G: Mitä annat joululahjaksi?
Miehelle/vaimolle/lapselle/ystävälle/vanhemmille... Jaa vinkkisi!
Kommentit (11)
Lapsille: leluja, askartelujuttuja, kirjoja, pyjaman.
Miehelle: joulunvalmisteluista puolikkaan (sen puolen josta mies ei niiin välitä eli koristelu, shoppailu ja kokkailu) ja leppoisan aattoillan oman perheen kesken.
Kummipojalle: käteistä.
Muille: joulukortti, sukulaiset saa lapsen tekemän kortin.
Isälle: sykemittarikello
Äidille: lahjakortti hierontaan, käsintehtyä suklaata ja orgaaninen vartalovoide + kuorinta-setti
Veljelle: urheiluaiheinen kirja, Iphonen kuoret
Siskolle: hajuvesisetti
Poikaystävälle: pipo ja kaulahuivi (on itse katsellut näitä aiemmin), neule, bokserit
Äidille: jalkalamppu (yhdessä siskojeni kanssa)
Isälle: T-paitoja ja sammutuspeite
Kummitytölle: leikkiponeja
Kummipojalle: trash pack -auton
Miehelleni: kauluspaita ja liivi, sekä itse koottu kosmetiikkasetti
Miehelle: Konjakkia, matka, kylpytakki, tuoksu ja koru.
Lapselle1: Kylpytakki, suklaata ja peli.
Lapselle2: Kylpytakki, tv, kännykkä.
Ystäville: Lumiukkosoppaa mukeissa. + Kakku.
Vanhemmille: Hautakynttilät haudalle.
Lapsenlapselle: Nukkekoti, helmiaskartelujutska, elokuvia.
Kummilapselle: Vaate
Sisarelle + miehelleen: Kahvikapselikeitin + kapseleita.
en jaksa eritellä mutta kys.lapsi ja lähisuku:leluja, kirjoja, vaatteita,kosmetiikkaa,suklaata jne.
Mies/isä/isoisä/veli/appi yksi pyysi hyvää filerointi veistä, sähköhammasharja, fleece takki, villasukkia, arpoja, suklaata, konjakkia
Äiti/isoäiti/naispuoleinen ystävä/sisko/anoppi toivottua astiasarjaa, toivottuja kosmetiikkajuttuja, käsi- ja jalkarasvaa, suklaata, hieromalahjakortti, leffalippuja, pieniä muumi pyyhkeitä, kirja
Lapset/kummilapset legoja, vaatteita, kyniä yms. koulutarvikkeita, hiusjuttuja, muumi shampoo pakkauksia ja tikkareita.
Lisäksi annan joulukukkia
Miksi ihmeessä alapeukkuja? Eikö itselläsi ole varaa ostaa lahjoja?
En anna kenellekään joululahjoja, enkä tarvitse itselleni mitään. Tämän olen sanonut kaikille tutuille ajat sitten. Eipä ole joulustressiä!
Miehen kanssa ei vaihdeta lahjoja, lähipiirille on teetetty seinäkalenterit miehen ottamista lintukuvista, äidille Kirsi Kunnaksen elämäkertakirja, lapselle (3v) kassakone, kuormuri, muumi-Choco-peli ja kirppikseltä kirjoja. niin ja kummipojalle menee lasten sähkökitara ja miniostoskori täynnä leikkiostoksia (saman ikäinen oman lapsen kans, saa leikkiä kauppaa keskenään). Siinäpä se.
Äiti: fööni, suoristusrauta ja hiustenhoitoaineita
isä: mietinnässä vielä
mies: lompakko
lapsi 11v: kirjoja, videokamera, jumpsuit, baby lips-kassi, puuteri + ripsari (meikkaa näytöksiin ja kisoihin), tuubihuivi
lapsen lapsi 4v: kirjoja, peli, reppu, dvd (olen vuoden mittaan ostanut yhtä sun toista)
aikuiset lapset (kaksi poikaa): toiselle näytön ohjain ja toiselle lounaslippuja mieleiseen lounasruokalaan
veli: mietinnässä vielä.
Siinäpä nuo; arvat oli hyvä idea, ehkä isä ja veli saa semmoiset.
up