Mies on ostanut epämiellyttävän lahjan
Tarvisin vähän apua. Tiedän sattumien summana, että mies on ostanut minulle Versacen laukun, mistä en tykkää yhtään. Mielummin olisin halunnut esim erään Pradan laukun tai Chanelia. Me lähdetään jenkkeihin jouluksi miehen isän luokse ja sieltä saisi helpolla noita merkkejä. Myös palautusaika menisi matkan aikan umpeen miehen ostamallr Versace laukulle.
Mitä teen. Kerronko miehelle että tiedän hänen ostamasta lahjasta ja etten tykkää siitä, vai olenko kertomatta ja saan ruman laukun jota ei kerkeä palauttamaan? Apua!
Kommentit (43)
Nyt tuli hirveät ripulipaskat housuun.Toivottavasti mies ei herännyt ettei tarvitse lähteä ferrarilla pesulaan keskellä yötä.Ap
nro 22. En mä nyt vielä olekaan kenenkään äiti!
nro. 23. Et todella ole minä. ihme porukkaa taas...
Se näyttää komealta leipäjonossa. Käy kokeilemassa, itsetunto kohenee
Voi ei. :'(
Ei sun varmaan auta kuin myydä se laukku sitten eteenpäin.
Jatkossa kannattaa painottaa miehelle, mistä merkeistä pidät ja mitä väriä et suostu käyttämään.
Niin ja avoferrarissa vois tulla vähän kylmäkin...
Siis mies osoittaa tuolla tempulla, että ei tunne sinua lainkaan. Tuskin edes rakastaa kun ei ole ton vertaa kiinnostunut sinusta.
Jätä heti se moukka. Ansaitset sinua rakastavan ja arvostavan tyylitietoisen herrasmiehen.
Pidät laukun. Ehkä se onkin ihan kiva. Jos ei niin laitat vaan kaappiin. Vihjaa uudesta toivomastasi laukusta jonkin ajan kuluttua. Jos mies kysyy joululahjalaukusta niin kuittaa sanomalla että naisella ei voi olla liikaa käsilaukkuja.
Missään nimessä ei kannata valittaa tai dissata laukkua. Siitä ei seuraa mitään hyvää ja mies ei osta jatkossakaan käsilaukkuja kun niistä vain "valitetaan".
Eli hihku innosta kun saat joululahjasi niin saat jatkossakin lahjojasi. Valitse taistelusi.
Sanot tietäväsi lahjan ja ettet pidä siitä. Mielummin niin kuin että myyt laukun jälkikäteen pilkkahinnalla kirppiksellä... Tosin tämä on niin länsimaalainen ongelma, että huh!
Älkää nyt tällaiseen provoon menkö mukaan!!!
Mietin vain, mistä oikeasti ap. tietää saavansa laukun?
Noloa ratsata toisen kaappeja.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 23:48"]
Tarvisin vähän apua. Tiedän sattumien summana, että mies on ostanut minulle Versacen laukun, mistä en tykkää yhtään. Mielummin olisin halunnut esim erään Pradan laukun tai Chanelia. Me lähdetään jenkkeihin jouluksi miehen isän luokse ja sieltä saisi helpolla noita merkkejä. Myös palautusaika menisi matkan aikan umpeen miehen ostamallr Versace laukulle.
Mitä teen. Kerronko miehelle että tiedän hänen ostamasta lahjasta ja etten tykkää siitä, vai olenko kertomatta ja saan ruman laukun jota ei kerkeä palauttamaan? Apua!
[/quote]
Minkä laukun tarkalleen sun miehesi on ostanut? :)
Kertoisin miehelle ja palauttaisin laukun. Kyllä mies ymmärtää.
Ole tyytyväinen ettet saanut Louis Vuittonia, ne on niin älyttömän rumia!
Vaikka tietää että provohan tämä on, on järkyttävä ajatus että tällaisia ihmisiä on oikeesti olemassa. Vastenmielisiä itserakkaita ihmisiä ;D
Meillä ei ole varaa tuollaiseen, mutta kyllä mä silti pystyn asettuun sun nahkoihin. Mä tekisin niin, että alkaisin puhua et vois ostaa jenkeistä laukun, mainitsisin merkit ja siinä samalla "ajattelisin ääneen" vielä sopivia värejäkin.
Paras olis jos vaikka selaisit jotain laukkuja netistä ja siinä yhteydessä punaisen kohdalla, et ei missään nimessä punaista, kun se ei sovi mihinkään mitä sulla on :)
Hankala tilanne..
Kylläpäs osalla tunteet kuumenee...ap:n provo osuu ja uppoo. Ei tosin ihan kaikkiin ;)
Ei vittu herää t 17 v :D onneks mun äitini ei oo tollainen