Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, mikä sinua kiihottaa?

Vierailija
18.12.2014 |

Olen viime aikoina pohtinut seksuaalisuuden olemusta ja sitä, mikä naisia kiihottaa. Asia on toki varmasti yksilöllistä, mutta mikä synnyttää halun seksiin? Mitä se vaatii, että halu johtaa käytännön toimiin?

Asiaa voisi pohtia vielä lisää vaikkapa seuraavan esimerkin kautta.

Onko sinulla miespuolista ystävää, kaveria tai tuttavaa, josta pidät, mutta jonka kanssa et ole harrastanut seksiä? Ulkoisesti mies on sellainen, että periaatteessa voisit harrastaa hänen kanssasi seksiä, mutta jostakin syystä ajatus seksistä ei ole noussut mieleesi.

Mies on mielestäsi älykäs, koet voivasi luottaa häneen ja viihdyt hänen seurassaan erittäin hyvin. Sinua ei kuitenkaan ole kiihottanut. Ajatuksesi tai kehosi eivät ole seksuaalisesti virittyneet hänen seurassaan.

Mitä mielestäsi pitäisi tapahtua, että sinun ja tämän miehen välille syntyisi seksuaalinen jännite? Mikä saisi sinut kiihottumaan? Mikä saisi sinut ajattelemaan seksin harrastamista hänen kanssaan?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla taas unelma panna vaimoke poikakaverilles pantavaxx.näitähän riiitttää.

Vierailija
2/34 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos molemmille tulisi avioero ja sopiva yksinäisyys niin EHKÄ olisi edes teoriassa mahdollista. Tai sitten ei. En vain osaa ajatella hyvästä ystävästä niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kohtalontoverit toisensa syliinsä ottaisi.

Vierailija
4/34 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kuivasti kirjoitettua koska väsyttää jo, mutta ehkä saat poimittua tärkeimmän...

Vaikka naisen seksuaalinen kiihottuminen on yksilöllistä ja muuttuvaa, on olemassa tiettyjä yleispiirteitä, jotka pätevät lähes kaikkiin naisiin. Nämä piirteet pohjautuvat naisen evoluutioon ja aivojen rakenteeseen. Sen ansiosta nainen voi huomata tuntevansa kiinnostusta myös sellaista miestä kohtaan, jota ei aikaisemmin ajatellut seksuaalisesti... ja siinä vaiheessa, nainen ei oikeastaan mahda mieltymykselleen mitään.

Tuo evoluutiojutska toimii ikään kuin tiedostamattomalla tasolla. Vaikka miesmaku muuttuu iän myötä, tietyt piirteet säilyvät samana. Nainen kiinnostuu miehestä käsittääkseni silloin, kun seuraavat kriteerit täyttyy: mies on olemukseltaan miellyttävä (ei tarvitse olla komea)... Hän ottaa naisen huomioon, mutta ei kuitenkaan ole tyrkyllä eikä yritä mitään - tämä on erittäin tärkeää!! Mies suhtautuu elämään positiivisesti, ja on tietyllä tapaa hillitty. Toisin sanoen, hän on ITSEVARMA. Niin itsevarma, että pitää naisen seuraa arvokkaana, mutta ei itselleen välttämättömänä. Tälläinen mies viestittää naiselle primitiivisellä geenitasolla: 

"itsevarmuuteni perustuu siihen, että tiedän olevani pätevä.En juokse perääsi, koska minulla riittää naisia, jotka haluavat minua. Tämä taas perustuu siihen, että pätevänä tyyppinä pystyn tarjoamaan naiselle hyvin ruokaa ja suojaa. Minun siittämät jälkeläiset ovat myös todennäköisemmin päteviä. Siksi minun huomioni on kilpailemisen arvoista."

Kun nainen kohtaa tämänkaltaista itsevarmuuttaa, hänen mielenkiintonsa herää, ja hän alkaa  kokea seksuaalista halua.

Menestyvillä miehillä tämä itsevarmuus tulee yleensä luonnostaan. Mutta kuka tahansa voi sen opetella, ja "huijata" naisen perustaipumusta kiintyä "loistosaaliiseen". Ei tarvitse olla rikas, komea jne. vaan itsevarma - tai käyttäytyä, kuin olisi itsevarma. Naiselle voi antaa huomiota, mutta jos hänelle antaa kaikkensa, jää "ystävätasolle"! Miehen pitää osata jättää nainen hiukan "nälkäiseksi" ja epävarmaksi. Nainen haluaa haastetta, nainen haluaa valloittaa. Jos yrität liikaa olla se täydellinen symppis, se on melkein pahinta, mitä voit tehdä. Siihen se kehitys jämähtää: nainen saa sinulta jotain tarvetta tyydytettyä ilman, että hänen tarvitsee antaa seksiä. Tai naisen aivot eivät saa edes tilaisuutta kiintyä tavalla, jolla hän haluaisi seksiä.

Tuosta esimerkistä, jos nainen voi luottaa mieheen,  ja viihtyy miehen seurassa, joka on myös ok ulkonäöltään, se on jo melkoinen saavutus. Miksei homma sitten etene? Luultavasti siksi, että siinä ei ole tilaa haasteelle. Mutta puuttuvan karisman voi korvata kekseliäisyydellä. Jos mietitään millaiset miehet tekevät helpoiten vaikutuksen naisiin, voidaan ehkä ottaa heistä jotain mallia - kunhan se tulee itselle luonnostaan.

Ei pidä koskaan osoittaa malttamattomuutta, silloin kun on tarkoitus esittää "seksistä riippumatonta". Nainen aistii silloin herkästi, että yrität jotain. Täytyy antaa naisen haluta sinua - ja jopa silloin, jättää hänet tyydyttämättä! Jatkaen kuitenkin huomion antamista. Naiset tekevät tätä miehille tajuamattaan...mutta sama periaate pätee myös toisinpäin.

Mitä tahansa teetkin, pääasia on, että luotat itseesi, etkä aseta mitään aikatauluja suhteen kehittymiselle.

Halaaminen on muuten yksi hyvä keino, totuttaa läheisyyteen. Voit sanoa vilpittömästi, että haluat vain halata, koska tykkäät hänestä - ystävänä. Halaatkaa usein, älä yritä pussata.

Yksi hyvä neuvo... keskity enemmän ITSEESI. Omaan nautintoosi, kun saat katsella tätä naista... Siihen, mikä sinusta tuntuu hyvältä. Silloin voit oikeasti antaa itsesti ihan eri tavalla, verrattuna siihen, että keskityt liikaa naiseen.

Vierailija
5/34 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohhoh! Aika hyvä teksti 5lta!

Meinasin itse vastata juuri tuon koskettamisen.

Miehen ei todellakaan tarvitse olla "hyvän näköinen" joku siinä miehessä vain vetoaa.

Itse tosin käyn kaikki miehet läpi päässäni panisin, en panisi lokiikalla melkein heti kun tapaan tai näen kadulla. Mutta näissäkin en panisi miehet päätyvät joskus panisin listalle kun tutustun tai vietän aikaa heidän kanssaan.

Vierailija
6/34 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottumiseen tarvitsen itse ainakin sen tietyn tunteen ja kemioiden synkkaamisen. Kaverin kanssa se tunne puuttuu.

Vierailija
7/34 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisnäkökulmaa lisää kiitos. En ole vieläkään oppinut ymmärtämään minkä kautta naisen panetus käynnistyy

Vierailija
8/34 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
9/34 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma homma että naiset  ei viitsi vastata koskaan silloin kun heistä on kyse tai muutenkaan tällaisiin yksinkertaisiin ketjuihin mutta sitten aihe vapaalla jauhetaan 500 viestiä jostain niin turhanpäiväisestä saippuasarjasta...

Vierailija
10/34 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 07:15"]

Kiihottumiseen tarvitsen itse ainakin sen tietyn tunteen ja kemioiden synkkaamisen. Kaverin kanssa se tunne puuttuu.

[/quote]

Miten määrittyy jääkö mies kaveriksi jos tunteen puutoksesta ei ole vielä havaintoa ?

Vierailija
11/34 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 01:09"]

Tämä on kuivasti kirjoitettua koska väsyttää jo, mutta ehkä saat poimittua tärkeimmän...

Vaikka naisen seksuaalinen kiihottuminen on yksilöllistä ja muuttuvaa, on olemassa tiettyjä yleispiirteitä, jotka pätevät lähes kaikkiin naisiin. Nämä piirteet pohjautuvat naisen evoluutioon ja aivojen rakenteeseen. Sen ansiosta nainen voi huomata tuntevansa kiinnostusta myös sellaista miestä kohtaan, jota ei aikaisemmin ajatellut seksuaalisesti... ja siinä vaiheessa, nainen ei oikeastaan mahda mieltymykselleen mitään.

Tuo evoluutiojutska toimii ikään kuin tiedostamattomalla tasolla. Vaikka miesmaku muuttuu iän myötä, tietyt piirteet säilyvät samana. Nainen kiinnostuu miehestä käsittääkseni silloin, kun seuraavat kriteerit täyttyy: mies on olemukseltaan miellyttävä (ei tarvitse olla komea)... Hän ottaa naisen huomioon, mutta ei kuitenkaan ole tyrkyllä eikä yritä mitään - tämä on erittäin tärkeää!! Mies suhtautuu elämään positiivisesti, ja on tietyllä tapaa hillitty. Toisin sanoen, hän on ITSEVARMA. Niin itsevarma, että pitää naisen seuraa arvokkaana, mutta ei itselleen välttämättömänä. Tälläinen mies viestittää naiselle primitiivisellä geenitasolla: 

"itsevarmuuteni perustuu siihen, että tiedän olevani pätevä.En juokse perääsi, koska minulla riittää naisia, jotka haluavat minua. Tämä taas perustuu siihen, että pätevänä tyyppinä pystyn tarjoamaan naiselle hyvin ruokaa ja suojaa. Minun siittämät jälkeläiset ovat myös todennäköisemmin päteviä. Siksi minun huomioni on kilpailemisen arvoista."

Kun nainen kohtaa tämänkaltaista itsevarmuuttaa, hänen mielenkiintonsa herää, ja hän alkaa  kokea seksuaalista halua.

Menestyvillä miehillä tämä itsevarmuus tulee yleensä luonnostaan. Mutta kuka tahansa voi sen opetella, ja "huijata" naisen perustaipumusta kiintyä "loistosaaliiseen". Ei tarvitse olla rikas, komea jne. vaan itsevarma - tai käyttäytyä, kuin olisi itsevarma. Naiselle voi antaa huomiota, mutta jos hänelle antaa kaikkensa, jää "ystävätasolle"! Miehen pitää osata jättää nainen hiukan "nälkäiseksi" ja epävarmaksi. Nainen haluaa haastetta, nainen haluaa valloittaa. Jos yrität liikaa olla se täydellinen symppis, se on melkein pahinta, mitä voit tehdä. Siihen se kehitys jämähtää: nainen saa sinulta jotain tarvetta tyydytettyä ilman, että hänen tarvitsee antaa seksiä. Tai naisen aivot eivät saa edes tilaisuutta kiintyä tavalla, jolla hän haluaisi seksiä.

Tuosta esimerkistä, jos nainen voi luottaa mieheen,  ja viihtyy miehen seurassa, joka on myös ok ulkonäöltään, se on jo melkoinen saavutus. Miksei homma sitten etene? Luultavasti siksi, että siinä ei ole tilaa haasteelle. Mutta puuttuvan karisman voi korvata kekseliäisyydellä. Jos mietitään millaiset miehet tekevät helpoiten vaikutuksen naisiin, voidaan ehkä ottaa heistä jotain mallia - kunhan se tulee itselle luonnostaan.

Ei pidä koskaan osoittaa malttamattomuutta, silloin kun on tarkoitus esittää "seksistä riippumatonta". Nainen aistii silloin herkästi, että yrität jotain. Täytyy antaa naisen haluta sinua - ja jopa silloin, jättää hänet tyydyttämättä! Jatkaen kuitenkin huomion antamista. Naiset tekevät tätä miehille tajuamattaan...mutta sama periaate pätee myös toisinpäin.

