Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten pelit mielensäpahoittajan hampaissa, lähteekö Afrikan Tähti peli markkinoilta?

nykyajan mielensäpahoittajat!
18.10.2021 |

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/c6584f8b-1314-46fb-aa1b-72ecbae5b461
"Rasismikohu Helsingin yliopistossa – riistoleikkejä ja Afrikan tähti -vitsailua: ”Olen sanaton”

Mä en itse kehtaisi lähteä vieraaseen sivistysmaahan opiskelemaan ja valittamaan niiden kulttuurista, tavoista ja leluista.

Mutta näyttää olevan röyhkeyttä ja pokkaa.
Alkoi hyökkäillä professoria vastaan, ja kehtaa korostaa kaikille että suomalainen professori on valkoinen:

"Professori muistutti, ettei peli kerro kolonialismista, timantteja ei oteta mukaan eivätkä pelin häviäjät päädy orjiksi.
– Yliopiston professori tulee avautumaan heidän valkoisesta hauraudestaan. Oletko tosissasi? nainen kysyi tviittiin liittyen Instagram-tilillään."

Miten se kehtaa jäädä tänne Suomeen opiskelemaan tuollaisen jälkeen ja nostamaan opintotukea? Vai halusiko pelkkää somehuomiota itselleen haukkumalla muita, ja suomalaista kansakuntaa ja meidän kantaväen väriä? Vai oliko koti-ikävä ja halusi keksiä tekosyyn lähteä?

Sama kuin se saksalainen joka alkoi meidän joulutorttuja aatu-risteiksi ja rasistisiksi mollaamaan! Muistatteko?

Tämmöisenkö takia yliopistoilla menee energiaa kaikkeen muuhun kuin opettamiseen kun löytyy  someitsekorostajia ja somevalittajia? Ja perheiltä lähtee kivat perinnelelut.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko pelin nimi muistuttaa naisten harrastamaan seksiturismiin ja mustan miehen riistoon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi