Lue keskustelun säännöt.
Miehen mielestä on harmi,
15.01.2015 |
kun äitini ei pitänyt päätään, kun miettivät isäni ja heidän vanhempiensa kanssa minulle nimeä.
Ehkä annamme sen nimen sitten omalle tyttärellemme, jos sellaisen joskus saamme.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla