Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eronneet, miten asutte?

Vierailija
18.12.2014 |

Miten asutte te, jotka olette eronneet? Etenkin pk-seudulla, jossa asuminen on kallista. Asutteko vuokralla vai omassa asunnossa? Miten paljon maksatte asumisestanne ja minkä kokoinen on asuntonne? Onko teillä taloudellisesti tiukkaa? Itsellä ero edessä, ja kauhulla katselin juuri vuokra-asuntojen hintoja Helsingissä. Pienestä, alle 30 neliön asunnosta pyydetään 800 euroa vuokraa (esim. Satolla). Ei hyvältä näytä, ei.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En asu pk-seudulla, vaan n. 100 km päässä sieltä.

Erottuani ostin mummonmökin, n. 60 neliötä. Ei vesijohtoa, sähköt oli. Maksoin tästä n. 20 000 e ja täysremontista aika paljon enemmän. Tienaan 1500 e/kk. Maksan lainaa ja lyhennystä (annuiteetti) n. 400 e/kk. Tulen toimeen ihan hyvin, kun en matkustele tms. tai elä leveästi.

Minulla on kolme teini-ikäistä lasta, mies maksaa heidän kulunsa aika pitkälle, koska minulla ei ollut vaatimuksia erossa. Sain 700 euron arvoisen auton. Miehelle jäi iso asuntolaina.

Vierailija
2/3 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 19:17"]

En asu pk-seudulla, vaan n. 100 km päässä sieltä.

Erottuani ostin mummonmökin, n. 60 neliötä. Ei vesijohtoa, sähköt oli. Maksoin tästä n. 20 000 e ja täysremontista aika paljon enemmän. Tienaan 1500 e/kk. Maksan lainaa ja lyhennystä (annuiteetti) n. 400 e/kk. Tulen toimeen ihan hyvin, kun en matkustele tms. tai elä leveästi.

Minulla on kolme teini-ikäistä lasta, mies maksaa heidän kulunsa aika pitkälle, koska minulla ei ollut vaatimuksia erossa. Sain 700 euron arvoisen auton. Miehelle jäi iso asuntolaina.

[/quote]

Tarkennan, että tuo summa jää käteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vantaalla 100 neliön rivaripätkä. Oma tai oikeammin pankin kanssa yhteinen. Laina lyhennyksineen + vastike yhteensä noin 1200 €/kk

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi