Mies on ostanut epämiellyttävän lahjan
Tarvisin vähän apua. Tiedän sattumien summana, että mies on ostanut minulle Versacen laukun, mistä en tykkää yhtään. Mielummin olisin halunnut esim erään Pradan laukun tai Chanelia. Me lähdetään jenkkeihin jouluksi miehen isän luokse ja sieltä saisi helpolla noita merkkejä. Myös palautusaika menisi matkan aikan umpeen miehen ostamallr Versace laukulle.
Mitä teen. Kerronko miehelle että tiedän hänen ostamasta lahjasta ja etten tykkää siitä, vai olenko kertomatta ja saan ruman laukun jota ei kerkeä palauttamaan? Apua!
Kommentit (43)
Palautusaika ei mene matkan aikana umpeen jos pyydät jotakuta ystävääsi hoitamaan palautuksen.
No mutta oikeasti miten suhtautua pieleen menneeseen lahjavalintaan? Itse toivoin yhtä tiettyä korua. Sain vastaavan, lähes samanlaisen, samasta hintaluokasta, mutta olin ihastunut siihen tiettyyn omine yksityiskohtineen niin kyllä harmitti ihan tosissaan. Ja nyt ei ole kyse mistään kalliista merkkituotteesta. Muutaman kympin juttu. Mutta nyt en voi mennä ostamaan sitä tiettyä koska mulla on jo vastaava, johon en kuitenkaan ole tyytyväinen... Tylsä juttu.
Mungo?