Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoititko pitkiä viestejä ex-miehellesi eron jälkeen jossa ystävällisesti kerroit kaikista asioista mitä tämä tekee väärin

Vierailija
18.10.2021 |

Kokemukseni mukaan naiset harrastavat tätä ja kuvittelevat että ex-miestä oikeasti hänen mielipiteet vielä kiinnostavat LOL suurin osa kavereistani sanoo ettei edes jaksa niitä lukea

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun hyvän ystävän ex-mies kirjoittaa ystävälleni kilometrin pituisia viestejä siitä, miten ystäväni on kauhea ihminen ja kiusaaja. Ystäväni lähettää viestejä vain asioiden hoitamisesta. Hän ei vastaa mitään noihin vuodatuksiin.

Juu ihan varmasti tiedät objektiivisen totuuden, joka menee just noin

Mä oon tuntenut ex-pariskunnan molemmat osapuolet yli 20 vuotta. Oon sen tuttavuuden aikana muodostanut mielipiteeni noista ihmisistä. Ja oon toki lukenut ne viestikeskustelut. 

Vierailija
22/53 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Poistin välittömästi puhelinnumeron, kaikki viestit ja kuvat enkä sen jälkeen ole taakseni enää katsonut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittelen vieläkin 6 vuotta eron jälkeen. Kun hän nyt on estänyt ja blokannut mut lähes kaikilla alustoilla ja appseissa, kirjoittelen lähinnä hänen sukulaisilleen ja kavereilleen.

Tiedän, että moni kummeksuu tätä, mutta se on mun terapiaa ja mulla on oikeus siihen.

Mitäs oli sellainen k-pää eikä välittänyt mun tunteista ja halunnut keskustella niistä. Oikea narsisti ja pska ihminen.

No huh. Kai sä ymmärrät hakea apua noihin ongelmiisi? Ei ole lainkaan tervettä, ja teet vaan itselles hallaa vatvomalla asioita, joille et enää voi mitään.

Vierailija
24/53 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin voinut kirjoittaa jos olisi ollut jotain sanottavaa. Puhuttiin puhelimessa tärkeimmät ja se oli sillä selvä. Ei sovittu yhteen.

Vierailija
25/53 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan eronnut ja tuskin harrastaisin tollaosta. Yksi tapailumies kyllä jaksoi laittaa vaikka mitä, esim. että saa kaikki omat kaverinsa mua vastaan ja tekee elämästäni helvettiä jos en nyt vielä kerran näe häntä ja harrasta seksiä :Dd laittoi myös esim. pitkän listan jossa luetteli netistä kopioimansa listan autismin oireista, muhun sopi niistä kaksi ja näistä hän oli päätellyt että olen autistinen. Kun olin estänyt niin laittoi jonkun toisen kännykästä kuvia joissa pussassi tuttuani poskelle baarissa, vissiin ajatteli että olisin mustasukkainen. En jaksa enää edes muistaa kaikkea.

Vierailija
26/53 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kolme ex-miestä/-miesystävää. Heistä kaksi on eron jälkeen kirjoitellut vuosia pitkiä viestejä sähköpostiin ja yksi lähettelee useamman kerran viikossa lyhyitä viestejä työsähköpostiini/-työpuhelimeeni.

Itse en tällaista harrasta.

Pitkien viestien lähettelijät ovat niitä, joiden kohdalla minä päätin erosta, lyhyillä viesteillä minua pommittaa mies, joka itse päätti erota minusta ja lähteä uuden matkaan.

Vierailija
27/53 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

”itse en ole kirjoitellut entisille miehille, mutta entisistä miehistä suuri osa on vongannut minua takaisin!” - No hohhoijaa, entisiä miehiä oikein monikossa. Minä en kyllä tuommoista vonkaisi. 🙄

Vierailija
28/53 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Kun suhde loppui, olin iloinen kuin peipponen ja poistin miehen kuvat ja muut jutut heti näkyvistä lopullisesti. Mies yritti kyllä soitella ja lähetti jopa itse kirjoitetun kirjeenkin postin mukana, mutta en olisi ottanut häntä takaisin edes pakosta.

En ole myöskään ikinä kuullut, että joku ystävistäni tai tutuistani olisi yrittänyt mitään jälkeenpäin, vaan kaikille ero on ollut askel uuteen, mieleinen sellainen.

Vierailija
29/53 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän häirintä useamman vuoden eron jälkeen on persoonallisuushäiriöisille tyypillistä toimintaa. Suuri enemmistö persoonallisuushäiriöisistä on miehiä.

Vierailija
30/53 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kirjoittanut, mutta ex-mies kirjoitti niitä minulle.

Ex-mies oli myös se nalkuttaja talossa.

Ja todellakin: evvk hänen mielipiteensä eron jälkeen.

Vierailija
31/53 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun hyvän ystävän ex-mies kirjoittaa ystävälleni kilometrin pituisia viestejä siitä, miten ystäväni on kauhea ihminen ja kiusaaja. Ystäväni lähettää viestejä vain asioiden hoitamisesta. Hän ei vastaa mitään noihin vuodatuksiin.

Mä oon tuntenut ex-pariskunnan molemmat osapuolet yli 20 vuotta. Oon sen tuttavuuden aikana muodostanut mielipiteeni noista ihmisistä. Ja oon toki lukenut ne viestikeskustelut. 

Kumpihan on antanut luettavaksi...Onpa törkeää toimintaa!

Ilmeisesti mies ei ole ystäväsi, muuten puhuisit molemmista ystävinäsi. Et sinä tuossa ole objektiivinen ollenkaan. Älä muuta edes kuvittele.

Vierailija
32/53 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tänne tietenkään vastaa ne lukuisat naiset, jotka pommittaa exää, se on selvää.

Vierailija
33/53 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti mies ei ole ystäväsi, muuten puhuisit molemmista ystävinäsi. Et sinä tuossa ole objektiivinen ollenkaan. Älä muuta edes kuvittele.

Ei ole törkeää toimintaa. Viestin vastaanottaja saa ihan itse päättää, mitä viesteillä tekee. Mies ei ole enää ystäväni. Joku raja on mullakin, mitä siedän. En tiedä, miksi sinä kiihdyt noin paljon sinulle täysin tuntemattomien ihmisten tekemisistä, mutta omituiselta kuulostaa.

Vierailija
34/53 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelit, ettei eksän harrastamasta vainosta saa kertoa kenellekään eikä myöskään viestejä saa muille näyttää :D

Voi vainoaja parkaa... miksi häntä ei suojella?

Vierailija
35/53 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, ex kyllä kännissä laittoi noloja avautumis- ja haukkumisviestejä joissa uhkaili tappavansa jos lähestyn häntä. En ymmärrä mistä se ruma ja ilkeä juoppo sai idean että haluaisin lähestyä häntä. Toinen ex märisi viesteissään, miten lapsellisia nykyihmisen ovat kun eroavat heti pienten ongelmien takia. Meidän ongelmat eivät olleet mitään pieniä ja olin kyllä vaatinut niihin muutosta ennen eroa monta kertaa.

Vierailija
36/53 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten musta tuntuu, että tämä on taas yksi asia mitä miehet tekevät itse ja jännästi silti väittävät sitä naisten toimintamalliksi.

Edelleen kun se eri tulee miehille yllätyksenä ja myös suurin osa vainoavista eksistä on miehiä. Ihan jokainen tuntee varmasti lähipiirissäni naisen tai useamman, joka ei ole meinannut päästä eksästään eroon.

