Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi h*lvetti, mitä tää mies meinaa (deittailusta)?

Vierailija
17.12.2014 |

Oon tavannut muutaman kerran erästä miestä enkä oikein tiedä miten suhtautuisin tilanteeseen. Kyseessä on 41v mies, joka vaikuttaa todella kokemattomalta ja ujolta. Tai sitten hän ei vain ole kiinnostunut. Olen nyt viikonlopusta saakka yrittänyt sorvata hänelle viestiä, jossa kysyn mitä hän oikein meinaa, mutta pakko päästä vähän purkamaan tilannetta jonnekin. Kommentoikaa :)

- Tuntuu, ettei käy missään tai tee mitään. Ihan sama mitä kysyn, vastaus on lähes aina ei. Ei käy lätkämatseissa, ei lue kirjoja, ei käy koskaan isommassa lähikaupungissa (Turussa), ei ole kiinnostunut ruuanlaitosta, ei matkusta, ei ei ei. (Nämä siis vain esimerkkejä, ei tarvitse ottaa kirjaimellisesti). Käy töissä ja rassaa autoa, siinä se taitaa olla.

- Ei kysy oma-aloitteisesti oikein mitään eikä myöskään laajenna juttua. Tyyli on usein tämä: Minä: Kävitkö missään reissussa kesälomalla? Hän: En. Piste. Ei vastakysymyksiä, ei keskustelun vientiä eteenpäin.

- Ei soittele eikä tekstaile muuten vaan. Minä teen kaikki tekstarialoitteet, joihin hän kyllä vastaa heti. No, tämä ei ole mikään iso juttu, mutta laitoin sen kuitenkin tähän.

- Ei tee mitään aloitetta fyysiseen kontaktiin. Olimme viikonloppuna leffassa ja jos minä en olisi ottanut häntä kädestä kiinni, olisimme istuneet koko leffan ajan vierekkäin kuin ventovieraat ihmiset. Hän istui vielä nojaten tuolin reunaan, joka oli kauempana minusta. Ja siis tuo kädestä pitely olisi voinut tulla leffan aikana hänenkin taholtaan, sillä päästin välillä irti :) Ei puhettakaan, että hän olisi halannut, vetänyt kainaloon tai - herra varjele - suudellut!

Joopa joo. Nyt mietin miten kysyisin häneltä haluaako hän ylipäätään vielä tavata, koska vaikuttaa siltä etten voisi häntä vähempää kiinnostaa. Se mikä tilanteesta tekee kummallisen on, että tähän saakka hän on kyllä joka kerta ollut ihan innoissaan tapaamassa minua. Mies on käsittääkseni aika kokematon naisasioissa, vaikkemme asiasta mitenkään syvällisesti ole puhuneet. Voiko joku siis olla niin ujo ja pihalla siitä miten naisten kanssa ollaan, ettei esim. tajua oma-aloitteisesti ottaa kädestä kiinni leffassa kun nainen kysyy että saako miestä pitää kädestä kiinni!

Aargh. Anteeksi vuodatus, mutta oli pakko purkaa tätä jonnekin.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuules nainen, nettideitit on ihan väärällään miehiä. Heivaa tämä maanantaikappale ja siirry seuraavaan.

Vierailija
2/56 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä varmaan antaisin miehen tehdä aloitteen seuraavaan tapaamiseen. En laittaisi mitään viestiä vaan odottaisin kuuluuko miehestä mitään. Vaikka olisi vain hirveän ujo, niin vaikeahan tollasen kanssa on ees päästä alkuun ja tutustua. Mulle olisi kyllä tollanen Mies aika turn-off. Tykkään että mies tietää mitä tahtoo ja että osaa keskustella ja että on mielipiteitä jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, aika perästä vedettävältähän tuo mies kuulostaa. Sitäkö haluat? Olla joka tilanteessa se aloitteen tekijä.. 

Vierailija
4/56 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen mies ei enää muutu. Unohda hänet ja mene eteenpäin.

Vierailija
5/56 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän nyt liian kiinnostunut ole ainakaan XD

Vierailija
6/56 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä väkisin yritä kääntää miehen toimettomuutta ujoudeksi. 

Vierailija
7/56 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko vetää kivirekeä perässäsi jatkossakin? Jos et niin pakene vielä kun voit. Ja kyllä joku voi olla todella ujo ja lamaantua vieraansukupuolen läsnäolosta, mutta sitä piirrettä on todella vaikea muuttaa. Joku syy siihen varmaan on, että tyyppi on 41 ja kokematon naisasioissa.

Vierailija
8/56 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo otetaampa aikaa kun ootetaan miehen aloitetta. :)

Jätä rauhaan mokoma.

Vierailija
9/56 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu vähän siltä ettei mies olis kauheen kiinnostunut, mutta ei saa ketään muutakaan. Kannattaa ihan reilusti vaan kysyä missä mennään, sillähän sen saa selville.

Vierailija
10/56 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, alkoi ahistaa jo tekstin lukeminen. Mies sopii varmaan jollekin hitaamalle naiselle. Voivat vuosikausia kiertää toisiaan etäältä ja miettiä että voisko vaikka sanoa sanasen. 

