Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poistanko viestin lukematta?

Vierailija
18.12.2014 |

Olen työharjoittelijana eräässä pikku firmassa. Töitä teen yhden ihmisen kanssa kahdestaan. Aluksi meni ihan hyvin ja oli jopa mukavaa, mutta ei ole enää.

Tämä työntekijä on muuttunut tosi oudoksi minua kohtaan, minun ei ole enää kiva mennä harjoitteluun. Kun jouduin lähtemään aikaisemmin tänään harjoittelusta ja tämä työntekijä oli juuri silloin muualla niin minä vain lähdin. 

Paikan pomolle olen sanonut että joudun aikaisemmin lähtemään (lähdin siis 15min aikaisemmin). Sopimuksessa lukee, että työnantajalle täytyy ilmoittaa.

Toki olisin sanonut myös tälle työntekijälle, mutta unohdin sen aiemmin varmaan juuri siksi että olin jo asiasta pomoa informoinut. 

Nyt tämä työntekijä pisti minulle tekstiviestin, jota en ole avannut enkä tiedä haluanko avata. Tasan taatusti sisältö on luokkaa "ei saa lähteä ilmoittamatta, lähdit liian aikaisin" tms. Argh.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue ja tarvittaessa vastaa että lähdit pomon luvalla.

Vierailija
2/13 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikset lukisi. Ei siihen vastata tarvitse :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se työntekijä hoitaa kulunvalvontaa? Yrittääkö pomoksi pomon paikalle?

Vierailija
4/13 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaa vaan. Ei ole pakko vastata. Töissä voit sanoa, että pomolle on kyllä ilmoitettu. Älä hermostu äläkä lähde mukaan riitelyyn. Sehän se naurettava on.

Vierailija
5/13 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole höpsö. Luet tietysti, ja vastaat vaan tyynesti, että "minulla oli pomon lupa, enkä sinulle voinut sanoa, koska et ollut paikalla lähtiessäni. Pahoittelen, jos tuosta oli sinulle haittaa. Ystävällisin terveisin XX"

Et voita mitään hankkiutumalla riitoihin. Ole siis napakka, mutta ystävällinen.

Vierailija
6/13 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku luit? Mitä siinä oli?

Vierailija
7/13 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut. Olen juuri sellainen ihminen että tosi helposti pahoittan mieleni... 

Mietin sitäkin että vastaan juuri tuon yhden esimerkin mukaisesti lukematta viestiä! Mutta en tiedä.

kuitenkin jotain ehkä voisin vastata, koska seuraava työpäivä tulee todnäk olemaan kuitenkin vielä vttumaisempi. 

Prkl!

Vierailija
8/13 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 12:54"]

En lukenut. Olen juuri sellainen ihminen että tosi helposti pahoittan mieleni... 

Mietin sitäkin että vastaan juuri tuon yhden esimerkin mukaisesti lukematta viestiä! Mutta en tiedä.

kuitenkin jotain ehkä voisin vastata, koska seuraava työpäivä tulee todnäk olemaan kuitenkin vielä vttumaisempi. 

Prkl!

[/quote]

Nyt vaan avaat sen viestin. Älä vastaa vielä mitään. Katso mitä asia koskee. Älä hermostuta itseäsi etukäteen, voi olla että kyseessä on joku ihan muu asia. 

Vierailija
9/13 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, joko luit?

Vierailija
10/13 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaa nyt se viesti, hölmö! Turhaan siinä tuskailet mitä siinä ehkä mahdollisesti mahtaa olla. Ei se siitä näytöstä hyökkää sinua puremaan!!! Lue se niin sitten tiedät.

Vierailija
11/13 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh, lue se viesti ja sitten päätät haluatko vastata vai et. Tuskin joudut ongelmiin jos pomo jonka kanssa sovit että lähdet aikaisemmin on vastuuhenkilösi. 

Mutta ihan silleen vinkkinä että kohteliasta on kyllä ilmottaa työparillekin että lähtee aikaisemmin jotta voitte suunnitella päivän työt sen mukaan eikä hänen tarvitse kuluttaa aikaa ja energiaa sen ihmettelyyn minne olet mennyt vaikka työaikaa on vielä jäljellä :) 

Vierailija
12/13 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten kysyi, että onko kaikki ok kun hävisit.

Vierailija
13/13 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se avaa sitä viestiä. Huomio huoraa nyt että saisi kaikki uteliaiksi. Ei kukaan voi olla noin tyhmä.