En missään nimessä usko tuota, että vainoaminen olisi miehillä yleisempää. Niin monta eroperhettä nähnyt vierestä, tuttuja tuntemattomia, joissa lähes poikkeuksetta nainen koko ajan viestittelemässä ja määräilemässä. Muka ihan lasten asioilla, mutta viestit tasoo: laitat sit ne punaset etkä sinisiä sukkia!!! Tms. ihan mitättömiä asioita.

Kyllä se kontrollointi useimmiten tulee naisten puolelta. Ne eivät päädy tilastoihin.

Ja jokainen tuntee ihan varmasti näitä tapauksia!

Ei tarvitse uskoa, mutta faktat puhuvat puolestaan. Suomessa naisista 24 % on ollut vainon kohteina, kun taas miehistä 4-7 % (Kinnunen, 2015).

Hyvin tässä muuten taas huomaa miten maailma on erilainen paikka miehille ja naisille. EU:ssa entisen puolisonsa surmanneista miehistä 76 % vainosi uhriaan ennen surmaa ja täällä naisten vainoamisesta annetaan tuohtuneena esimerkkinä lapsen sukkien värin kontrollointi.

Vierailija
37/53 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelit, ettei eksän harrastamasta vainosta saa kertoa kenellekään eikä myöskään viestejä saa muille näyttää :D

Niinpä! Todistin tuon miehen käytöstä toki myös silloin, kun entinen pariskunta oli naimisissa, ja sain itsekin siitä osani.

Vierailija
38/53 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exän häirintä useamman vuoden eron jälkeen on persoonallisuushäiriöisille tyypillistä toimintaa. Suuri enemmistö persoonallisuushäiriöisistä on miehiä.

Jokainen voi miettiä ihan järjellä ja empiirisin esimerkein onko näin. Siis jos on oikeesti rehellinen.

Jokainen eroperheiden kanssa työskentelevä tietää myös totuuden. Naiset ei todellakaan anna olla ja miehet häiriköivät. Pliis.

Vierailija
39/53 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensiksi haluan kertoa, että minä mies ja edellä oleva tapaus on sattunut kymmenen vuoden sisään. Asiaan:

Minulla on takana vain kaksi "oikeaa" parisuhdetta vaikka ikää on jo 38 vuotta. Ensimmäinen exä oli hankala tapaus - eron jälkeen hän ei kirjoitellut pitkiä viestejä mutta niitä tuli paljon ja sävy oli aina jotenkin uhitteleva. Minä en pelännyt mutta tiesin hänellä olevan päihde- ja mielenterveysongelmaisia tuttuja, jollainen hän itsekin on, tai ainakin oli, joten hetken aikaa olin hiukan varpaillani koska silloinen autoni varsinkin oli useiden uhkailujen kohteena. Kävin jopa poliisille kertomassa exäni touhuista mutta he eivät oikein voineet tehdä siinä vaiheessa mitään. Onneksi aika pian tämän jälkeen viestien tulo loppui kuin seinään (en kertonut exälleni poliisiasemalla vierailusta).

Kului muutama kuukausi ja samalta exältäni tuli muutama viesti joiden perusteella hän olisi halunnut jatkaa parisuhdetta kanssani. En kuitenkaan todellakaan halunnut olla enää hänen kanssaan tekemisissä joten vastasin hänelle vain tyyliin "kiitos mutta ei kiitos" ja viestittely loppui onneksi siihen. Tämänkin jälkeen hän tosin on pitänyt minuun tavalla tai toisella jonkinlaista yhteyttä mutta minä pääsääntöisesti vain ohitan yhteydenottoyritykset. Hän ei ole henkisesti vakaa.

Vierailija
40/53 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä te oleyte typeriä, jos ette ymmärrä kuinka valikoiden noita viestejä näytellään! 😄

Ihminen, joka näyttää tuollaisia viestejä muille, ei ole mikään reilu ihminen, joten siinä valossa kannattaa asiaa miettiä.

Jos on oikeasti vainoamisesta kyse, niin sitten poliisille mars.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi