tulit kysymään asiaa joten taisi jo jokin kertoa, ettei lahja välttämättä ole mieleinen. Ratkaisu ei ole ostaa jotain "mistä ei itse pidä" vaan jotain mistä toinen pitää ja parhaassa tapauksessa te molemmat. 

Huono esimerkki  mut jos sä et esim. pesisi hampaitasi vaimon mielestä tarpeeksi usein ja tarkasti niin jouluna olisin paketissa superturbo sähköhammasharja, hammaslankaa ja suuvesi. Mikä mieli tulisi? Vihainen ja epävarma vaikka jotain vikaa sinussakin olisi. Kerro tuo x 10 oman lahjavalintasi suhteen. 

PAITSI: jos vaimosi käyttää vastaavia asuja tai sen kaltaisi muutenkin. Paras olisi kuitenkin tehdä sänkyostot yhteisymmärryksessä.

Vierailija
35/44 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 18:57"]

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 18:09"]Mä ainakin tykkäisin! ;) Onko teidän seksielämä millä tolalla? Jos hyvällä, niin piristänee sitä entisestään. Jos taas huonolla, niin sit voi loukata jos vaimo ajattelee lahjan olevan vain yritys saada seksiä. [/quote] Vaimo haluaa useammin seksiä. ap

[/quote]

Jaa ja sinä pihtaat? No lahja ymmärtää sitten niin, että käytäisit tätä niin panisin sinua usemmin. Jääkö lopputulos arvailuiden varaan edes?

Vierailija
36/44 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeesti järkkyä naisia täällä! Mä olisin ainakin ihan otettu. Olen joskus toivonutkin mieheltä hepeneitä. Rintaliivejä kun ei oikein voi toiselle ostaa, niin tuommoiset on just ihania lahjoja. Voihan se olla, että flanellipyjamavaimokin tykkää välillä pukeutua seksikkäästi. Tai siis minä ainakin, vaikka välillä pidän pyjamaakin. Itse kai parhaiten vaimosi tunnet!

Vierailija
37/44 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin. Omistankin tuollaisia vaikka miestä ei olekaan...xD Harvemmin kyllä käytän niitä, mutta voisin käyttääkin jos niistä olisi iloa myös jollekin muulle kuin itselleni.

Vierailija
38/44 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 19:04"][quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 18:57"]

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 18:09"]Mä ainakin tykkäisin! ;) Onko teidän seksielämä millä tolalla? Jos hyvällä, niin piristänee sitä entisestään. Jos taas huonolla, niin sit voi loukata jos vaimo ajattelee lahjan olevan vain yritys saada seksiä. [/quote] Vaimo haluaa useammin seksiä. ap

[/quote]

Jaa ja sinä pihtaat? No lahja ymmärtää sitten niin, että käytäisit tätä niin panisin sinua usemmin. Jääkö lopputulos arvailuiden varaan edes?
[/quote]

Miten musta tuntuu, että nainen, joka haluaa useammin seksiä, suhtautuisi aika avoimin mielin tuohon lahjaankin. Tai en tiedä, voi olla, että olenkin ainoa nainen maailmassa, joka ei koko ajan mieti, mitä taka-ajatuksia lahjan antajalla on (ellen nyt satu saamaan sitä kuuluisaa laminoitua bmi-taulukkoa).

Vierailija
39/44 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

37, sä ole toivonut eli asia on ihan selvä! :) Ap kyselee reaktiota ja ihan hyvä, että saa erilaisia vastauksia. Tosiaan itse tuntee vaimonsa parhaiten. Minulle tuli riittämätön olo jos saisin yllättäen läpinäkyvän hepenen lahjaksi. Kaunis naisellinen silkkiyöpuku olisi ihan eri asia kuin sellainen hepene. Siitä tykkäsin.

Vierailija
40/44 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en välittäisi mistään hepenistä, mutta ukko ostaa joka joulu jonkun turhakkeen, jota en ikinä käytä. Pidän flanellipyjamaa ja villasukkia yöasuna. En voisi kuvitellakaan rumilla tisseilläni ja takapuolellani pukeutuvani paljastaviin yöasuihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi