Rengaspaineiden mittauspisteet kauppakeskusten parkkihalleihin!
Olisi tosi hienoa, jos kauppakeskusten parkkihalleissa olisi rengaspaineiden mittauspisteet.
Kommentit (47)
Käy Motonetistä tai vastaavasta ostamassa 10 € rengaspainemittari niin voit mittailla paineita vaikka joka päivä missä tahansa!
Osta uusi auto jossa on autoon itseensä rakennettu rengaspaineanturit.
Motomaatissa rengaspaineiden mittaus ja ilman lisäys palveluna muutaman euron.
No mä voin puhelimen apista vilkaista rengaspaineet
Ap. tarkoittaa varmaankin sellaista rengaspainepistettä jossa on paineilmaa sen renkaan täyttämiseksikin. Kannatan. Paljon mukavampi olisi parkkihallissa tarkastaa ja säätää rengaspaineet kuin kovassa pakkasessa ja viimassa taivasalla. Tai edes kesällä sateessa.
Yleensä Murphyn lain mukaan se rengaspainevalvonnan valo syttyy juuri kaikkein epämiellyttävimmän sään vallitessa.
Vierailija kirjoitti:
Huoltoasemilta löytyy.
Itse asiassa aika harvoilta enää.
Jos ilmaa voi lisätäkin mittauksen lisäksi, niin ihan hyvä idea. Huoltoasemiltahan nuo on vähentyneet, koska torspot rikkoo niitä. Parkkihallien tilat ovat tosin usein niin ahtaat, että voi aiheuttaa ongelmia, jos useampi autoilija jonottaa rengaspainevehkeelle.
Mulla on Makitan akkuköyttöinen renkaiden täyttö härpäke. Ihan hoituu kotipihalla renkaiden täyttäminen.
Sit siellä seisoo autot jonossa, että ei pääse kauppaan eikä kaupasta pois.
Shell palveludude takaisin.
Tankkas auton, lisäs pissapojan nesteet ja tarkisti rengaspaineet.
Kaitpa tuo loppui sen takia kun ei ole enää niitä Shell:ejä..
Ja tottakai tämäkin palvelu pitää saada ilmaiseksi, joku muu maksaa
Kyllä nyt sen täytön ajan kestää olla ulkona huoltiksella. Lämmintä päälle.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on Makitan akkuköyttöinen renkaiden täyttö härpäke. Ihan hoituu kotipihalla renkaiden täyttäminen.
Lisäksi autoissa joissa ei ole enää vararengasta mukana, on sen tilalla paikkasarja, pullollinen paikka-ainetta ja ilmakompressori. Onhan se kyllä aika kömpelöä kaivella sieltä tavaratilan pohjalta esille ja asetella käyttövalmiiksi, auto pitää olla käynnissä kun vie niin paljon vissiin virtaa ja on melko hidaskin. Lisäksi niin tiukkaan pakattu että joutuu huolellisesti kieputtelemaan johdot ja letkut takaisinkin että se mahtuu koteloonsa.
Tuollainen akkukäyttöinen täyttölaite voisi olla kyllä kätevämpi, pitää laittaa harkintaan.
Saisi tulla joku sellainen täyden palvelun huoltoasema. Ajaisit tankille niin huoltoaseman henkilökunta tankkaisi, katsoisi nesteet ja lisäisi tarvittaessa niitä. Sen jälkeen ajaisi auton parkkiin ja toisi sinulle avain sisälle missä istut kahvilla. Mielellään maksaisi sellaisesta extraa.
Tupakansytkärilaturilla toimiva ilmanpainemittari maksaa kympin. Surkeaa on, jos et semmoista omista
Vierailija kirjoitti:
No mä voin puhelimen apista vilkaista rengaspaineet.
Okei? Vilkaseppa paljonko mulla on renkaissa paineita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi autoissa joissa ei ole enää vararengasta mukana, on sen tilalla paikkasarja, pullollinen paikka-ainetta ja ilmakompressori. Onhan se kyllä aika kömpelöä kaivella sieltä tavaratilan pohjalta esille ja asetella käyttövalmiiksi, auto pitää olla käynnissä kun vie niin paljon vissiin virtaa ja on melko hidaskin. Lisäksi niin tiukkaan pakattu että joutuu huolellisesti kieputtelemaan johdot ja letkut takaisinkin että se mahtuu koteloonsa.
Tuollainen akkukäyttöinen täyttölaite voisi olla kyllä kätevämpi, pitää laittaa harkintaan.
Suosittelen. Kooltaan se on ehkä puolentoistalitran maitotölkin kokoinen. Eikä ole vaikea käyttää. Napauttaa vaan renkaaseen kiinni, koneeseen kun asetettu haluttu paine,niin nappia painamalla se hurluttaa kunnes rengas on täynnä.
Yhtä hienosti nekin on aina rikki. Kuten huoltoasemilla yhtenään. Omalla pärjää parhaiten.
Mutta sitten turvallisuusmääräyksiin. Voi olla, että mittauslaite onnistuu. Paineen lisääminen voi olla hallissa toinen juttu. Kun siellä liikkuu paljon ihmisiä.
Hyvä idea. Ehkä olisi parempi tehdä ehdotus suoraan kauppakeskukselle. Voisivat jopa tarttua siihen. Tätä kautta asia ei etene.