PMS ja aamiainen tänään
Mulla on n. 5 päivää ennen menkkoja ahmimishaluja. Aamiaiseni tänään klo 7.30.
-puolikas pitsa (kasvistäytteillä)
- pepsimaxia
-mustikkamuffinssi
-juustonaksuja n. 1/3 isosta pussista
-marianne-karkkeja puoli pussia.
Syön vasta huomenna aamulla uudelleen. Ihan järkyttävän epäterveellistä ja taas vituttaa. Ja itkettää. Lähinnä vituttaa.
Kommentit (5)
Mulla pitäis alkaa menkat huomenna ja maha on niin kipeä että en pysty syömään. Oksettaakin. Mukava tällanen 3-4pvän paasto joka kuukausi.. taitaa vaan pahentaa kipuja tämä, mutta ei voi mitään.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 12:34"]
Mulla pitäis alkaa menkat huomenna ja maha on niin kipeä että en pysty syömään. Oksettaakin. Mukava tällanen 3-4pvän paasto joka kuukausi.. taitaa vaan pahentaa kipuja tämä, mutta ei voi mitään.
[/quote]
:(
Mut sä et ainakaan liho.
Ap
Ei ahmimista, mutta hajuaisti voimistuu ja kaikenlainen löyhkä inhottaa, myös kanssa ihmisten ominaishaju!! Samoin äänet ärsyttää, esim purkan mässytys saa hulluuden partaalle. Nämä tuntuu iän myötä lisääntyvän..kivaa ; )
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 12:44"]
Ei ahmimista, mutta hajuaisti voimistuu ja kaikenlainen löyhkä inhottaa, myös kanssa ihmisten ominaishaju!! Samoin äänet ärsyttää, esim purkan mässytys saa hulluuden partaalle. Nämä tuntuu iän myötä lisääntyvän..kivaa ; )
[/quote]
Mulla myös hajuaisti terävöityy. Ja tosiaan syön sellaista mitä en koskaan muutoin voi sietää esim. juustonaksut hyi hitto mitä paskaa :/ (mieheltä oli jäänyt kaappiin).
Ap
Olenko ainoa, jolla syömishäiriö ennen menkkoja?
Ap