Mitä tahansa teetkin, pääasia on, että luotat itseesi, etkä aseta mitään aikatauluja suhteen kehittymiselle.

Halaaminen on muuten yksi hyvä keino, totuttaa läheisyyteen. Voit sanoa vilpittömästi, että haluat vain halata, koska tykkäät hänestä - ystävänä. Halaatkaa usein, älä yritä pussata.

Yksi hyvä neuvo... keskity enemmän ITSEESI. Omaan nautintoosi, kun saat katsella tätä naista... Siihen, mikä sinusta tuntuu hyvältä. Silloin voit oikeasti antaa itsesti ihan eri tavalla, verrattuna siihen, että keskityt liikaa naiseen.

[/quote]

Ihan hyvin kirjoitettu mutta eri juttu kuinka kauan nainen jaksaa katsoa tuollaista pelleilyä. On mahdoton yhtälö pidemmän päälle antaa huomiota ja olla vaikea koska naisen markkina-arvo tuo lähelle myös muita miehiä jatkuvasti joista nainen voi valita vain seuraavan kun edellinen alkaa käymään hermoille. Myöskin jos jätä kaiken tekemisen naisen vastuulle jäät varmasti ilman seksiä itse koska naiset ei tunnetusti tee mitään alotteita minkään suhteen. Todella monet vain odottavat vaikka huomaavat ettei odottamalla tapahdu mitään. Hetken aikaa odoteltuaan tulee joku toinen uros osoittamaan kiinnostusta jolloin nainen luovuttaa ja jatkaa katsomaan seuraavaa korttia. Myöskin ajan kuluessa joka ikinen alkaa kyllästyttämän eikä naista voi loputtomiin pitää otteessa olemalla kylmä. Tiivistettynä jos naiselle annat jonkun tehtävät johon liittyy aloite jää se todennäköisesti ainakin osittain hoitamatta. Itse en käsitä miten nykyinen naisystäväkin on sanonut avoimesti ettei uskalla tehdä aloitetta vaikka olen monet kerrat rohkaissut ja kertonut kädestä pitäen ettei asia vaadi paljoa. Sen sijaan olo on vähän väliä niinkuin vetäisi yksin köyttä perässään eikä loputtomiin jaksa tehdä aina alotteita sen takia että on mies.

Lisätään vielä että seksin ei todellakaan kuulu olla mikään keino kiristää tai hakea huomiota vaan kahden ihmisen aistillinen hetki joka yhdistää molempia sekä henkisesti että fyysisesti tyydyttäen

Vierailija
12/34 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten luulet että lesbosuhteissa tehdään aloite? Kyllä se on ihan naisesta kiinni. Mua panettaa aamuisun tai iltaisin niin suutelen vaimoa poskelle tai kaulalle ja hivelen vatsaa ja reisiä ja pillua. Samoin hän tekee minulle ja näon päästään seksiin. Minä kiihotun siitä kun toinen hieroo itseään tai lähentelee minua kiihotun myös siitä kun katson tai ajattelen toista koska hän on niin helkkarin seksikäs.

T. N35

Vierailija
13/34 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, kiitos täällähän on hyvin vastauksia. Jatketaan ihmeessä keskustelua.

Tuolla alun skenaariolla viittasin siis yhtä aikaa sekä omaan elämäntilanteeseeni että halusin tehdä asetelmasta samalla myös yleisemmän.

Oma elämäntilanteeni on se, että minusta tuntuu, että olen nykyään aika hyvä ystävystymään. Minusta tuntuu, että minuun myös aidosti luotetaan ja minusta pidetään. Nämä ovat asioita, joista olen tosi kiitollinen. Tässä taannoin minulle kävi jopa niin, että eräs naispuolinen kaverini yritti parittaa minua eräälle kaverinsa kaverille. (Ei syntynyt romanssia, mutta ei siitä sen enempää.)

Uskon, että teen joitakin asioita siis oikein. Mutta jostakin syystä naispuoliset kaverini tai ystäväni eivät näe sitä optiota, että heillä ITSELLÄÄN voisi olla minun kanssani jotakin intiimimpää. Tai jos joku heistä näkee, niin se ei tule koskaan ilmi. Tai jos tulee, niin minä olen sille sokea.

Eli juttu on se, mitä seksuaalisiin tunteisiin tulee, niin minä vedän jossakin kohtaa tällä hetkellä vikaan. Ehkä en ole ollut itse tarpeeksi seksuaalinen. Ehkä olen pitänyt oman seksuaalisuuteni jollakin tapaa piilossa. Tällä hetkellä mietin sitä, miten nostaa seksuaalisuuden teema esiin.

Ei minun tarvitse kaikkien naispuolisten kavereitteni kanssa tietenkään panna. Seksi tai seksittömyys ei ole syy, miksi olen ystävä jonkun kanssa. Mutta joskus seksi voi olla kivaa, eikä sen tarvitse muuttaa suhteen luonnetta, vai tarvitseeko?

Voiko seksin siis nostaa tuosta vain keskusteluun? Kysynkö naispuoliselta ystävältäni vain, että "pannaanko?", ja katson sitten, miten hän reagoi? Tai toteanko, että "haluan harrastaa kanssasi seksiä"?

Hmm... voisiko se olla kaikessa yksinkertaisuudessaan noin?

Vierailija
14/34 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, voihan sitä kokeilla. Tuolla tavalla saadaan ainakin ajatukset ohjattua seksiin ja otat tilanteessa aloitteen omiin käsiisi.

Vierailija
15/34 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtekää yhdessä reissuun. Muutama vuorokausi samalla porukalla ja iltaisin pientä biletystä. Aamuisin alkaa naisillakin tekemään mieli ja samalla huomaa ympäristön miehet ihan uudessa alossa.

Vierailija
16/34 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsevarmuus kaikissa muodoissaan, myös koskettamisessa. Ei epävarmaa haparoivaa hipelöintiä vaan varmat tukevat otteet. Pitkä vakaa katsekontakti. Määrätietoisuus suhteen eteenpäinviemisessä, kutsut treffeille jne.

Vierailija
17/34 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 12:45"]

Itsevarmuus kaikissa muodoissaan, myös koskettamisessa. Ei epävarmaa haparoivaa hipelöintiä vaan varmat tukevat otteet. Pitkä vakaa katsekontakti. Määrätietoisuus suhteen eteenpäinviemisessä, kutsut treffeille jne.

[/quote]

Miten pidät itsevarman kosketuksen jos sellaineno on heti lääppimistä ja saat lääppijän maineen 

Vierailija
18/34 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 12:45"]

[/quote]

Eli suurimmat vastuut miehelle ja mitä sinä teet suhteen eteen? .. Annat pillua?

Vierailija
19/34 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alan ymmärtää ap sun kysymystä. Tiedän itsekin näitä miehiä joiden kanssa ystävystyn ja tietyssä vaiheessa mennään yli siitä pisteestä että seksi tulisi vielä kysymykseen. Se vaatii fyysisyyttä. Jos siis ystävystyt naisen kanssa ja haluat seksiä niin sun pitää näyttää se fyysisesti. Voithan kysyä vaikka saanko suudella sua. Myös intensiivinen katsominen ja oikeasti lähelle meneminen auttaa. Itse ainakin yritän pitää intiimiä kosketusta ja katsetta pelissä ja vihjailevaa puhetta väliin.

Vierailija
20/34 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit olla myös "kiero". Sano osaavasi ennustaa kädestä, ota käsi, piirtele viivoja ja selitä puutaheinää. Molempia naurattaa ja olet kosketusetäisyydrllä. Lisäksi useimmat naiset tykkäävät horoskoopeista ja ennystuksista. Siirrä hiussuortuva korvan taa. Sano, että kasvoissa on jotain, pyyhkäise hellästi ja sitten hylyile, että ei siinä mitään ollutkaan. Pyydä saada tutkia ranne-\kaulakorua tarkemmin. Näin saat tekosyyn koskettelulle. Mitä tökerömpi tekosyy sen parempi. Nainen tajuaa, että keksit tekosyyn vain päästäksesi lähelle ja alkaa miettiä että haluaako tuo mues lähelleni, kenties minäkin haluan hänen lähelleen. Tässä tällaisia "työkalu"ajatuksia näin alkuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi