Espoon lastensuojelu kaappasi vauvan - syynä äidin sairauskohtaus
Kommentit (103)
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 16:31"]
Varmaan antin ja sadun vauva toi!
[/quote]
tai sun vauva? Miten sä hoidat lastasi?
lopeta tollanen juoruilu. Menee itseseesi.. Elä elämääsi ja anna toistenkin elää.
älä sorki. Hyvää joulua. Pidä hyvää huolta itsestäsi ja perheestäsi.
Taas vauvakaappaus sossuilta! Minkä ihmeen takjia näitä Espoon sopssuja ei kerrankin laitettaisi vankilaan tästä rikollisesta touhusta! Saisi muutkin sossut oppia, ja lopettaisivat lasten varastelun viattomilta vanhemmilta ja rakastavista perheistä, joissa lapsillaa on kuitenkin aina hyvä olla ja niiden paras paikka kasvaa.
Siinä on varmaan vaan laskettu rahoja kylmänviileästi psykopaatti sossun aivoissa. Lukekaa alkuperäinen juttu. On arvioitu, että perhe tarvitsee apua /ehkä esim. yläraajat eivät toimi sun muuta). Ja mummokin tarvi apua, joten helpompaa ja halvempaa heittää sijaisperheeseen n. 1500 -2000 eurolla, kuin jos perhetyöntekijä käy joka päivä auttamassa. ja nehän ei itse asiassa auta fyysisissä töissä vaan mähöttävät sohvalla ja odottavat ruutuvihkoineen, milloin kahvia kannetaan nokan eteen. Mummo teki virheen, kun näiltä haaskoilta pyysi apua, mutta oli varmaan sinisilmäinen.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 16:57"]
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 16:27"]
Vaikuttaa taas siltä, että kirjoituksesta on asenteellisesti jätetty kaikkea oleellista pois. Silmille hyppäsi esim. "suloinen pieni erityislapsi", joten olisiko lapsellakin jotain vaivaa, joka vaikuttaa asiaan.
[/quote]
Näinpä. Kehitysvammaisen lapsen hoitaminen ei oikeasti onnistu aivoinfarktista (-halvauksesta) toipumisen ja kuntoutumisen kanssa. Etenkin jos ja kun oma fysiikka ei pelitä kunnolla. Aivoinfarktissa saattaa usein menettää kroppansa toisen puolen hallinnan, eli ei pysty esimerkiksi kävelemään.
(Veikkaan, että kyseessä on kehitysvammainen lapsi eikä vaikkapa diabeetikko, koska "erityislapsi"-termiä käytetään nykyään eufemismina kehitysvammaisesta. Etenkin jos toinen adjektiivi on "suloinen".)
[/quote]
Tai sitten ne on yksinkertaisesti sotkeneet aivoinfarktin ja kehitysvammaisuuden eli koska äidillä "alahuuli roikuu ja on ilmeetön" ja lapsi "kehitysvammainen " niin vähintääkin outo kombo..joten huostaan vaan, mitä sitä sen enempää murehtimaan. Next?
Miksi jotkut henkilöt (siis myös miehet, Jani) hankkivat lapsen yksin? Itse en hanki edes koiraa kun olen sinkku, koska pelkään kuka huolehtisi koiranpennusta jos minulle jotain sattuisi.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 17:02"]
Siinä on varmaan vaan laskettu rahoja kylmänviileästi psykopaatti sossun aivoissa. Lukekaa alkuperäinen juttu. On arvioitu, että perhe tarvitsee apua /ehkä esim. yläraajat eivät toimi sun muuta). Ja mummokin tarvi apua, joten helpompaa ja halvempaa heittää sijaisperheeseen n. 1500 -2000 eurolla, kuin jos perhetyöntekijä käy joka päivä auttamassa. ja nehän ei itse asiassa auta fyysisissä töissä vaan mähöttävät sohvalla ja odottavat ruutuvihkoineen, milloin kahvia kannetaan nokan eteen. Mummo teki virheen, kun näiltä haaskoilta pyysi apua, mutta oli varmaan sinisilmäinen.
[/quote]
Voi hyvänen aika. Olen palkkatyössä vielä sijaisvanhemmuuden lisäksi, enkä saa yhteensäkään kahtatuhatta euroa kuukaudessa käteen.
Ei ole kehitysvammainen, jos on suunniteltu päiväkotia 1-vuotiaana.
Espoo on paha paikka, kyllähän kaikki sen tietää. Elämä tuhoutuu kun sinne joutuu. Tulee alkoholi, huumeet, työttömyys, masennus, stereomusiikki ja sossuämmät mukaan kuvaan
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 17:14"]
[/quote]
Olen minäkin suunnitellut kukkakaupan perustamista, mutta ei se minusta yrittäjää tee.
Lastensuojelu on hyvin verrattavissa natsi-saksan gestapoon niin kuin tämäkin uutinen taas todistaa.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 17:13"]
[/quote]
Voi hyvänen aika. Olen palkkatyössä vielä sijaisvanhemmuuden lisäksi, enkä saa yhteensäkään kahtatuhatta euroa kuukaudessa käteen.
[/quote]
Miten mun on kokemuksen perusteella ihan hemmetin vaikea uskoa tuota lausumaa????
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 17:27"]
[/quote]
[/quote]
Miten mun on kokemuksen perusteella ihan hemmetin vaikea uskoa tuota lausumaa????
[/quote]
Jos olisit tässä vieressäni, niin näyttäisin palkkakuittini. Ja minulla on myös ns. erityislapsi ja palkkio siten korotettu. Siitä huolimatta se jää reilusti alle tuhannen euron, miinus verot tietenkin.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 17:22"]
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 17:14"]
[/quote]
Olen minäkin suunnitellut kukkakaupan perustamista, mutta ei se minusta yrittäjää tee.
[/quote]
Suunnitelmahan oli sossujen, näiden arjen supersankareitten ja akaatemisten tähtien.
Mä oikeasti tunnen yhen sossun joka kehuu kuinka halus työn jossa voi määrätä missä muut saavat asua. siitä voi kukin päätellä mitä tahtoo.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 17:27"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No sitten sinä olet vaan tyhmä, olet alkanut hommaan sossujen höynäyttämänä. Saihan se Auerin velikin 9000 euroa kolmesta lapsesta eli 1500 on varmaan alku , kävit töissä tai et.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 17:25"]
Lastensuojelu on hyvin verrattavissa natsi-saksan gestapoon niin kuin tämäkin uutinen taas todistaa.
[/quote]
Aivan varmasti. Tosin asian vakuudeksi, voisit antaa vähän lausuntoa lastensuojelun puolelta, ihan vain tasapuolisuuden vuoksi. Löytyykö?
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 01:52"]
Suku ja läheiset ihmiset ovat aina ensisijainen vaihtoehto. Aina kun vaan mahdollista. Diagnoosia ei saa tilauksesta yhdellekään lapselle. Täytyy olla todellinen syy.
[/quote]
Ja kumpikin väite täyttä paskaa.Tilauksesta ei saa, mutta sijaisvanhemmat voivat valehdella suut ja silmät täyteen lapsen oireilusta, ja onhan selvää, että lapsi jotenkin oireilee tuollaisessa tilanteessa.