Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suostuisitko sijaissynnyttäjäksi?

Vierailija
18.12.2014 |

Jos suomessa olisi mahdollista, entä millä rahasummalla? Synnyttäisitkö homoille?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

20  000 puhtaana käteen ja synnyttäisin myös homoille. Ilmaiseksi tai pienestä rahasta en tekisi sitä koskaan.

Vierailija
42/51 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 14:45"]

Kyllä, raskaana oloa ja synnytystä kaipaan, lapsia en enää yhtään.. 20 000e ottaisin, koska en voisi tehdä työtäni koko raskausaikana..

[/quote]

Minä myös,.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostuisi kenellekään enkä mistään hinnasta. Raskauteen ja synnyttämiseen liittyy aina riskejä ja luulen, että odottava äiti kiintyy vauvaan (vaikka se ei biologisesti hänen olisikaan) ja en usko, että vauvasta luopuminen olisi helppoa tai mahdollista. Luulen, että minusta tuntuisi lapsesta luopuminen samalta kuin luopuisi biologisesta lapsestaan ja vaan antaisi sen jollekin toiselle kasvatettavaksi.

En lainkaan vähättele lapsettomuutta ja ymmärrän, että se voi olla todella rankkaa siitä kärsivälle. Silti ajattelen niin, että luonto tekee joskus selittämättömiä asioita ja joskus ne pitää vaan hyväksyä. Kaikki eivät voi saada lasta ja se on vaan joskus hyväksyttävä, lasta ei voi hankkia tai vaatia keinolla millä hyvänsä.

Vierailija
44/51 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 14:56"]20  000 puhtaana käteen ja synnyttäisin myös homoille. Ilmaiseksi tai pienestä rahasta en tekisi sitä koskaan.
[/quote]

Aika halvalla tekisitte, mä ite puntaroin siinä 500 000 ja miljoonan välillä :D
Sp

Vierailija
45/51 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostuisi.

Vierailija
46/51 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli niin kauhea synnytys että.pohdin just että riittäisköhän edes 1miljoonaa euroa siihen että synnyttäisin uudestaan..

Repesin peräsuoleen asti enkä ole koskaan toipunut siitä täysin fyysisesti. Enkä kyllä henkisestikään :(

Vierailija
47/51 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasteni tai sisarusteni puolesta voisin, jos tarvetta olisi. Muuten en. Kulut toivoisin korvattavan, varsinaista palkkaa en tarvitsisi.

Vierailija
48/51 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paljon maksetaan. Geenit sen verran hyvät, ettei halvalla lähtisi.

Vierailija
49/51 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen haaveillut koko aikuisen ikäni että voisin antaa jollekin tällaisen lahjan. Olen tehnyt 4 lasta ja ikää minulla 30v. Aina mennyt kaikki hyvin, raskaudet ja synnytys. En ole koskaan esim. Revennyt yhtään. Mielestäni on ihan hölynpölyä että lapseen kiintyy jo raskausaikana.... Kyllä kai sitten jos yksin mahalleen kaikki päivät juttelee mutta jos on muutama lapsi jo valmiina ja työssäkäyvä niin ei ehdi :D

Kyllä minä mielellään maksun ottaisin, esim. 30 000€. Käyttäisin sen käsirahaksi omaan asuntoon.

Vierailija
50/51 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikella on hintansa. Omani on tosin niin tähtitieteellinen ettei sitä kukaan maksa.

Vierailija
51/51 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 14:42"]

Jos suomessa olisi mahdollista, entä millä rahasummalla? Synnyttäisitkö homoille?

[/quote]

En,ajatuksena kaunis mutta pelkään kipua niin etten tiedä pystyisinkö synnyttämään edes omaa lasta,saati sitten lasta jollekin muulle. Munasoluja voisin luovuttaa kyllä,ja jos auttaisin muita ihmisiä hankkimaan lapsen,en tekisi eroa ovatko tulevat vanhemmat homoja vai heteroja.