Vaimon Skype
Vaimo lähti yövuoroon juuri kun tulin kotiin, moikattiin ja annoin "hyvänyönpusun" kuten aina ja kaikki oli niin kuin ennnenkin. Keitin kanhvit ja avasin tietsikan ja maailma muuttui.
Muutin eilen Firefoxin asetuksia ja ne jäi vaiheeseen jossa selaushistoria ei pyyhiydy eikä kirjautumista ulos tapahdu automaattisesti selaimen sulkeutuessa, niin kuin meillä on ollut aiemmin. Tämän seurauksena vaimon Skype oli auki (ei omalla nimellään, feikkiprofiili) sisään kirjautuneena, tottakai katsoin kun tehtäväpalkilla vilkkui keltaisena vastaamattomia viestejä.
Viestien lähettäjä oli joku mies nimellä Jacco -77, kun tilaisuus oli niin pakko oli vastata vaimoni sijaisena ja hyvä kun vastasin. Vaimo ja tämä Jacco ovat vanhat tutut ihan reaalimaailmassa ja heillä on suhde. Vaimoni oli odottanut tätä kundia linjalle ennen kuin joutui lähtemään töihin, tai ainakin siinä uskossa olen, että meni töihin? Huomiselle tämä mies halusi sopia treffit ja minä vaimonani lupauduin, olivat jo aiemmin sopineet alustavasti huomisesta vain aika ja paikka olivat tarkemmin sopimatta.
Tottakai vaimoni saa (luultavasti) yön aikana tai viimeistään huomenna tältä Jaccolta jotain viestiä ja silloin paljastuu vaimolleni, että olen asiasta tietoinen.
Mieli teki haistattaa tälle äijälle paskat ja tekee vieläkin, mutta nyt en oikein tiedä/osaa ajatella, että mitä teen vaimoni suhteen. Ennen huomista pitäisi keksiä oikea ratkaisu, keräänkö yön aikana tavarani ja katoan kuvioista ilman mitään vai järjestänkö ikävän yllärin vaimolle?
Meni pohja suunnitelmilta ja paska uuden vuoden alku, vittu kun vituttaa!
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 00:20"]
Varmasti vituttaa, muijan kamat ulos ja laitat viestin yöllä, että tavarat noudettavissa lutka!
[/quote]
Samaa ajattelin. mutta ei viitsisi kuitenkaan alentua niin lapselliseen tekoon. Taidan koota omat kamani ja kadota, en jätä muuta kuin tulosteet tuosta Jaccon käymästä keskustelustani, päätelköön siitä sitten tilannetta.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 00:23"]
Ja sitten heräsit.
[/quote]
Kieltämättä, herätys oli aika vahva! Tähän mennessä en ole edes osannut epäillä mitään, mutta tämä veti kyllä heräämisen uusiin ulottuvuuksiin. Miten kaksinamainen voi ihminen olla, pihassakin vielä naama auringolla ja saatan odottanut kiimoissaan tätä äijää linjoille, että voi perkele!
Jos palstalla on joitain nettisuhteiden harrastajia, mitä kautta tahansa, onko nimet Mariella ja Jacco tulleet vastaan koskaan missään yhteydessä?
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 00:28"]
Jos palstalla on joitain nettisuhteiden harrastajia, mitä kautta tahansa, onko nimet Mariella ja Jacco tulleet vastaan koskaan missään yhteydessä?
[/quote]
Tämä ei ollut minun
aloittaja
Älä ainakaan suutu. Jätät vain. kyse ei ole vain tästä kerrasta, vaan tuollainen nainen pettää tulevaisuudessa uudestaan, kun on kerran sinut sellaisen toiminnan kanssa. Naiset monesti oikeuttavat pettämisensä erilaisten tekosyiden varjolla tyyliin "en ole saanut läheisyyttä", kun olet vaikka tehnyt ylitöitä hankkiessasi teille lisää rahaa. Ja sellaisia syitä aina löytyy.
Jätät vaan kylmästi sen ja nautit vapaudestasi.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 00:31"]
Älä ainakaan suutu. Jätät vain. kyse ei ole vain tästä kerrasta, vaan tuollainen nainen pettää tulevaisuudessa uudestaan, kun on kerran sinut sellaisen toiminnan kanssa. Naiset monesti oikeuttavat pettämisensä erilaisten tekosyiden varjolla tyyliin "en ole saanut läheisyyttä", kun olet vaikka tehnyt ylitöitä hankkiessasi teille lisää rahaa. Ja sellaisia syitä aina löytyy.
Jätät vaan kylmästi sen ja nautit vapaudestasi.
