Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kommentit (103)

Vierailija
101/103 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 17:34"]

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 17:27"]

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 17:13"]

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 17:02"]

Siinä on varmaan vaan laskettu rahoja kylmänviileästi psykopaatti sossun aivoissa. Lukekaa alkuperäinen juttu. On arvioitu, että perhe tarvitsee apua /ehkä esim. yläraajat eivät toimi sun muuta). Ja mummokin tarvi apua, joten helpompaa ja halvempaa heittää sijaisperheeseen n. 1500 -2000 eurolla, kuin jos perhetyöntekijä käy joka päivä auttamassa. ja nehän ei itse asiassa auta fyysisissä töissä vaan mähöttävät sohvalla ja odottavat ruutuvihkoineen, milloin kahvia kannetaan nokan eteen. Mummo teki virheen, kun näiltä haaskoilta pyysi apua, mutta oli varmaan sinisilmäinen.

[/quote]

Voi hyvänen aika. Olen palkkatyössä vielä sijaisvanhemmuuden lisäksi, enkä saa yhteensäkään kahtatuhatta euroa kuukaudessa käteen.

[/quote]

Miten mun on kokemuksen perusteella ihan hemmetin vaikea uskoa tuota lausumaa????

[/quote]

No sitten sinä olet vaan tyhmä, olet alkanut hommaan sossujen höynäyttämänä. Saihan se Auerin velikin 9000 euroa kolmesta lapsesta eli 1500 on varmaan alku , kävit töissä tai et.

[/quote]

Ehkä "tyhmyys" (sinisilmäisyys) on tärkein kriteeri, minkä sossut asettavat sijaisperheelle. Mitä enemmän haluaa lasta (lapseton) sitä vähemmän maksavat eli tyytyy vähään, mikä tietenkin alkaa aiheuttamaan jäynää ajan saatossa ja syntyy katkeruutta, mikä kohdistetaan lapseen. 

Vierailija
102/103 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 17:34"]

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 17:27"]

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 17:13"]

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 17:02"]

Siinä on varmaan vaan laskettu rahoja kylmänviileästi psykopaatti sossun aivoissa. Lukekaa alkuperäinen juttu. On arvioitu, että perhe tarvitsee apua /ehkä esim. yläraajat eivät toimi sun muuta). Ja mummokin tarvi apua, joten helpompaa ja halvempaa heittää sijaisperheeseen n. 1500 -2000 eurolla, kuin jos perhetyöntekijä käy joka päivä auttamassa. ja nehän ei itse asiassa auta fyysisissä töissä vaan mähöttävät sohvalla ja odottavat ruutuvihkoineen, milloin kahvia kannetaan nokan eteen. Mummo teki virheen, kun näiltä haaskoilta pyysi apua, mutta oli varmaan sinisilmäinen.

[/quote]

Voi hyvänen aika. Olen palkkatyössä vielä sijaisvanhemmuuden lisäksi, enkä saa yhteensäkään kahtatuhatta euroa kuukaudessa käteen.

[/quote]

Miten mun on kokemuksen perusteella ihan hemmetin vaikea uskoa tuota lausumaa????

[/quote]

No sitten sinä olet vaan tyhmä, olet alkanut hommaan sossujen höynäyttämänä. Saihan se Auerin velikin 9000 euroa kolmesta lapsesta eli 1500 on varmaan alku , kävit töissä tai et.

[/quote]

Katsopas jostain googlen avulla minkä verran vähimmäispalkkio lain mukaan. Siitä lähdetään ja se on tavallisin summa. Minun aloittaessani seitsemän vuotta sitten palkkio oli muistaakseni 500-600 euroa. Nyt toki on suurempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/103 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nykyään kuuluu tälle perheelle?