Nykynuorten selfiet
Selasin tuossa facebookista ja instasta nykyteinien (ja vähän vanhempienkin) kuvia, niin kaikilla on selfie kuvissa huulet töttöröllä ja katotaan siihen puhelimeen niin että kuva näyttää jotenkin erittäin tyrkyltä. Onko tuo ilme nyt se paljon puhuttu duckface? Joka tapauksessa, hieman alkoi naurattamaan kun kaikilla on niin samannäköiset kuvat, samasta kuvakulmasta ja vielä kymmeniä samanlaisia kuvia.. Toki kauniita tyttöjä, en sitä kiellä. Mutta olisi kiva nähdä "normaaleja" kuvia ja tilannekuvia ihmisistä, tarkoitan siis normaalilla ilmeellä otettuja. Vai kulkeeko nykyään nuoret duckfacena tuolla kaupungilla?
Kommentit (4)
Olen 38v ja vaikka kuinka olen yrittänyt en voi tajuta tätä nykyajan itsensä kuvaamista. Se on huolestuttavaa kuinka tärkeää se oma ulkonäkö nykyään on. Epätoivoista.
Selasin erään "julkkiksen" insragram kuvia ja alkoi naurattamaan. Omia kuvia kymmeniä.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 09:31"]Olen 38v ja vaikka kuinka olen yrittänyt en voi tajuta tätä nykyajan itsensä kuvaamista. Se on huolestuttavaa kuinka tärkeää se oma ulkonäkö nykyään on. Epätoivoista.
Selasin erään "julkkiksen" insragram kuvia ja alkoi naurattamaan. Omia kuvia kymmeniä.
[/quote]
Sama :) Etenkin selkä notkolla, perse tyrkyllä-kuvat on noloja. t. 16v
Ja siiten ne takapuolen esittelykuvta eli sivukuvat peilistä selkä notkolla...