Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä joulukiire? Kaikki valmiina :)

Vierailija
17.12.2014 |

Lahjat ostettu ja paketoitu, jouluruuat hankittu ja valmistettu, samoin leivonnaiset odottelevat pakkasessa :) Koti on siivottu kunnon joulusiivouksella ja ihanaa kun kaikki on valmista! No kuusi pitää vielä lasten kanssa koristella ;) Tervetuloa ihana joulu!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu! Oikein hyvää joulua!

Vierailija
2/6 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun voitte nyt vain nauttia tunnelmasta ja juhlan odotuksesta :) Mulla on joulumieli jotenkin tosi kateissa, mitään en ole tehnyt enkä jaksa edes ajatuksesta joulusta iloita toisin kuin ennen.. en varmaan jaksa paljon koristekllakaan, saati muuta :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan. Minä en ole edes aloittanut ja silti aion ehtiä ja kevyesti.. Viikonloppuna siivotaan ja tehdään ruokia. Maanantaina lisää ruokia ja kuusi sisään. Tiistaina aletaan fiilistelemään, taidetaan askarrella piparkakku talo...

Vierailija
4/6 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en ole koskaan ymmärtänyt joulukiirettä. Tekee kaiken vain ajallaan...

Vierailija
5/6 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötte pakastettuja ruokia? Ok. 

Vierailija
6/6 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi siivota viikkoa ennen joulua? Kyllä minulla vaan on jo viikon päästä edellisestä siivouksesta pölyä tasoilla ja lattioilla, ja ainakin keittiö ja vessatilat siivouksen tarpeessa.

Ja tosiaan, kyllähän omatekemät laatikot ovat juhlapöydässä parempia tuoreina kuin pakastimesta tulleina. En itse kyllä osaisi tehdä joulua noin aikaisin.