Nyt auttakaa ummetus!
Kamalat kivut vatsassa, käyny paskalla monta kertaa, tulee vaan vetistä paskaa, kova paakku estää tulon. Laitoin klyxin , sain vaan puolet laitettua, ei auutamu. Mitä tehdä????
Kommentit (60)
Jos on pakko syödä suklaata, joka palan jälkeen ruisleipää.
Leseitä hyvistä kaupoista saa halvalla, jos ei syö perunaa ja muuta oikeaa ruokaa.
Lue ohje.
Vierailija kirjoitti:
Jos on pakko syödä suklaata, joka palan jälkeen ruisleipää.
Leseitä hyvistä kaupoista saa halvalla, jos ei syö perunaa ja muuta oikeaa ruokaa.
Lue ohje.
Leseet tukkeuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voi kipuilla.
E.mättimen kautta sormilla voi painella sitä pökälettä pienemmäksi. Samalla vaikka taka-aukon (en tiedä mitä täällä saa kirjoittaa :D) kautta ohjailet.Pöntöllä myös välillä nouse seisomaan sormet siellä ja tuolla, saat ohjailtua.
Kuulostaa hölmöltä, mutta auttaa.
Onko se sisänahka niin ohutta naisilla että noin voi tehdä? Tuntuuko seksiä harrastaessa aina naisen pepussa ja vice verca emättimessä jos harrastetaan seksiä rapusta riippuen?
Peräruiske eka - saat vettä suoleen jo ihan bideesuihkullakin. Jos se ei auta, niin kaivaminen. Siinä voi käyttää varovasti lusikan vartta. Jos ei se auta, niin lääkäriin vaikka ois kuinka noloa.
Hassua, mulla oli viime yönä sama tilanne. Sattui ihan helkkaristi.
Kaivuuhommiin joutui 🙈 Ja sen jälkeen tulikin sit ripuli 😄
Vierailija kirjoitti:
Kaivuuhommiin joutui 🙈 Ja sen jälkeen tulikin sit ripuli 😄
Lääkäriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivuuhommiin joutui 🙈 Ja sen jälkeen tulikin sit ripuli 😄Lääkäriin.
Miksi? Ei tämmöistä oo ennen ollut, ja aika nyt normaali tilanne. Olen joutunut ottamaan Panodolia viimeiset pari viikkoa, ja se kovettaa 😩
Vierailija kirjoitti:
1. Vessan ovi lukkoon
2. Paperia oikeaan käteen
3. Vasemman käden kynnellä rapsutat peräaukossa tuntuvaa kokkaretta tai kaivat sormella.
Sillä se lähtee.
Kumihanskat käteen, tai muuten älä liiku ihmisten ilmoilla viikkoon, äläkä koske minnekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivuuhommiin joutui 🙈 Ja sen jälkeen tulikin sit ripuli 😄Lääkäriin.
Miksi? Ei tämmöistä oo ennen ollut, ja aika nyt normaali tilanne. Olen joutunut ottamaan Panodolia viimeiset pari viikkoa, ja se kovettaa 😩
Se on ihan normaali neuvo että pitää mennä lääkäriin jos ummetus ja ripuli vuorottelevat, mm. syöpä oireilee sillätavoin.
Microlax peräruiske x3 auttoi mulla. Kun kaikki keinot oli jo kokeiltu.
Ensin yksi, ei tulosta. Soitto minut kotiuttaneelle osastolle. Sanoivat, että laita vielä pari, jos ei auta niin suolihuuhteluun takaisin sairaalaan. Meloonin kokoisesta pökeleestä putosi pyttyyn muutama pala. Siitä se sitten lähti
Kuivatut hedelmät pitää liottaa jos haluaa niistä apua ummetukseen. Vauvojen luumusose ajaa saman asian. Akuuttiin ummetukseen peräruiskeet parhaat.
Muuten tuo luumusose, vaikka puoli purkkia per päivä, niin vatsa toimii.
Normaalisti: paljon vettä, kasviksia, kuituja. Ja sitä kaikkeen tehoavaa liikuntaa :)
Kuivattu aprikoosi on tehokkaampaa kuin luumut.
Myös porkkana auttaa ummetukseen.
Tota noin. Kakkaa se on vetinenkin kakka. Mistä tiedät onko suolessa mitään paakkua ollenkaan?
Microlax peräpuikko auttaa.
Paras apu on bideesuihkulla vettä sisään peräaukosta, kunnes siellä paine kasvaa sen verran, että ulosteen on tultava ulos.
Olen itse kauheassa ummetuksessa tehnyt tämän, oli välitön apu.
Ei varmaan kauhean terveellistä olisi toistaa tätä, mutta hätätilanteessa toimii.
nimenomaan se möykky estää tai tukkii, että ohi pääsee vaan lirua. pehmentää pitää.
Vierailija kirjoitti:
nimenomaan se möykky estää tai tukkii, että ohi pääsee vaan lirua. pehmentää pitää.
siis oli vastaus num35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voi kipuilla.
E.mättimen kautta sormilla voi painella sitä pökälettä pienemmäksi. Samalla vaikka taka-aukon (en tiedä mitä täällä saa kirjoittaa :D) kautta ohjailet.Pöntöllä myös välillä nouse seisomaan sormet siellä ja tuolla, saat ohjailtua.
Kuulostaa hölmöltä, mutta auttaa.
Onko se sisänahka niin ohutta naisilla että noin voi tehdä? Tuntuuko seksiä harrastaessa aina naisen pepussa ja vice verca emättimessä jos harrastetaan seksiä rapusta riippuen?
Etkö tuota tiennyt? :-o
Apuaaaa! Kiitos vinkeistä, ei vieläkään helpottanut mutta on eks on hanskoja joutuu kaivamaan sitten.
Ap.