apua! alapääongelma...
Hei! Minulla on nyt 1,5 viikkoa ollut nolo ja inhottava vaiva. Alapäässä klitoriksessa on sellainen "roskan" tunne eli ihan niin kuin siellä olisi jotain mikä ärsyttää. Oon koittanut tutkia mutta en ole nähnyt siellä mitään poikkeava, ehkä pientä punoitusta vain.
Oon suihkutellut lämpimällä vedellä ja laittanut bepanthenia mutta ei ole ainakaan vielä auttanut.
Mulla oli viime maaliskuussa sama vaiva ja silloin meni ohi heti kun tajusin laittaa sinne bepanthenia. Mitä ihmettä tää voisi olla?
Kommentit (16)
Up, eikö kellään muulla ole ollut tälläistä vaivaa tai neuvoja mikä auttais?
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 12:35"]Oletko harrastanut suojaamatonta seksiä?
[/quote]
Olen mutta mieheni kanssa jonka kanssa olen kolme vuotta ollut joten en nyt ekana epäilis sp -tautia. Ja tosiaan viimeksi kun vaivaa oli niin meni bepanthenilla pois..
Hiivatulehduslääkkeet ei auta.
Ap
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 12:38"][quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 12:35"]Oletko harrastanut suojaamatonta seksiä?
[/quote]
Olen mutta mieheni kanssa jonka kanssa olen kolme vuotta ollut joten en nyt ekana epäilis sp -tautia. Ja tosiaan viimeksi kun vaivaa oli niin meni bepanthenilla pois..
Hiivatulehduslääkkeet ei auta.
Ap
[/quote]
Kasvain
Haavaumat aiheuttaa roskan tunnetta.oletko tsiikannut ettei rikkeimiä?
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 12:46"]Haavaumat aiheuttaa roskan tunnetta.oletko tsiikannut ettei rikkeimiä?
[/quote]
Koitin katsoa ja en mielestäni nähnyt siellä mitään. Voiko olla että olisi joku tosi pieni haavauma mitä ei huomaa helpolla? Jos ois sellainen niin eikös bepanthenin pitäisi auttaa. Vai paraneeko sellainen sitten vaan hitaasti :/
Mulla on joskus ollut samaa vaivaa ja tosiaan kans pepanthenilla parantunut. Johtunut siitä, että on ollut liian rajua seksiä miehen kanssa. ;) mies imenyt liian kovaa klitorista ym. Joskus saattaa ärtyä ihan siitä jos miehen parransänki nuollessa raapaisee tms. Ei tuo nyt mitenkään erikoista ole että klitoris joskus ärtyy, onhan se tosiaan hirvittävän herkkä alue. Koita nyt vielä sillä pepanthenilla rasvailla äläkä liikaa romplaa ettei ärry enempää. :) annat olla rauhassa pari pvää.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 12:51"]Mulla on joskus ollut samaa vaivaa ja tosiaan kans pepanthenilla parantunut. Johtunut siitä, että on ollut liian rajua seksiä miehen kanssa. ;) mies imenyt liian kovaa klitorista ym. Joskus saattaa ärtyä ihan siitä jos miehen parransänki nuollessa raapaisee tms. Ei tuo nyt mitenkään erikoista ole että klitoris joskus ärtyy, onhan se tosiaan hirvittävän herkkä alue. Koita nyt vielä sillä pepanthenilla rasvailla äläkä liikaa romplaa ettei ärry enempää. :) annat olla rauhassa pari pvää.
[/quote]
Kiitos vastauksestasi! Helpottavaa kuulla että jollain muullakin on ollut samaa. Itse olen ajatellut samaa tai sitten jos on vaikka jotkut tiukat pöksyt hangannut tms. Toivottavasti pian paranisi..
Ap
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 12:13"]
Hei! Minulla on nyt 1,5 viikkoa ollut nolo ja inhottava vaiva. Alapäässä klitoriksessa on sellainen "roskan" tunne eli ihan niin kuin siellä olisi jotain mikä ärsyttää. Oon koittanut tutkia mutta en ole nähnyt siellä mitään poikkeava, ehkä pientä punoitusta vain. Oon suihkutellut lämpimällä vedellä ja laittanut bepanthenia mutta ei ole ainakaan vielä auttanut. Mulla oli viime maaliskuussa sama vaiva ja silloin meni ohi heti kun tajusin laittaa sinne bepanthenia. Mitä ihmettä tää voisi olla?
[/quote]
Voi olla mitättömän pieni haavauma, luokkaa 0,5mm x 2 mm. Ei näy ilman suurennuslasia.
Ärsyttää ja aiheutta kipua.
Joko helpotti?