Ostin vaimolle läpinäkyvän silkkiyöpaidan.
Kommentit (44)
Vaikea sanoa, kun en tunne vaimoasi!
Riippuu vaimosta (jos täältä kysytään, niin pieleen meni, mutta ei siitä kannata mieltään pahoittaa) t. Sängynlämmittäjä
Taas ajattelit varmaankin vaan itseäsi, et NAISTASI!
Riippuu varmaan vaimosta. Voi olla tykkää kovasti :)
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 17:45"]Taas ajattelit varmaankin vaan itseäsi, et NAISTASI!
[/quote]
Vaimoa ajattelin koko ajan.
No itse en tykkäisi ihan sen takia, että yöpuku on läpinäkyvä. Tulee kyllä heti mieleen että mies on ajatellut lähinnä itseään.
Ihana! Haluaisin minäkin, jos aitoa silkkiä on.
Millainen silkki on läpinäkyvää? Joku muovisilkki?
Mutta minä tykkäisin kyllä saada hepeneyöpaidan mieheltäni.
Mulla on parikin sellaista enkä kyllä ymmärrä miksi semmoisia on olemassa. Ei voi nukkua ne päällä eikä voi hengailla iltaisinkaan se päällä, koska näkyy läpi. Mieluummin se mukava flanelliyökkäri. Nukun alasti. Eli pieleen olisi mennyt
Toihan on vaimon itsetunnonnostatuslahja. Mies esittää haluavansa nähdä vaimon alasti, vaikka tämä on pukeutunut yöpaitaan. Tuskin monellakaan oikeesti on niin hemasevaa muikkua kotona, että oikeesti jaksais koko aika roikkutissejä esteettömästi tuijotella. :'D
Ei ymmärtämystä yöpuvuille! Joku flanelli, apua miten kuuma tulee, ja muut riukulat kuristavat ja kiristävät.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 17:54"]Toihan on vaimon itsetunnonnostatuslahja. Mies esittää haluavansa nähdä vaimon alasti, vaikka tämä on pukeutunut yöpaitaan. Tuskin monellakaan oikeesti on niin hemasevaa muikkua kotona, että oikeesti jaksais koko aika roikkutissejä esteettömästi tuijotella. :'D
[/quote]
Me rakastamne roikkutissejä!
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 17:47"]
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 17:45"]Taas ajattelit varmaankin vaan itseäsi, et NAISTASI! [/quote] Vaimoa ajattelin koko ajan.
[/quote]
Niinpä, muna tanassa, kun näit sen jo siinä kaavussa!
Jaa..ymmärrän kyl, että ap ajattelee ostaneensa kivan lahjan..mut kaikki lahjat, jotka on tarkoitettu ilahduttamaan lahjanantajaa ei sen saajaa voivat loukata. Varsinkin jos vaimollas ei ole ennestään ollenkaan vastaavia yöpaitoja. Siis ohuita, silkkiä vastaavaa vaan puuvillaa ja flanellia. Saattaa tulla pahamieli.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 17:57"]
Jaa..ymmärrän kyl, että ap ajattelee ostaneensa kivan lahjan..mut kaikki lahjat, jotka on tarkoitettu ilahduttamaan lahjanantajaa ei sen saajaa voivat loukata. Varsinkin jos vaimollas ei ole ennestään ollenkaan vastaavia yöpaitoja. Siis ohuita, silkkiä vastaavaa vaan puuvillaa ja flanellia. Saattaa tulla pahamieli.
[/quote]
Samaa mieltä, tunkisin ukon takalistoon koko paketin!
No voi itku. Täytyy mennä huomenna vaihtamaan johonkin mistä en itse pidä.
ap
Jätä lahjat ostamatta ja vaimo on vielä tyytyväisempi!
Pervo!