[/quote]
Vähän tuohon tapaan yritän ajatella, sen vuoksi ehkä paras onkin kun katoaisin ilman sen suurempaa haloota. Kasvokkain kohtaaminen asian puitteissa ei varmasti suju ilman suutumista, tulisi sanottua kaikki mitä mielessä liikkuu ja varmasti paljon enemmänkin.
Heivaa se muija. Sitten on kinkkisempi, jos teillä on lapsia.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 00:36"]
Heivaa se muija. Sitten on kinkkisempi, jos teillä on lapsia.
[/quote]
Ei onneksi, tähän mennessä ollut suunnittelussa vaan ei ole enää. Sinänsä onnekkaaseen tilanteeseen tämä sattui, kun jos olisi lapsi tulossa ja sitten tämä. Parempi näin vaikka paska maku tästä jää joka tapauksessa.
Jos kerkiät koota kamasi ennenkuin muija tulee, tee niin. Mä tein, ja puhelimen panin kiinni siihen asti että sain uuden numeron. Ei ole muija musta kuullut sen jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 00:42"]
Jos kerkiät koota kamasi ennenkuin muija tulee, tee niin. Mä tein, ja puhelimen panin kiinni siihen asti että sain uuden numeron. Ei ole muija musta kuullut sen jälkeen.
[/quote]
Aloin jo keräämään, kaikkia en toki saa mukaani nyt mutta suuren osan ehdin viemään ennen aamua. Kiva kuulla jonkun muunkin tehneen niin. Samoin laitan puhelimen kiinni ja hankin uuden liittymän, kiitos!
Minusta sinulla oli oikeus tarkistaa mitä siellä kirjoteltiin, ja niinkuin totesit, hyvä että teit niin. Mutta anteeksi vain, aina kun joku nainen kirjoittaa että on tutkinut jotain miehensä omaisuutta, kun on ollut vahva epäilys jostakin vilunkipelistä, niin silloin aina joku tulee kommentoimaan että mitä sä toisen yksityis tavaroita meet penkomaan ne ei kuulu sulle tms. :P
mutta olen pahoillani puolestasi, jos olette olleet kauan yhdessä, kannattaa varmaan ainakin (yrittää) puhua asioista ennekuin katoaa lopullisesti. Sitten ei jää ainakaan niitä "entä jos" juttuja miettimään.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 00:47"][quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 00:42"]
[/quote]
Aloin jo keräämään, kaikkia en toki saa mukaani nyt mutta suuren osan ehdin viemään ennen aamua. Kiva kuulla jonkun muunkin tehneen niin. Samoin laitan puhelimen kiinni ja hankin uuden liittymän, kiitos!
[/quote]
Niin mihin sä nyt sitten meet keskellä yötä? Amandaanko?
Vaimos saa kerrankin kunnon kyydit!
Siskolleni menen nyt ainakin täksi yöksi. Joo, tiedän, että toisen puhelimen ja muun viestinnän tutkiminen on vastoin kaikkea hyväksyttyä, niin se on minullekin. Tässä en edes ajatellut kun koneen avasin. alkoi heti tehtäväpalkilla vilkkua, klikkasin siitä ja asia paljastui. En edes ajatellut sen olevan vaimon jäljiltä, olisihan se pitänyt tajuta, mutta se oli vaan automaattinen klikkaus.
Miten pystyt toimimaan noin järkevästi ja viileästi? Minua vituttais niin paljon että kädet tärisis enkä kykenis vauvapalstalla raportoimaan.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 01:16"]
Miten pystyt toimimaan noin järkevästi ja viileästi? Minua vituttais niin paljon että kädet tärisis enkä kykenis vauvapalstalla raportoimaan.
[/quote]
Olen kai jollakin tavalla kylmähermoinen ja johdonmukainen, johtuu osin varmasti ammatista. Suurempiakin tragedioita on joutunut käsittelemään omassakin elämässä, tämä on kuitenkin vain ihmis-suhdeongelma.
Mutta vaikka kuulostaa yksinkertaiselle selitykselle, kyllä tässä paikat tärisee ja mielessä pyörii miljoona asiaa :/
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 01:23"][quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 01:16"]
[/quote]
Olen kai jollakin tavalla kylmähermoinen ja johdonmukainen, johtuu osin varmasti ammatista. Suurempiakin tragedioita on joutunut käsittelemään omassakin elämässä, tämä on kuitenkin vain ihmis-suhdeongelma.
Mutta vaikka kuulostaa yksinkertaiselle selitykselle, kyllä tässä paikat tärisee ja mielessä pyörii miljoona asiaa :/
[/quote]
Hö :( voimia sulle!
Missä Skypessä viestit "vilkkuu keltasena"?
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 01:29"]
Missä Skypessä viestit "vilkkuu keltasena"?
[/quote]
Ruudun alareunassa, jos Skype-ikkunan päällä on joku muu sivu auki.
Ja sitten heräsit.