Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoititko pitkiä viestejä ex-miehellesi eron jälkeen jossa ystävällisesti kerroit kaikista asioista mitä tämä tekee väärin

Vierailija
18.10.2021 |

Kokemukseni mukaan naiset harrastavat tätä ja kuvittelevat että ex-miestä oikeasti hänen mielipiteet vielä kiinnostavat LOL suurin osa kavereistani sanoo ettei edes jaksa niitä lukea

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävällisesti olisi pitänyt olla lainausmerkeissä LOL Ap

Vierailija
2/53 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä kirjoitellut.

Jutut puhuttiin valmiiksi erotessa.  Mikä on päätetty se on päätetty, mitä sitä enää vatvomaan.

Silloin pitäis puhua  toisen kanssa, kun vielä on mahdollisuus puuttua ja vaikuttaa asiohin.

Mitä se toisen moittiminen ja syyttely ja haukkuminen jälkeepäin auttaa tai merkitsee.

Ei mitään.  Syyttelijästä jää vain entistä tylympi ja pahempi kuva muistoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa viesti minkä laitoin oli, että hakisi tavaransa tai menevät roskiin. Menivät roskiin.

Vierailija
4/53 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksmieheni on kirjoittanut pitkiä sähköpostiviestejä tämän vuoden heinäkuun alusta saakka. Kertoo katuvansa eroa ja pyytää anteeksi, kun oli mullqvisti. Hänelle on nyt tullut ero toisesta liitosta. On asennettu sydämentahistin, joten kurjaa on. Ottaisinko hänet takaisin? Miksi en ota, enkö rakasta häntä?

- itse en ole kirjoitellut entisille miehille, mutta entisistä miehistä suuri osa on vongannut minua takaisin!

Vierailija
5/53 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mies ilmoitti että kommunikoi vain lakimiehen välityksellä. Toki hänen uusi naisensa sitten muisti mua vielä pitkään viesteillä joissa kertoi miksi mies jätti minut. Kertoi ystävällisesti miten ruma ja lihava olen ja liian vanhakin. Loppui sitten vähitellen kun vein puhelimen ja kaikki 122 viestiä poliisilaitokselle.

Vierailija
6/53 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin. 

Noin vuoden päästä mies aneli minua takaisin.

Silloin oli jo myöhäistä.

Vierailija
7/53 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuullut. Lähinnä ehkä jos joku vielä miettii yhteen paluuta, voi lähettää vuodatuksia? Tai kokee olleensa kaltoinkohdeltu ja haluaa tehdä selväksi, mikä käytöksessä mätti. Omassa tuttavapiirissä ei ehkä tuollaisia ole.

Kirjoittavathan jotkut äidilleen tai isälleenkin kai tai muuten puhuvat traumoista. Kuinka väärin on kohdeltu lapsena tms.

Totta on, että jotkut ehkä ovat jääneet koukkuun ja pitävät exää kohteena, jolle voi avautua vaaratta, kun suhde on jo ohi.

Vierailija
8/53 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä kirjoitellut. Ihan lähinnä vaan pakollisten asioiden tiimoilta olen viestitellyt. Meillä on siis yhteisiä lemmikkejä, joiden elämään ex haluaa olla osallisena. Hän mulle enemmän viestittelee ja soittelee kuin minä hänelle. Ei kyllä hänkään mitään aloittajan kuvaamia viestejä ole laitellut, vaan ihan kaverillisia juttuja.

Vierailija
9/53 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten musta tuntuu, että tämä on taas yksi asia mitä miehet tekevät itse ja jännästi silti väittävät sitä naisten toimintamalliksi.

Edelleen kun se eri tulee miehille yllätyksenä ja myös suurin osa vainoavista eksistä on miehiä. Ihan jokainen tuntee varmasti lähipiirissäni naisen tai useamman, joka ei ole meinannut päästä eksästään eroon.

Vierailija
10/53 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelen vieläkin 6 vuotta eron jälkeen. Kun hän nyt on estänyt ja blokannut mut lähes kaikilla alustoilla ja appseissa, kirjoittelen lähinnä hänen sukulaisilleen ja kavereilleen.

Tiedän, että moni kummeksuu tätä, mutta se on mun terapiaa ja mulla on oikeus siihen.

Mitäs oli sellainen k-pää eikä välittänyt mun tunteista ja halunnut keskustella niistä. Oikea narsisti ja pska ihminen.

Vierailija
11/53 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Mies ilmoitti että kommunikoi vain lakimiehen välityksellä. Toki hänen uusi naisensa sitten muisti mua vielä pitkään viesteillä joissa kertoi miksi mies jätti minut. Kertoi ystävällisesti miten ruma ja lihava olen ja liian vanhakin. Loppui sitten vähitellen kun vein puhelimen ja kaikki 122 viestiä poliisilaitokselle.

No mitä poliisilaitoksella tapahtui? Teitkö rikosilmoituksen vai mitä? Kiinnostiko se poliisia himpun vertaa?

Vierailija
12/53 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittelen vieläkin 6 vuotta eron jälkeen. Kun hän nyt on estänyt ja blokannut mut lähes kaikilla alustoilla ja appseissa, kirjoittelen lähinnä hänen sukulaisilleen ja kavereilleen.

Tiedän, että moni kummeksuu tätä, mutta se on mun terapiaa ja mulla on oikeus siihen.

Mitäs oli sellainen k-pää eikä välittänyt mun tunteista ja halunnut keskustella niistä. Oikea narsisti ja pska ihminen.

Ihme ettei sulle ole haettu lähestymiskieltoa. Sähän olet ihan sekopää 😒

Vierailija
13/53 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kadulla ja mediassa kuuluu kun taka-aasi yrittä päteä ongelmillaan kun pahasti pieleen mennyt iskuyritys sai aikaan itselleen vesivahingon.

-"ETSÄ HALUAKKAAN NU..IA MUA " kiljui mm. lounaspaikan edustalla ja sisäänpyrkiessä annankadulla hki.

Vierailija
14/53 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

partioille tiedoksi kirjoitti:

kadulla ja mediassa kuuluu kun taka-aasi yrittä päteä ongelmillaan kun pahasti pieleen mennyt iskuyritys sai aikaan itselleen vesivahingon.

-"ETSÄ HALUAKKAAN NU..IA MUA " kiljui mm. lounaspaikan edustalla ja sisäänpyrkiessä annankadulla hki.

Nyt ne lääkkeet heti!

Vierailija
15/53 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten musta tuntuu, että tämä on taas yksi asia mitä miehet tekevät itse ja jännästi silti väittävät sitä naisten toimintamalliksi.

Edelleen kun se eri tulee miehille yllätyksenä ja myös suurin osa vainoavista eksistä on miehiä. Ihan jokainen tuntee varmasti lähipiirissäni naisen tai useamman, joka ei ole meinannut päästä eksästään eroon.

En missään nimessä usko tuota, että vainoaminen olisi miehillä yleisempää. Niin monta eroperhettä nähnyt vierestä, tuttuja tuntemattomia, joissa lähes poikkeuksetta nainen koko ajan viestittelemässä ja määräilemässä. Muka ihan lasten asioilla, mutta viestit tasoo: laitat sit ne punaset etkä sinisiä sukkia!!! Tms. ihan mitättömiä asioita.

Kyllä se kontrollointi useimmiten tulee naisten puolelta. Ne eivät päädy tilastoihin.

Ja jokainen tuntee ihan varmasti näitä tapauksia!

Vierailija
16/53 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exnainen kirjoitteli puoli vuotta, vaikka en vastannut niihin mitään. Pohdiskeli, että mikä vika minussa oli tai mikä olisi diagnoosini, kun en häntä ymmärtänyt. Lopulta jouduin estämään viestit, kun ei se monologi olisi loppunut koskaan.

Vierailija
17/53 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii ja tosiaan tuo, et naisilla on tapana alkaa pommittaa myös exän sukua ja ystäviä! Paljon yleisempää naisille.

Vierailija
18/53 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hyvän ystävän ex-mies kirjoittaa ystävälleni kilometrin pituisia viestejä siitä, miten ystäväni on kauhea ihminen ja kiusaaja. Ystäväni lähettää viestejä vain asioiden hoitamisesta. Hän ei vastaa mitään noihin vuodatuksiin.

Vierailija
19/53 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tälläkin kirjoittajalla on todennäköisesti ystäviä, jotka tukee tätä ihmistä toimimaan näin.

Vierailija
20/53 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun hyvän ystävän ex-mies kirjoittaa ystävälleni kilometrin pituisia viestejä siitä, miten ystäväni on kauhea ihminen ja kiusaaja. Ystäväni lähettää viestejä vain asioiden hoitamisesta. Hän ei vastaa mitään noihin vuodatuksiin.

Juu ihan varmasti tiedät objektiivisen totuuden, joka menee just noin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi