Rakastan lihaa, ihan sama vaikka eläimet kärsivät.
Grillikyljykset, itsetehdyt lihapullat, grillattu kana...
Vesi herahtaa kielelle kun vain ajattelenkin kaikkia herkkuja. En ikinä ala vegaaniksi. Tiedän että eläimet kärsivät, mutta sitä ei tarvitse ajatella. Elämässä saa nautintoja olla.
Kommentit (7)
Sama juttu. Lisäksi rakastan ostaa uusia vaatteita ja kaikkia sisustusjuttuja, jotka on tuotettu jossain Aasian hikipajassa. Ihan sama, vaikka lapset kärsivät.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 20:53"]Sama juttu. Lisäksi rakastan ostaa uusia vaatteita ja kaikkia sisustusjuttuja, jotka on tuotettu jossain Aasian hikipajassa. Ihan sama, vaikka lapset kärsivät.
[/quote]
Minä en ainakaan suostu maksamaan kallista hintaa vaatteista. Hetken on käytössä, sitten on uuden sesongin aika.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 20:55"]
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 20:53"]Sama juttu. Lisäksi rakastan ostaa uusia vaatteita ja kaikkia sisustusjuttuja, jotka on tuotettu jossain Aasian hikipajassa. Ihan sama, vaikka lapset kärsivät. [/quote] Minä en ainakaan suostu maksamaan kallista hintaa vaatteista. Hetken on käytössä, sitten on uuden sesongin aika.
[/quote]
Näin on. Sitäpaitsi sehän on niille köyhille perheille pelkästään hyvä, jos joku niiden lapsista pääsee töihin.
Minä maksan enemmän lihasta vaatteista, jos voidaan taata eläinten ja lasten kärsineet erityisen paljon.
Katso Earthlings youtubesta. Eläinkin on sitä mitä se syö. Antibiootteja, jätteitä...plus stressihormonit. Emme mekään piittaa siitä kuoletko kivuliaasti vai miten, ap. Mutta luomu on hyvä vaihtoehto.
Nautin itsekin eläinten kiduttamisesta. Olisi tekopyhää vaatia teurastajilta muuta.
Minäkin rakastan lihaa, mutta yritän suosia luomulaatuista, juuri tuon kärsimysaspektin vuoksi. Maku on yleensä parempi myös.