Vierailija
11/56 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä tuollainen tylsimys ja etsi kiinnostavampaa seuraa. Ilmeisesti ei ole kovinkaan kiinnostunut sinusta tai suhteesta muuten mutta tavatessa voi vaikka saada pesää, siksi innoissaan ja voi antaa väärän kuvan.

Vierailija
12/56 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla että mies on jotenkin kiinnostunutkin, mutta valitettavasti pelkkä kiinnostus ei pitkälle kanna - kyllä se pitäisi jotenkin osata oma-aloitteisestikin osoittaa. Muutenkin vielä voisi mennä (eli se että on ujo eikä ota vielä fyysistä kontaktia) mutta jos keskustelut on tuota tasoa, että sinä kyselet ja mies vastaa yhdellä sanalla, eikä hän ikinä kerro mitään itsestään, niin antaisin olla. Jos kerran olette jo muutamankin kerran tavanneet niin kyllä siinä pitäisi sen verran rentoutua että jotain saisi itsestään irti. 

Vierailija
13/56 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on joko
- erektiohäiriöinen
- mikromuna
- alkoholisti
- piilo-gay
tai kaikkea näitä. Juokse ja lujaa!

Vierailija
14/56 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä painat päälle vähän liian innokkaasti ja mies on paniikissa. Laita sellainen tekstari tai sähköposti johon hänen täytyy vastata että näät että hän on sen lukenut ja samaan viestiin lopuksi pyydät häntä järjestämään seuraavat treffit. Jos kahteen viikkoon ei miehestä mitään kuulu, niin kannattaa unohtaa koko tapaus.

Vierailija
15/56 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsi sydämelle: mitä yhteistä teillä on? Jos ei mitään, ni kuvittelepa etees vuosikymmenien liitto tuppisuun kaa. Jaksatko sitä ja senkö haluat?

Vierailija
16/56 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin odottaisin ottaako mies itse yhteyttä. Jos ei sen vertaa saa aikaiseksi, niin eipä tuo taida kovin kiinnostunut olla. Joku raja ujoudellakin. Tuskin tuosta mitään sielujen sympatiaa syntyy.

Vierailija
17/56 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en myöskään ymmärrä miksi edes tapailet häntä. Mikä miehessä viehättää sinua?

Vierailija
18/56 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ei kuulosta kauhean rohkaisevalle. Mutta, mutta, olisiko ap se syy tähän, voitko olla liian tyrkky, turhan utelias, suulas, kärkäs ja annatko oikeanlaista singnaalia miehen suuntaan? Jospa se ressukka kuvittelee sinut koko kylän läpikäymänä horona ja kuullut erilaisia paskapuheita/tarinoita sinusta, ehkä, ehkä ei?

Joka tapauksessa, ei teidän suhteenne etene, etsi toinen. Miksi muuten sinä, olet niin kiinnostunut tuollaisesta nysväristä, oletko jotenkin pohjasakkaa joka ei saa parempaa?

Vierailija
19/56 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista, samoilla radoilla kulki teidänkin ajatukset. Olen odottanut miehen yhteydenottoa sunnuntaista saakka enkä siis ole laittanut hänelle mitään viestiä. Huomenna aion laittaa suoran kysymyksen, että mitä hän oikein haluaa. En mä jaksa tällaista saamattomuutta, vaikken itsekään olen mikään superkokenut miesten suhteen! Mies on kohtelias (avaa ovet, tarjoaa kahvit jne) ja käsitykseni mukaan haluaisi kumppanin, mutta ei kohteliaisuus riitä jos mitään muuta ei saa aikaiseksi!

Se miksi olen jollain tavalla kiinnostunut on se, että miehestä paljastuu välillä todella hauska puoli. Harmi vain, kun se näkyy kovin harvoin. Mä en itsekään ole mikään suulas seuranpitäjä, mutta olen kuitenkin luonteeltani "nopea", en jaksa jahkailua. Tietyllä tavalla meillä on samanlainen tausta ja olen utelias miehen suhteen. Emme tunne toisiamme ennestään eikä meillä ole yhteisiä tuttuja, joten mun olematon maine ei ole voinut kiiriä miehen korviin :)

Mutta odottelen huomiseen ja sitten selvitän asian. Ja todennäköisesti sen jälkeen uutta matoa koukkuun vain :) Ap

Vierailija
20/56 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 19:03"]

Ehkä painat päälle vähän liian innokkaasti ja mies on paniikissa. Laita sellainen tekstari tai sähköposti johon hänen täytyy vastata että näät että hän on sen lukenut ja samaan viestiin lopuksi pyydät häntä järjestämään seuraavat treffit. Jos kahteen viikkoon ei miehestä mitään kuulu, niin kannattaa unohtaa koko tapaus.

[/quote]

Tämä on lähes ainut järkevä vastaus koko ketjusta. Monet miehet, varsinkin nuoret, ovat todella hukassa sen kanssa millaisia aloitteita naisille saa tehdä vai saako ollenkaan. He pelkäävät tulevansa tuomituksi ahdistelijoiksi, he haluavat vain olla mieliksi naisille mutteivät oikein tiedä miten. 

En muutenkaan ymmärrä miksi pitää aina vain suoraan jättää kaikki, miksi ei voi vain suoraan kysyä mikä on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä