Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PMS ja aamiainen tänään

Vierailija
18.12.2014 |

Mulla on n. 5 päivää ennen menkkoja ahmimishaluja. Aamiaiseni tänään klo 7.30.

-puolikas pitsa (kasvistäytteillä)

- pepsimaxia

-mustikkamuffinssi

-juustonaksuja n. 1/3 isosta pussista

-marianne-karkkeja puoli pussia.

Syön vasta huomenna aamulla uudelleen. Ihan järkyttävän epäterveellistä ja taas vituttaa. Ja itkettää. Lähinnä vituttaa. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainoa, jolla syömishäiriö ennen menkkoja?

Ap

Vierailija
2/5 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pitäis alkaa menkat huomenna ja maha on niin kipeä että en pysty syömään. Oksettaakin. Mukava tällanen 3-4pvän paasto joka kuukausi.. taitaa vaan pahentaa kipuja tämä, mutta ei voi mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 12:34"]

Mulla pitäis alkaa menkat huomenna ja maha on niin kipeä että en pysty syömään. Oksettaakin. Mukava tällanen 3-4pvän paasto joka kuukausi.. taitaa vaan pahentaa kipuja tämä, mutta ei voi mitään.

[/quote]

:(

Mut sä et ainakaan liho.

Ap

Vierailija
4/5 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahmimista, mutta hajuaisti voimistuu ja kaikenlainen löyhkä inhottaa, myös kanssa ihmisten ominaishaju!! Samoin äänet ärsyttää, esim purkan mässytys saa hulluuden partaalle. Nämä tuntuu iän myötä lisääntyvän..kivaa ; )

Vierailija
5/5 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 12:44"]

Ei ahmimista, mutta hajuaisti voimistuu ja kaikenlainen löyhkä inhottaa, myös kanssa ihmisten ominaishaju!! Samoin äänet ärsyttää, esim purkan mässytys saa hulluuden partaalle. Nämä tuntuu iän myötä lisääntyvän..kivaa ; )

[/quote]

Mulla myös hajuaisti terävöityy. Ja tosiaan syön sellaista mitä en koskaan muutoin voi sietää esim. juustonaksut hyi hitto mitä paskaa :/ (mieheltä oli jäänyt kaappiin).

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän