Olipas "kiva" liikuntatunti
Oon siis lukion toisella. Oli paritanssia. Piti mennä riveihin. Pojat tyttöjen vastapäähän. Se, kuka tuli sun eteen oli sun pari. Mun edessä ne pojat vaihto paikkaa hulluna. Siis lähti pois. Opettaja käski niiden lopettaa, vaihdettaisiin muutenkin koska poikia 8 enemmän. Tuli kolmannen vaihdon aika. Opettaja passitti sinne kuuluvat ja pyysi niitä, jotka oli ollut siellä niin tulemaan tanssimaan. Kaikki muut sai parin paitsi mä. Opettajan piti pakottaa jonkun tulemaan mun parikseni. Mä vihaan paritanssia. Syy, miksen osallistu vanhoihin ei ole se, että en pidä tanssista vaan se, ettei kukaan halua olla mun pari. Kukaan ei oo ikinä halunnut olla mun pari. Mä en ole läski, ihan perus nätti eikä hygieniassanikaan ole puutteita. :(
Kommentit (21)
Eipä uskoisi että sen ikäiset pojat ovat vielä lapsellisia..
Minä taas rakastan paritanssia, vaikka jään aina ilman paria ja opettajan pitää määrätä joku uhkailemalla jollain extralla mun pariks :) t. 16v
Juttele tuosta asiallisesti opelle, ettei se tekisi enää toiste tuollaista systeemiä, vaan määräisi parit valmiiksi. Todella ikävää, että sinulle kävi näin, mutta se ei tosiaankaan tarkoita, että sinussa olisi jokin vika, vaan noissa pojissa on: idiotismi. Minä tosi usein juuri tällaisten välttämiseksi teen ryhmät ja parit valmiiksi joillakin luokilla, jos luokan henki on huono.
t. äikän ope
Jospa oletkin liian kuuma, mutta tavoittamaton. Poikia pelottaa se, että alkaa stondaamaan, ja sinä naurat.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 16:57"]Eipä uskoisi että sen ikäiset pojat ovat vielä lapsellisia..
[/quote] No ala-asteella tuo oli jokseenkin ymmärrettävää, itsekin 'järkytyin' tuosta käytöksestä. Ap
Onpa huonosti ohjattu liikuntatunti! Aivan niinkuin joku aikaisemmin kertoi, opettaja olisi voinut määrätä parit ennalta. Huono ope ja typeriä poikia!
Mistä syystä luulet heidän välttelevän sinua?
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 17:08"]Mistä syystä luulet heidän välttelevän sinua?
[/quote] Koska oon muiden mielestä epämiellyttävän näköinen. Tai jotain. Ap
Meillä käytiin tuo keskustelu pojan kanssa jo neljännellä luokalla peruskoulussa. Siellä opettaja määräsi parit, mutta oppilaat kävivät jälkipuintia. Lähinnä tytöille ei kelvannut kukaan. Oman pojan parini määräsi minkälaiset vaatteet pitää pojalla olla. Löytyi aika lähelle tytön määräämiä ja poika kelpasi tytölle pariksi. Uskoisin, ettei lukiossa tarvitse käydä uudestaan keskustelua.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 17:14"][quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 17:08"]Mistä syystä luulet heidän välttelevän sinua?
[/quote]
No voi luoja. Huomaa, että jätkät tulee sen pari vuotta jäljessä... Etkö halua/pysty tansimaan tytön kanssa? t. 16v
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 17:22"][quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 17:14"][quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 17:08"]Mistä syystä luulet heidän välttelevän sinua?
[/quote]
No voi luoja. Huomaa, että jätkät tulee sen pari vuotta jäljessä... Etkö halua/pysty tansimaan tytön kanssa? t. 16v
[/quote] Pystyisin. Ap
voi ei :(( Tuo oli ihan kamalaa.... meillä ei tosin luojan kiitos enää lukiossa ollut paritanssia, mutta yläasteella... en ollut muutenkaan suosittu eikä kanssani haluttu mistään hinnasta olla, joten voit varmasti kuvitella että paritanssitunnit oli ihan tuskaa.
"Onks kaikilla parit..."
"Ööh, mulla ei oo..."
"No kukas menis 'Annan' pariksi?"
*vaivaantunutta jalkoihin tuijottelua, supinaa ja vähän naurahteluja, kaikki ottaa askeleita taaksepäin.*
"Hei Pekka sullakaan ei ole paria, tuus tänne"
"Emmä voi kun siitä tarttuu annabakteereja"
OIKEASTI?? Okei, 13-15 -vuotiailta ei voi ihmeitä odottaa, mutta.... joo. Traumat jäi.
Muista, ettei sussa ole oikeasti mitään vikaa, vaan todellakin ne pojat on äärettömän lapsellisia. :( Tuli paha mieli sun puolesta.
Huh, paritanssia pakollisena koulussa? Tuohan on henkistä väkivaltaa.
Raskaudut tosi helposti kun olet vauva palstalla? Ehkä pojat eivät olleet vielä valmiita isäksi?
Jeep, saman kokenut yläasteella. Pahalta tuntuu, tiedän. Koita muistaa, että sinussa ei ole vikaa. Noin käyttäytyvät ovat ääliöitä.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 17:47"]Raskaudut tosi helposti kun olet vauva palstalla? Ehkä pojat eivät olleet vielä valmiita isäksi?
[/quote]
Aihe Vapaa-puolella. Täällä on kyllä myös vauvakuume, raskaus, seksi, yms puolet, mutta Aihe Vapaa, yritä jo ymmärtää, jooko?
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 17:52"]
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 17:47"]Raskaudut tosi helposti kun olet vauva palstalla? Ehkä pojat eivät olleet vielä valmiita isäksi? [/quote] Aihe Vapaa-puolella. Täällä on kyllä myös vauvakuume, raskaus, seksi, yms puolet, mutta Aihe Vapaa, yritä jo ymmärtää, jooko?
[/quote]'
Ymmärrän. tuo oli ainoa syy minkä keksin ellet ole kovistyttö joka vie poikia 100-0
Voi sua! Älä ota tosta itseesi! Ne pojat on vaan niin kakaroita ja säikkyjä.
Samasta syystä en vielä kolmekymppisenäkään osaa tanssia miesten kanssa, aina joutunut koulussa tanssimaan tyttöparissa ja miesten kanssa tanssiessa tulee aina kiista siitä, kumpi vie. Todella kiusallisia oli kyllä kaikki tanssitunnit, piti aina "myöhästyä" puolet tunnista jos oli mahdollista..
Tyhmiä poikia!